Olen parikymppinen nuori ja toiveissa olisi päästä omaan (vuokra)asuntoon mahdollisimman pian. Itselläni on psyykkisiä ongelmia ja vasta nyt olen ymmärtänyt että ne aiheutuvat enimmäkseen sairaasta perhedynamiikasta mikä minun kotonani on vallinnut ja toimii yhä (mikä myös selittää sen miksi en ole kyennyt aikaisemmin asuntoa hankkimaan tai edes etsimään). Saan pistettyä asuntohakemuksen menemaan vasta ensiviikolla kun haen lääkäristä todistuksen tilastani, jonka puolestaan liitän kunnan asuntohakemukseen. En pysty aloittamaan minkäänlaista kuntoutumista nykyisessä ympäristössäni(mikä luonnollisestikin aiheuttaa ahdistusta että joudun "odottamaan" paranemisen aloittamista) joten itse koen tärkeänä että pääsen nopeasti omilleni. Kysymys siis on: Kuinka nopeasti minulla on mahdollisuus saada asunto lääkärintodistuksella?
Terveysongelmat ja asunto
4
201
Vastaukset
- Asuinkunta?
Riippuu kovasti asuinkunnastasi.
- Ristituli
Kirkkonummi
- Kaikki maksaa
Laita kaikkiin mahdollisiin paikkoihin anomukset. Miten aiot rahoittaa asumisesi?
http://www.kirkkonummi.fi/prime_367.aspx
http://www.kirkkonummi.fi/instancedata/prime_product_julkaisu/kirkkonummi/embeds/kirkkonummiwwwstructure/25464_Muut_kunnan_alueella_olevat_arava_korkotukivuokra-asunnot_30112011.pdf - hip1
En tiedä rahoituksestasi mutta ole yhteydessä sossuun jos on tarvis, auttavat sieltäkin löytämään asunnon. Tilanteesi kuullostaa samalta kuin omani vuosia sitten, onneksi älyät lähteä pois ja tajusit mistä ongelmat johtuvat. Onnea asunnon etsintään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1303684Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.463267Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1412825Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦212582En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152353Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2162137- 362115
- 1211906
- 351904
- 291891