Voiko ihastus mennä ohi nopeasti? Oon 16 v tyttö, ja jo viime vuodesta mulla ja yhel jätkällä oli pitkiä katseita ym.. Sitä jatku koko syksyn ja sit yhtäkkii se lopetti kaiken "huomioimisen" ja oli ihan ettei huomaiskaan.. Ja sit jos tuun esim. ruokalaan niin se vaan räplää puhelintaan sen koko ajan kun olen siinä.. Tarkoittaako se ettei ole enää kiinnostunut, vai miksi näin???
Help me :( oon niin ujo etten uskalla mennä jutteleen sille.. Tosin tän jälkeen en itekään ole kauhesti sitä huomioinut, mut onko teillä kokemusta tälläsestä??
Kiinnostus loppui?
Mandimm97
4
63
Vastaukset
- hmmmm..
jos se ihastu johonki toiseen? tai sit kiinnostus vaa lopahti yhtäkkiä..
- fioonar
tai sit se voi vielä tykätä, mutta aattelee, ettei sua kiinnosta, ja ei siks enää kattele
- Joutesenlaulu
Jep, ja yrittää siks unohtaa sut...):
- fioonar
sun kannattaa näyttää sille selvästi, että tykkäät siitä viel nii saattaa ehkä taas huomioida sua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069