Tunnetko jonkun sanansa pitävän, vastuullisen, luotettavan Miehen?
Vai ovatko kuolleet sukupuuttoon?
Kun en ole aikoihin moista ihmettä kohdannut.
Ennen Mies maansa myö kuin sanansa syö
75
468
Vastaukset
- k/k
Tukkaani kammatessa kattelin sellasta .
- Nyt on miehet puuta?
Hyvä peili sulla.
”Itte mä oon itteni kehunu ja aina kehutuks tullu!” :D - |||
Nyt on miehet puuta? kirjoitti:
Hyvä peili sulla.
”Itte mä oon itteni kehunu ja aina kehutuks tullu!” :DJotkut asiat vain ovat ja pysyvät, kehui itse tai muut. Eikä k/k varmasti liioitellut.
- Nyt on miehet puuta?
||| kirjoitti:
Jotkut asiat vain ovat ja pysyvät, kehui itse tai muut. Eikä k/k varmasti liioitellut.
Usonhan mie :)
Tuo on vain sanonta. Esimerkiksi kaustislaisista käytetty.
Meinaatkos että sellaiset olisivat helpompia petkutettavia...
- Nyt on miehet puuta?
???
En meinaa ketään petkuttaa.
Mistä moinen aatos? Nyt on miehet puuta? kirjoitti:
???
En meinaa ketään petkuttaa.
Mistä moinen aatos?Niin, kun junailee jonkun mukaan hienoon 'sopimukseen' jonka avulla voi kyniä sitten koko tyypin, aika lailla arkinen tapaus, näitä on nähty... jotkut naiset tekevät näitä ihan päätyönään.
yohuuhkaja kirjoitti:
Niin, kun junailee jonkun mukaan hienoon 'sopimukseen' jonka avulla voi kyniä sitten koko tyypin, aika lailla arkinen tapaus, näitä on nähty... jotkut naiset tekevät näitä ihan päätyönään.
Heh, ei tullut vastausta.
Rehellinen ja sanansa pitävä miesparka on aina ollut huijarien toivesaalis. Yhdenkin muijan tiedän joka putsasi kuuden miehen pankkitilit peräjälkeen.
Eivätkä nämä lypsäjät tänne ole nigerialaisprinsessojen myötä ilmaantuneet, sama on ollut meno jo kauan niitä ennen.- Nyt on miehet puuta?
yohuuhkaja kirjoitti:
Heh, ei tullut vastausta.
Rehellinen ja sanansa pitävä miesparka on aina ollut huijarien toivesaalis. Yhdenkin muijan tiedän joka putsasi kuuden miehen pankkitilit peräjälkeen.
Eivätkä nämä lypsäjät tänne ole nigerialaisprinsessojen myötä ilmaantuneet, sama on ollut meno jo kauan niitä ennen.Oli yllättävä heitto sinulta. Olit niin ovela junasuorittaja, että ohjasit sivuraiteelle, josta aloituksen isku kimposi bumerangina miehistä naisiin.
Piti oikein miettiä.
Rehellisyys ei minun mielestäni tarkoita, että on narrattava, sinisilmäinen ja tyhmä.
Tuttava- ja ystäväpiirissäni ei ole yhtään tuollaista huijarinaista vaan ihan omillaan tulevat toimeen. Ihan outoa puuhastelua, vaikka tietysti naisissa on petkuttajia ja valehtelijoita siinä missä miehissäkin. Nyt on miehet puuta? kirjoitti:
Oli yllättävä heitto sinulta. Olit niin ovela junasuorittaja, että ohjasit sivuraiteelle, josta aloituksen isku kimposi bumerangina miehistä naisiin.
Piti oikein miettiä.
Rehellisyys ei minun mielestäni tarkoita, että on narrattava, sinisilmäinen ja tyhmä.
Tuttava- ja ystäväpiirissäni ei ole yhtään tuollaista huijarinaista vaan ihan omillaan tulevat toimeen. Ihan outoa puuhastelua, vaikka tietysti naisissa on petkuttajia ja valehtelijoita siinä missä miehissäkin.Ai jaa, että huijata saa jos toinen sitä rehellisyydellään itse kerjää...
