Onpa hienoa,että on taas Kajaanissakin avattu paikka ,missä saa rassata romujaan lämpimässä tilassa kohtuu korvauksella.Taidanpa käväistä toistenkin.
Tee-se-itse-halli-kajaanissa
19
4593
Vastaukset
- fweewff
Niin missä, millainen paikka ja mitä kustantaa ja mitä kuuluu hintaan?
- Ford Taunus 1961
Juu taitaa olla kallis paikka kun ei kukaan sano hintoja.
- MESEHEPPU
Komilassa paikka on (S-marketin takana) .Hinta on 10e/tunti 0 alv (12,40) hintaan
kuuluu perustyökalut kummallakin nostimella. - Ford Sierra Man
MESEHEPPU kirjoitti:
Komilassa paikka on (S-marketin takana) .Hinta on 10e/tunti 0 alv (12,40) hintaan
kuuluu perustyökalut kummallakin nostimella.Hieno homma nyt ei tartte pirssiä enää pakkasessa huoltaa, vaikka aika huoltovapaahan se tuo foordi on.
- P.ekka
MESEHEPPU kirjoitti:
kuuluu perustyökalut kummallakin nostimella.Mikä osoite ei löytyny ?
- wili***
tuommoisessa paikassa käy vain persakiset hörhöt joilla on joko joku japanilainen riisikuppi tai saksalainen ruostekasa. jso auto on kunnollinen se huollatetaan merkkiliikkeessä eikä missään paskapajassa rassata itse
- fiat talella
Voiko siellä auton käydä pesemässä tietääkö kukaan?
- Power man
Joko wili''' on päässyt apukoulusta, sinulla näkyy tuo kirjoitustaito olevan vielä kehitysasteella, ne rassaa autoja jotka osaavat.
- melsu 500
fiat talella kirjoitti:
Voiko siellä auton käydä pesemässä tietääkö kukaan?
TAITAAPI olla sen sortin ilmoitus ,että sen laittaja saa käydä pesemässä KAKKAKOKKAREET hampaitten välistä,jos sillä hampaita etes on vai onko se SUIHING ottaja
- 4t43t43t3t
wili ei vaan osaa....katopa kun se on tyhmää maksaa liikaa jos itsekin osaa.
- 12r1r1
Et vain osaa ja maksat ylihintaa valohoidosta, pöljä. Taidat olla akka, osta hamekangasta kun et autoasi osaa korjata.
- -Rikkuri-
vielä ne paljo ajjaa niillä vanahoilla mersuilla
- Power man
Olen kajjaanin suurin homo.
- Power Man
Viestisi oli ilmeisesti tarkoitettu minulle, olen epäillyt sitä sinusta jo jonkin aikaa, kiva että tunnustit niin en liiku sinun seurassa.
Toiset rassaa esim auton pakoputkia ja toiset toisten "pakoputkia" niin kuin sinä.
- Power Man
Niinkuin huomaatte olen ruskean reijän ritari.
- Power man
Älä enää mainosta itseäsi, uskotaan jo !
- Power man
No hyvä on jos uskotte.
- Kädettömin
Luulisi olevan tilausta moiselle tilalle, tosin nykyisin vallitseva uusavuttomuus saattaa vähentää paikan käyttöä.
- Reccamiäs
Minä olen rassannut Pohjolan Liikenteen tallissa. Siinä on seinät leviällä ja katto korkialla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844