Olen parikymppinen nuori ja toiveissa olisi päästä omaan (vuokra)asuntoon mahdollisimman pian. Itselläni on psyykkisiä ongelmia ja vasta nyt olen ymmärtänyt että ne aiheutuvat enimmäkseen sairaasta perhedynamiikasta mikä minun kotonani on vallinnut ja toimii yhä (mikä myös selittää sen miksi en ole kyennyt aikaisemmin asuntoa hankkimaan tai edes etsimään). Saan pistettyä asuntohakemuksen menemaan vasta ensiviikolla kun haen lääkäristä todistuksen tilastani, jonka puolestaan liitän kunnan asuntohakemukseen. En pysty aloittamaan minkäänlaista kuntoutumista nykyisessä ympäristössäni(mikä luonnollisestikin aiheuttaa ahdistusta että joudun "odottamaan" paranemisen aloittamista) joten itse koen tärkeänä että pääsen nopeasti omilleni. Kysymys siis on: Kuinka nopeasti minulla on mahdollisuus saada asunto lääkärintodistuksella?
Terveysongelmat ja asunto
4
230
Vastaukset
- Asuinkunta?
Riippuu kovasti asuinkunnastasi.
- Ristituli
Kirkkonummi
- Kaikki maksaa
Laita kaikkiin mahdollisiin paikkoihin anomukset. Miten aiot rahoittaa asumisesi?
http://www.kirkkonummi.fi/prime_367.aspx
http://www.kirkkonummi.fi/instancedata/prime_product_julkaisu/kirkkonummi/embeds/kirkkonummiwwwstructure/25464_Muut_kunnan_alueella_olevat_arava_korkotukivuokra-asunnot_30112011.pdf - hip1
En tiedä rahoituksestasi mutta ole yhteydessä sossuun jos on tarvis, auttavat sieltäkin löytämään asunnon. Tilanteesi kuullostaa samalta kuin omani vuosia sitten, onneksi älyät lähteä pois ja tajusit mistä ongelmat johtuvat. Onnea asunnon etsintään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194