Mietihän vähän onko tuossa vastauksessasi kaksinaismoralismia (vihjeenä että on siinä, narrattava, sinisilmäinen ja tyhmä on yhtä paljon lain huijaukselta suojaama kuin kuka tahansa muukin).- Nyt on miehet puuta?
yohuuhkaja kirjoitti:
Ai jaa, että huijata saa jos toinen sitä rehellisyydellään itse kerjää...
Mietihän vähän onko tuossa vastauksessasi kaksinaismoralismia (vihjeenä että on siinä, narrattava, sinisilmäinen ja tyhmä on yhtä paljon lain huijaukselta suojaama kuin kuka tahansa muukin).Ovelasti pyörittelet.
En ole kirjoittanut, että huijata saa ketään. Juurikin aloituksessa toivon rehellisyyttä.
Edelleen olen sitä mieltä, ettei rehellisyys tarkoita, että on olisi huijarille helppo saalis = narrattava, sinisilmäinen ja tyhmä.
Tosin en ole asiaa pohtinut huijaamistarkoituksessa.
Itse pyrin rehellisyyteen. Silti olen varautunut siihen, että minua joku voi yrittää juksata.
Ennen muutes lapsia opetettiin varuillaan oloon läheistenkin ihmisten varalta: esim. laitettiin naapurista hakemaan makkaran mittaa ja pylsyn kaavaa. Nyt on miehet puuta? kirjoitti:
Ovelasti pyörittelet.
En ole kirjoittanut, että huijata saa ketään. Juurikin aloituksessa toivon rehellisyyttä.
Edelleen olen sitä mieltä, ettei rehellisyys tarkoita, että on olisi huijarille helppo saalis = narrattava, sinisilmäinen ja tyhmä.
Tosin en ole asiaa pohtinut huijaamistarkoituksessa.
Itse pyrin rehellisyyteen. Silti olen varautunut siihen, että minua joku voi yrittää juksata.
Ennen muutes lapsia opetettiin varuillaan oloon läheistenkin ihmisten varalta: esim. laitettiin naapurista hakemaan makkaran mittaa ja pylsyn kaavaa.Mutta jos olet sitä mieltä että miehet ovat tyhmiä, sinisilmäisiä ja narrattavia kun heitä jekutetaan, eikö ole niin että jos sinua joku mies on onnistunut jekuttamaan, olet sellainen itsekin ja oman tuomiosi mukaan sait vain sen mitä ansaitsitkin...
Kukapa huijari sanoisi tullessaan että tulenpa nyt huijaamaan sinua, kyllä ne kaikki kilvan rehellisyyttään vakuuttavat...- Nyt on miehet puuta?
yohuuhkaja kirjoitti:
Mutta jos olet sitä mieltä että miehet ovat tyhmiä, sinisilmäisiä ja narrattavia kun heitä jekutetaan, eikö ole niin että jos sinua joku mies on onnistunut jekuttamaan, olet sellainen itsekin ja oman tuomiosi mukaan sait vain sen mitä ansaitsitkin...
Kukapa huijari sanoisi tullessaan että tulenpa nyt huijaamaan sinua, kyllä ne kaikki kilvan rehellisyyttään vakuuttavat...Ei minua ole kukaan jekuttanut. Yrittänyt ehkä, mutta yritykseksi on jäänyt.
Enkä suinkaan ole sitä mieltä, että jekutettu sai mitä ansaitsikin.
En ole sellaista kirjoittanut.
Siitä vaan olen ollut kanssasi eri mieltä, että rehellisyys miehessä muka tekisi automaattisesti hänestä helpommin petkutettavan. Kuten eka kommentissasi oletat - minun meinaavan, heh. Nyt on miehet puuta? kirjoitti:
Ei minua ole kukaan jekuttanut. Yrittänyt ehkä, mutta yritykseksi on jäänyt.
Enkä suinkaan ole sitä mieltä, että jekutettu sai mitä ansaitsikin.
En ole sellaista kirjoittanut.
