Sanottakoot, että muuten jos olisin ollut seatin kuski olisin hakannut vw kuskin ja apukuskin sen verran pahasti, ettei olisi vähään aikaan tarvinnut autoilla ja törmäillä muihin. On meinaan semmonen juttu, että ketään ei uhkailla tuollaisissa tilanteissa, ei etenkään mitkään parikymppiset klopit.
Kukahan on uhoaja ollut?? Saatanana vellihousut turpaan olis tullu, jos olisin ollut paikalla!!!
http://www.karjalainen.fi/fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/26592-tormays-bensa-asemalla-johti-uhkailuun
Neste Oilin tankkauspisteellä Joensuun Tulliportinkadulla syntyi riitaa perjantaina kello 14.18 aikaan.
Valkoinen, vuosimallin 2010 VW Transporter -pakettiauto törmäsi sinisen Seat Altea -henkilöauton keulaan. Henkilöauton keulaan tuli parin sentin naarmu. Pakettiauton noin 50-vuotias mieskuljettaja ei ollut halukas korvaamaan vahinkoa.
Pakettiauton apukuljettajan paikalta noussut parikymppinen mies käski väkivallalla uhaten henkilöauton kuljettajaa siirtämään autonsa pois polttoainemittarin vierestä.
Poliisin saapuessa paikalle, pakettiauto oli jo poistunut paikalta. Asiaa tutkitaan liikennerikkomuksena sekä laittomana uhkauksena.
Uhkailua besa-asemalla
13
548
Vastaukset
- Turvallinen maa
Mutta sinä nyt itse uhkailet.Kyllähän se on niin että sinun tavallasi ei asioiden hoidosta tule muuta kuin ruumiita,ennemin tai myöhemmin.Kait tämä yhteiskunta on hyväksyttävä sellaisena että joikainen marssii yhteiskunnan lakien mukaan eikä jokainen rupea itse lukemaan lakia.Heti poliisit paikalle niin laki löytyy pakumiehellekin.Oletko muuten huomannut kun amerikassa jokainen hoitelee lainkäyttöä itse ja tuloksena on hirvittävä kuolleiden määrä.Minä en halua tänne samanlaista.
- Kulli-velli
Myös te puurohousut on saatava kuriin. Ja eikös se ole niin, että kun äly loppuu, niin voima alkaa?
- katsoa ja katua.....
En uhkaile, sanon vain, että en hyväksy tuollaista uhkailua, etenkään kun itse on eka töppäilty.
Sen vaan sanon, että kannattaa kadullakin katsoa kenelle uhkailee ja mitä, koska nykysin ei tiedä kellä on mitäkin taskujen kätkössä tai povarissa mukana. Aika rohkea veto ollu rueta uhkailemaa, kun itse on eka ajanu kolarin...- juu juu ja lää lää.
Niin ja toinen oikea totuushan on se, että sinä olet varavelliripulihousu josta ei ole vastusta edes hihalle saati muuten.
Olet tyypillinen puskassa lymyilevä nettiuhoilija joka ei uskalla omalla nimellään kirjoittaa. Olet ehkä apinan näköinen ja sinua on kiusattu koulussa. Siitä uhosi.
Elikkä pysy vaan siellä äitisi peräkamarissa ja anna miesten hoitaa asiat. Sinusta ei olisi ollut edes autosta nousijaksi. Mutta nuorissa miehissä oli munaa. - Muna pystyyn
juu juu ja lää lää. kirjoitti:
Niin ja toinen oikea totuushan on se, että sinä olet varavelliripulihousu josta ei ole vastusta edes hihalle saati muuten.
Olet tyypillinen puskassa lymyilevä nettiuhoilija joka ei uskalla omalla nimellään kirjoittaa. Olet ehkä apinan näköinen ja sinua on kiusattu koulussa. Siitä uhosi.
Elikkä pysy vaan siellä äitisi peräkamarissa ja anna miesten hoitaa asiat. Sinusta ei olisi ollut edes autosta nousijaksi. Mutta nuorissa miehissä oli munaa.Aika erikoinen on oma nimesikin. Oletko ehkä syntyjäsi Vietnamista?
- Te ripuliranteet
Nimimerkille juu juu ja lää lää:
Olet perinteinen ripuliranne!
Sinunlaiset tulee aina pätemään miten joku on puskista huutelija jne.
Olet tyypillinen häviäjä, teidänlaiset hankkiutuu tyypillisesti jollekkin itsepuollustuskurssille , kun on eka pienen ikänsä saanut pataan, koska on ollut aina ripuliranne. Sitten ollaan ihan helvetin kovia parin kurssin jälkeen ja olo on suorastaan voittamaton.
Silti tulette saamaan pataan koko ikänne ja yksi asia ei ikinä muutu, olette ripuliranteita aina ja iänkaikkisesti! - ?????
Mikäs se olikaan se pakun rekkari............ ???
- rekkarit kehiin!!!
Niin eiku rekkaria tänne vaan, me halutaan täällä tietää se...tai aika moni muuallakin varmaan haluaa....
- amikolo
Besa asema opettele kirjoittamaan amis.
- Kerrohan poika!!
Paljastuit!!! Eli olit ilmeisesti mukana tapauksessa, kun tänne tulet vinkumaan senkin vinkuheinä ripuliranne!!!
Sinäkö se uhosit siellä bensa-asemalla??
- amiskolo
Kaikilta ei voi vaatia oikein kirjoitusta. Ymmärrettävistä syistä.
- Vinkuheinä sucks!!
Kuten myös sinulta "amikolo" "amiskolo"
Kannattaa itse opetella ensiksi oikein kirjoittamaan, ennenkuin rupeaa toisia opettamaan ;)
Pikku kirjoitusvirheitähän sattuu, mutta toisilla on virheitä vähän muuallakin, kuin kirjoituksessa :)
- amisopeko
Fabiti is therm amis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798