olen itse puoliksi mustalainen ja kerron tässä nyt oman mielipiteeni siinä toivossa että asiat joskus muuttuisivat. en ymmärrä miksi kaaleen mies luulee olevansa silloin oikija mies kun tappaa tai satuttaa toista. se semmonen ei oo mitään miehuutta vaan merkki raukasta joka koittaa saada muitten arvostusta noin sairailla ja raukkamaisilla teoilla kun esimerkiksi tappaa toinen. se on pahinta mitä voi toiselle tehä ja sitte ollaa niinkö nii miehijä ja kaikki kaaleet pelekää muka ko on toista lyöty puukolla tai jotaki vastaavaa. jos ois kaaleen miehet kunnon miehijä tosissaa ni arvostais toista ihmistä ja se on niinkö oikeeta mustalaisuutta se eikö tuommone rankka väkivalta tai turvan repimine ihmisille. ois nii hieno nähä ko joku päivä kaaleen miehet oikeesti arvostais esim. omia akkojaan ja lapsiaan eikä vaan hakkais kotona tai muuta vastaavaa. sain tästä itte tarpeekseni ko oma rakas mies uhkas tappaa. OTTAKAA KAALEEN MIEHET NYT IHA TOINE ASENNE KOKO ELÄMÄÄ NI NÄÄTTE MITE KAIKKI ASIJAT MUUTTUU JA IHMISTEN ON PAREMPI OLLA JA ELÄÄ KO EI KOKO AJAN TARTTE PELÄTÄ VAAN VOI OLLA JOKAINE IHA RAUHASSA ! TEHKÄÄ TÄMÄ JA NÄYTTÄKÄÄ ONKO TEISSÄ OIKEESTI MIESTÄ !
KAALEET LUKEKAA !
5
533
Vastaukset
- voi sinua
kylläpä katot pienestä ikkunasta elämää käy kaaleitten luona niin näät että kaikki ei oo niin kuin sinun mies kaikkea hyvää sinulle toivottaen kaaleen mies joka osaa arvostaa perhettään ja muutenkin elämän arvot kunnossa.saman elämäntoverin kanssa kasvattanut lapset vanhin lapsista jo 33v.Ei ole vielä tähän päivään mennessä nähneet meidän tappelevan tai isän tulevan humalassa kotiin elämään tarvitaan molemmin puolinen kunnioitus ja arvostus.Surut ja ilot ne jaetaan perheen kesken aina ei oo niitä aurinkoisia päiviä mut niitäkin on ja kiitos Jumalan tähän päivään asti olemme selvinneet.
- kyllästyny akka
olen pahoillani en tarkoittanut ettei kunnon kaaleen miehiä ois olemassa ollenkaan mutta vähiin tuntuu käyvän.. uskon että olet hyvä mies voi kun olisi kaikki samanlaisia kaikkea hyvää sinulle ja siunausta koko perheellesi
- JUU JUU
Hienoa että kirjoitit tänne. Hae myös apua itsellesi! Soita auttavaan puhelimeen. Älä anna miehesi vahingoittaa sinua, moni akka on kuollut samassa tianteessa! Ei ole kauan siitä, kun vimeksi meni henki naiselta, ensin hiukset sitten henki.
Kaikki kaaleenmiehet eivät onneksi ole väkivaltaisia, minulla on todella hyvä mies joka arvostaa naista ja auttaa kaikessa, eikä juo.
Ja kyllä: kantaa ostoskassit, avaa ovet, tekee myös kotitöitä.
Kaikki miehet eivät onneksi ole samanlaisia, mutta jos kärsit tilanteesta nin HAE APUA!!! - kyllästyny akka
kiitos vastauksestasi ! erottiin siis mieheni kanssa ja on sillä jo uus akkaki kuulemma ja kyllä se sattuu ja kaikesta huolimatta kaipaan tuota miestä joka päivä oli tuo niin hyvä minulle aikoinaan justii niinkö oikia herrasmies aina avas ovet ja kaikki mutta sitte rupes asijat menemää huonosti ja kaikki muuttu se löi muo vaikka oli aina sanonu ettei koskaa tekis niin.... ei ois ikinä uskonu mite paljon voi ihmine muuttua vieläki son aina uhkaamassa ja sylkemässä naamalle.... ni mistä sitte tietää siitä miehestä aluks ko tutustuu että onko se kunnollinen.... olkaa onnellisija kaikki kellä on hyvä mies ei oo paljoo niitä
- koko mustalainen
hei puolimustalainen mene takaisin kouluun oppimaan Suomea .
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389