Tee-se-itse-halli-kajaanissa

MESEHEPPU

Onpa hienoa,että on taas Kajaanissakin avattu paikka ,missä saa rassata romujaan lämpimässä tilassa kohtuu korvauksella.Taidanpa käväistä toistenkin.

19

4593

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fweewff

Niin missä, millainen paikka ja mitä kustantaa ja mitä kuuluu hintaan?

• Ford Taunus 1961

Juu taitaa olla kallis paikka kun ei kukaan sano hintoja.

• MESEHEPPU

Komilassa paikka on (S-marketin takana) .Hinta on 10e/tunti 0 alv (12,40) hintaan
        kuuluu perustyökalut kummallakin nostimella.

• Ford Sierra Man
        MESEHEPPU kirjoitti:

Komilassa paikka on (S-marketin takana) .Hinta on 10e/tunti 0 alv (12,40) hintaan

Hieno homma nyt ei tartte pirssiä enää pakkasessa huoltaa, vaikka aika huoltovapaahan se tuo foordi on.

• P.ekka
        MESEHEPPU kirjoitti:

Mikä osoite ei löytyny ?

• wili***

tuommoisessa paikassa käy vain persakiset hörhöt joilla on joko joku japanilainen riisikuppi tai saksalainen ruostekasa. jso auto on kunnollinen se huollatetaan merkkiliikkeessä eikä missään paskapajassa rassata itse

• fiat talella

Voiko siellä auton käydä pesemässä tietääkö kukaan?

• Power man

Joko wili''' on päässyt apukoulusta, sinulla näkyy tuo kirjoitustaito olevan vielä kehitysasteella, ne rassaa autoja jotka osaavat.

• melsu 500
        fiat talella kirjoitti:

Voiko siellä auton käydä pesemässä tietääkö kukaan?

TAITAAPI olla sen sortin ilmoitus ,että sen laittaja saa käydä pesemässä KAKKAKOKKAREET hampaitten välistä,jos sillä hampaita etes on vai onko se SUIHING ottaja

• 4t43t43t3t

wili ei vaan osaa....katopa kun se on tyhmää maksaa liikaa jos itsekin osaa.

• 12r1r1

Et vain osaa ja maksat ylihintaa valohoidosta, pöljä. Taidat olla akka, osta hamekangasta kun et autoasi osaa korjata.

• -Rikkuri-

vielä ne paljo ajjaa niillä vanahoilla mersuilla

• Power man

Olen kajjaanin suurin homo.

• Power Man

Viestisi oli ilmeisesti tarkoitettu minulle, olen epäillyt sitä sinusta jo jonkin aikaa, kiva että tunnustit niin en liiku sinun seurassa.
        Toiset rassaa esim auton pakoputkia ja toiset toisten "pakoputkia" niin kuin sinä.

• Power Man

Niinkuin huomaatte olen ruskean reijän ritari.

• Power man

Älä enää mainosta itseäsi, uskotaan jo !

• Power man

No hyvä on jos uskotte.

• Kädettömin

Luulisi olevan tilausta moiselle tilalle, tosin nykyisin vallitseva uusavuttomuus saattaa vähentää paikan käyttöä.

• Reccamiäs

Minä olen rassannut Pohjolan Liikenteen tallissa. Siinä on seinät leviällä ja katto korkialla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4015
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4003
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3763
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2958
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2547
    7. 33
      2329
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2244
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2131
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      449
      1844
    Aihe