mitä se on?

onko jokin vialla

Mitä onnellisuus on? Luulen, että mä en pysty tuntemaan sitä. Miksi? En tiedä.

Pystytkö kuvaamaan sitä, vai onko se kuin näkevä kuvaisi sokealle millaisia ovat värit - mahdotonta ymmärtää.

4

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heipz

Onnellisuus on hetkellistä

Ei kukaan voi olla onnellinen joka päivä

Onnellisuutta voi tuottaa moni asia, toisille se on materiiali, toisille tunne joka tuottaa yhtälailla mielihyvää

Toiset on onnellisia pienistä asioista, toiset vaatii enemmän

Tää oli mun mielipide onnellisuudesta, sitä kun on aina pohdittu mitä se oikeasti on :)

• onnellinen 11

Kyllä onnellinen voi olla joka päivä. Mielestäni onnellisuuden salaisuus on se, että tuntee kiitollisuutta elämässä olevista hyvistä asioista. Tyytyväisyys omaan itseen ja oman elämään ovat onnellisen ihmisen tuntomerkkejä.

Oman elämän ja persoonan hyväksyminen ovat puolestaan tyytyväisyyden perusta. Jos osaa tarkkailla itseään rakastavalla katseella, on helpompi rakastaa ja ymmärtää myös muita. Onnellisuus vaatii asenteen muutosta. Mitä enemmän tunnistaa ajatuksia, jotka ovat vahingollisia, sitä paremmin oppii tuntemaan itseään. Häpeä, kateus, viha ja katkeruus ovat onnellisuuden esteet.

• feliz1

Kyllä onnellinen voi olla joka päivä

Kirjoitit niin kuin olin suunitellut kirjoittavan minäkin onnen tekiät on löydettävissä itsestään. niin kuin kirjoitit. Lisään siihen vain tämän, että ihmisen on ihan hyvä olla välillä onnetonkin muuten emme tuntisi sitä onneakaan hyvin. Mutta kirjoitan niistä asioista jolloin olen tuntenut itseni onnelliseksi. Joskus kun kuuntelen hyvää iskelmä musiikkia. Harrastan tanssia hyvän partnerin kanssa. Muutkin onnellisimmat hetkeni liittyvät musiikkiin, olen hyvin musikaalinen niin totta kai, 10 kiitettävä peruskoulussa.
        Lisäisin tähän vielä ajatuksen, että onni ei tule sillä että sitä yritetään juosta kiinni ikään kuin. Liiallisella onnen tavoittelulla saataetaan tulla päin vastoin onnettomammaksi. Onni tulee jos tulee ilman että sitä yritetään juosten saavuttaa

• Minut tekee

onnelliseksi ihan arjen perusasiat. Se, että saa olla terve ja elää elämäänsä kuten haluaa tai vaikkapa mukavat ystävät ja työtoverit tai vaikkapa halaus työtoverilta, kun hän näkee sinun olevan väsynyt.
      Päivittäin muistan myös kiittää yläkertaa siitä, että olen saanut kasvatettua kaksi upeata lasta, joilla on arvot kohdillaan. Erityistä mielihyvää tuottaa se, kun tiedän lasteni perheittensä kanssa voivan hyvin ja olevan onnellisia. Ei siihen onnellisuuteen sen kummallisempia elementtejä tarvita, uskon sen hyvänolontunteen olevan myös osittain sisäänrakennettua. Elämään ja kanssaihmisiin asennoitumisella on omaan onnellisuudentunteeseen suuri merkitys, jos tahdot tuottaa muille iloa, saat sitä kaksinverroin takaisin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 312
      4359
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      15
      2193
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      187
      2004
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1423
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      70
      1291
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      952
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      927
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      869
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      804
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      726
    Aihe