Ongelma

blade runner

Minun ongelmani on ehkä muille ihmisille naurettava mutta silti.Ongelma johtuu siitä olen
ihastunut erääseen mukavaan tyttöseen mutta en ole varma onko hän kiinnostunut minusta.Olen tuntenut hänet jo jonkin aikaa ja hän erosi miehestään vähänaikaa sitten(itse olen ollut
sinkkuna jo kohta vuoden).Olen käynyt hänen
kanssaan ravintolassa(jonka jälkeen päädyimme
hänen luokse) ja tekstittelemme melkein päivittäin.Ongelma piilee siinä että en haluaisi
olla taas hyvä "ystävä",olen ihan tarpeeksi monta kertaa kuullut sen lausen "olet ihan kiva,mutta..".Ei paljon huvittaisi taas olla
se hyvä "ystävä" joka sitten ei ole mikään
ystävä.Eli en haluaisi taas särkeä sydäntäni
joka jälleen alkoi elää omin voimin.

5

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiana

taidat olla ujo niin kuin melko moni muukin?
      tunnusta suoraan, niin ettei jää mitään tulkinnanvaraa. sano, että tunteesi ovat niin voimakkaat, ettet voi olla pelkkä ystävä.

tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. toivottavasti onnistut

• sinkku

(itse olen ollut
        sinkkuna JO kohta vuoden)

9 vuotta kohta täynnä....

• ongelmaan

Ongelmasi ei ole naurettava vaikka itsestäsi se siltä ehkä tuntuu.Itse olen seurannut sivusta juuri samankaltaista tilannetta kuin sinulla, tosin naisen kannalta, joten osaan kuvitella kyllä miten hankala tilanteesi on.Tällä hetkellä tunnet itsesi epävarmaksi etkä haluaisi satuttaa itseäsi uudelleen.Oletko tullut ajatelleeksi että tämä tyttö voi myös ajatella samalla tavoin myös itse sinusta ja olla hyvin epätietoinen sinun aikomuksista ja siitä että oletko hänestä todella kiinnostunut vai leikitkö vain hänen tunteillaan? Elämä vain on sellaista että on vain yritettävä unohtaa menneet ja suunnata katse tulevaisuuteen, silläkinuhalla että saattaa kokea pettymytksiä.Suurempi virhe minusta on jätää asioita kesken tai ettei ota asioista selvää ja sitten myöhemmin katua että miksi en yrittänyt tai reilusti ottanut asioista selvää.Joten mielestäni on parempi reilusti kysyä ja keskustella asioista niin eipähän jää sitten harmittamaan eikä tarvitse katua.Jos todella olet kiinnostunut tästä tytöstä niin unohda menneet ja keskustele reilusti tytön kanssa tilanteesta ja siitä että mitä molemmat haluavat. Uskoisin että jo pienen keskustelun jälkeen olet paljon viisaampi teidän suhteen eikä tarvitse elää enää epätietoisena.Tsemppiä sinulle ja paljon rohkeutta.Hyvän suhteen eteen kannattaa yrittää kaikkensa.Alku aina hankalaa, lopussa kiitos seisoo.Avoimesti keskusteleminen on hyvin tärkeää ja sen avulla vältyt monilta väärinkäsityksiltä.Tsemppiä.Ps. ilmoittelehan miten suhteesi etenee ja oikein hyvää jatkoa!

• Blade Runner

No,siinä kävi niikuin ajattelinkin, ei onnea
      tällä(kään) kertaa.No eipä tartte murehti mistään
      enää,toisaalta olen helvetin masentunut kaikesta
      mitä elämässäni on viimeisen vuoden aikana tapahtunut.Tällä hetkellä ei kiinnosta mikään,kaikki
      asiat vituttaa,kohta taas synttärit edessä.Hyllyssä
      vieläkin viime synttäri lahja johon Ex kirjoitti
      "maailman kauneimmalle sydämmelle"..Just.Taidampa
      heittää senkin lahjan kierrätykseen roskikseen kuhan
      pääsen töistä kotiin.Sellainen vitutus päällä
      että jos tästä selviää ilman että psyyke taas
      prakaa niin onnittelen itseäni hienosta suorituksesta.

• Tatti

sitä Maailman kauneita sydäntä. Sehän on edelleen olemassa. Voi voi. Väsähtäneitä veetutuspäivä tulee ja menee. Kaipa ne on kiintiöity elomme varrelle, harmi vaan kun sattuu perjantaiksi. Mukavahan se olisi intomielisenä odottaa viikonloppua eikä lähteä laahustamaan kotia kohti. Ystävä kävi työhuoneen ovellä silmät sädehtien kyselemässä, että lähdetäänkö jo huomenna sienimetsään...ja teki mieli vastata, ettei vois vähempää kiinnostaa, menen mielummin yksin. Maltoin mieleni, sillä huomennahan voi olla jo HUOMATTAVASTI PIRTSAKAMPI PÄIVÄ!!!!....ja onkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      134
      2552
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      758
    Aihe