Piti saada lisävauhtia mobiili-internettiin ja päädyin kokeilemaan Nokia 6230 edgeä. Siemens S55 oli käytössä aiemmin. Muut tiedot:
- vanha 400MHz läppäri, 160Mt RAM
- Epox USB BT adapteri
- W2k OS
- Tampereella 20.8. klo 22 aikoihin
Sonera Company Data:
- Max dl ~25kt/s
Elisa Choice gprs pretime:
- Max dl ~10kt/s
Näin siis parhaimmillaan esim. dl ftp:llä tai jotakin isoa kuvaa selaimeen ladatessa. Uplink-nopeuksia en vertaillut.
Normaalikäytössä dl-nopeudet putoavat mulla huomattavasti (~7kt/s molemmilla) mikä voi johtua läppäristäkin puhelimen ul/dl signaloinnin lisäksi.
6230 FW 3.15 näemmä kaatuilee Soneralla useammin kuin Elisalla. Siemens S55 kestää vaikka 4h putkeen webbiselailua Elisalla ja Nokia 6230 tilttaa vähintään tunnin välein molemmissa verkoissa. Molemmissa puhelimissa BT-linkki käytössä. Siemensillä dl vauhti on Elisalla max 5kt/s.
Nokia 6230 edge Elisa vs. Sonera
Tulipahan kokeiltua
0
368
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701878- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 93904
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691