Olen ensi kuussa lentämässä Sassilla Berliiniin. Sassin sivuilla mainitaan, että Berliinistä lähdettäessä voi lähtöselvityksen tehdä ainoastaan netissä. Onkohan todellakin näin vai onnistuuko selvitys vielä kentällä automaatin kautta? En nimittäin ole varma, onko siellä paikan päällä mahdollista päästä koneelle. Onko kellään kokemuksia tästä?
Lähtöselvitys paluulennolla SAS-lennoilla
4
441
Vastaukset
- SasFly92
Todennäköisesti voit tehdä lähtöselvityksen netissä Lufthansan sivulla.
Ja jos ei onnistu, niin sitten lentokentällä automaatilla.
Näin ainakin itselläni kävi Stutgartin kentällä. - Berlinflug
Vaan eipä ole Berliinin Tegelissä SAS:n check-in automaattia. Jonotat vain manuaalitiskille, niinkuin ennen vanhaan.
En sitä automaattia ainakaan perjantaina 15.03. nähnyt D-terminaalissa.
Taitaa se Tegel olla alasajotilanteessa uudistusten kannalta, kun odottavat sitä uutta lentokenttää ihan niinkuin Suomessa Olkiluotoa. - 17+3
Kai se pitää uskoa SAS:in sivuja, vähän hassulta tuntuu ettei Tegelillä olisi automaatteja. Joka tapauksessa, jos teillä on joku vehje jolla pääsee nettiin niin täällä on mainittu paikkoja joissa on FreeWifi http://freewifiberlin.com/
- Not nice
Tegel on nätisti sanoen hieman kälyinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779