Poikaystäväni ei ole käynyt meillä, enkä minä niillä. Olen lukenut jostain että äiti jo arvasi seurustelun, mutta en halua tuoda poikaystävääni ennen kuin äiti tietää että seurustelen. Ja toisekseen äiti voi suuttua, isä vielä pahemmin....Ja pari viikkoa sitten äiti luuli että olen raskaana, koska kuukautiseni myöhästyi..... En ole edes vielä suudellut ketään!
Kenenkään ei sitten tarvitse sanoa, että 12 on liian nuori ikä seurustella! Sehän on vaan kaveruutta suurimmaksi osaksi.
Kiitos :3
Miten kerron äidilleni seurustelustani?
1
62
Vastaukset
- minaajj
Siis Täh! Sun äitis luuli,että olet raskaana nii mieti olisihan sillä lapsella nyt joku isä täytynyt olla .Ja nytten meet sanoo vanhemmilles et mä btw seurustelen.
Plussaahan on vielä se,että jos sun vanhemmat on vielä aika herkkiä ni ne ei ehkä kestä tota uutista vielä noin nuorelta varsinkaan omalta lapselta.Elikkä suomeks sanottuna saattavat suuttua.Mä vaan nyt ehdottaisin,että pysyisittte ihan vaan ystävinä ja kattelisitte vaikka parinvuoden päästä asiaa uudelleen.
Eikä se nyt paljoo oo teiltä pois ette pääse toistenne kotiin.
Muistan omat seurustelu aikani,kun halusin tuoda kumppanini kotiin ja olin saanut vinkua sitä monta kuukautta.Sitten kun sain viimein luvan niin me tajusimme,että on paljon kivempaa olla kahdestaa vaikka puistossa,kaupungilla kun omassa kodissa kytättävänä.
Elikkä tarkoitan,että voitte tehdä jotain muuta kivaa esim käydä leffas olla koulun jälkee yhessä ulkona tai jotai muuta vastaavaa se on paljon kivempaa kun kyhnöttää kotona kiusalllisesti.Toivottavsti musta oli apua en oo mikää expertti näissä hommis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084751Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293473No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361463
- 381276
- 141182
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv211107- 271068
- 1641060