taas Caribias mun jätkäkaverin kaa. Nyt oli porukkaaki mukavast. Harmi vaan, ku ei musaa kuulunu. Tuohon aiempaan ikävään kommenttiin, ni en oo pillua vailla. Oon ihan hetero, vaiks viihteel on siistii antaa tyttökavereil pusui ;)
Oltiin perjantaina
11
348
Vastaukset
- Jacmina
Onkohan ens vuonna taas kuutamouintii siel?! :)
- Kirjoituskieli -4
Opettele nyt tyttö edes kirjoittamaan oikein!
Typeryytesi kuvastuu tekstistäsi mutta minkäpä sille mahtaa? - Jacmina
Mitäs kirjoitusvirheitä nois sit on?
- avaudu lisää!
Hieno AVAUTUMINEN!
- Jacmina
Kerro nyt, et mitä kirjoitusvirheit siin oli?
- Jacmina
Ens kerral aion koittaa siel porealtaas tätä. Pistän pään pinnan alle ja otan mun jätkäkaverilta suihin. Yritän saada sen mällit lähtemään yhellä sukelluksella.
Sillä on yleensä ruuti niin kuivaa et eiköhän se onnistu ;) - Jacmina
Joku esittää mua! Kyl me lemmitään jätkän kaa niin, et ei oo sivullisii/kameroita ympäril!
- Miss's.Muhis
ihunaaa :p
- Jacmina
Oltiin vappuna taas Caribias mun jätkäkaverin kaa ja tehtiin temput siel porealtaas ;)
Eikä meit tunnistettu vaik oli porukkaaki iha mukavast kun meil oli vappunaamarit pääs!
Älkääkä välittäkö jos toi toinen Jacmina yrittää taas perua mun puheita. Se on varmaan vaan joku kateellinen kukkahattutäti! - Jacmina
Ei niit kuutamouintei oo enää, eli kiinni jäit "Jacmina". Oltii jätkäkaverin ja kavereiden kaa jokirannas viettämäs vappua :)
- Islanti
Näyttää kuutamouinnit taas jatkuvan syyskuun perjantai-iltaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515