Siitä vaan olen ollut kanssasi eri mieltä, että rehellisyys miehessä muka tekisi automaattisesti hänestä helpommin petkutettavan. Kuten eka kommentissasi oletat - minun meinaavan, heh.No se vain on fakta. Jos toisen vannottaa kovin toimimaan rehellisesti, se antaa tilaa omille suhmuroinneille.
on tässä joutunut kaikenlaisiin juttuihin mukaan elämän varrella, ei pelkästään näihin loputtomiin riiuureissuihin jotka naisia tuntuvat kovin inspiroivan...- Nyt on miehet puuta?
yohuuhkaja kirjoitti:
No se vain on fakta. Jos toisen vannottaa kovin toimimaan rehellisesti, se antaa tilaa omille suhmuroinneille.
on tässä joutunut kaikenlaisiin juttuihin mukaan elämän varrella, ei pelkästään näihin loputtomiin riiuureissuihin jotka naisia tuntuvat kovin inspiroivan...Että teki tai kirjoitti nainen niin taikka näin, niin aina menee väärinpäin.
Voi sun kanssas :) Nyt on miehet puuta? kirjoitti:
Että teki tai kirjoitti nainen niin taikka näin, niin aina menee väärinpäin.
Voi sun kanssas :)Juu, on se vaikea tuo naismarttyyrin osa miun kanssani...
- Nyt on miehet puuta?
yohuuhkaja kirjoitti:
Juu, on se vaikea tuo naismarttyyrin osa miun kanssani...
Oha siin vaikeusastetta. Miesmarttyyrin kanssa :)
Oha siin vaikeusastetta. Miesmarttyyrin kanssa :)
Jaaa, mie vain ehdotin tasapuolisuutta, eli katsokoot naiset enemmän oman rehellisyytensä perään, aivan samoja ketkuja sieltä löytyy eikä välttämättä yhtään miehiä vähemmän, edes suhteellisesti mitaten.
Ja molemmat katsokoot vähän tarkemmin mihin mukaan lähtevät. Mikään pakko ei ole hölmöillä vaikka se kevät kuinka paikkoja korventaisi...- Nyt on miehet puuta?
yohuuhkaja kirjoitti:
Jaaa, mie vain ehdotin tasapuolisuutta, eli katsokoot naiset enemmän oman rehellisyytensä perään, aivan samoja ketkuja sieltä löytyy eikä välttämättä yhtään miehiä vähemmän, edes suhteellisesti mitaten.
Ja molemmat katsokoot vähän tarkemmin mihin mukaan lähtevät. Mikään pakko ei ole hölmöillä vaikka se kevät kuinka paikkoja korventaisi...No, joo. Mutta kun miehiltä sitä selkärankaa ja rehtiyttä jo vanhan kansan sanonnat vaativat enemmän kuin heikoilta naisilta.
Kuten aloituksen sanonta ja tämä:
- Sanasta miestä, sarvesta härkää.
näin väitettiin ennen
- Rehellisyys maan perii.
vaan ei pidä kutiansa nykyaikana edes vanhat sanonnat. Meillä perukirjoituksessa selvisi, että miespuolisen epärehellisyys maan peri.
- Kun joku ehtimiseen vakuuttaa kunniallisuutta, on isännän aika laskea hopealusikkansa.
omakehukin viittaa kieroiluun.
- Todenpuhujalle harvon yösija löytyy.
joten
- Pieni vale on puhheen kaunistus. Nyt on miehet puuta? kirjoitti:
No, joo. Mutta kun miehiltä sitä selkärankaa ja rehtiyttä jo vanhan kansan sanonnat vaativat enemmän kuin heikoilta naisilta.
Kuten aloituksen sanonta ja tämä:
- Sanasta miestä, sarvesta härkää.
näin väitettiin ennen
- Rehellisyys maan perii.
vaan ei pidä kutiansa nykyaikana edes vanhat sanonnat. Meillä perukirjoituksessa selvisi, että miespuolisen epärehellisyys maan peri.
- Kun joku ehtimiseen vakuuttaa kunniallisuutta, on isännän aika laskea hopealusikkansa.
omakehukin viittaa kieroiluun.
- Todenpuhujalle harvon yösija löytyy.
joten
- Pieni vale on puhheen kaunistus.Niin, pieni ero tässä kuitenkin on.
Kun nainen puhaltaa avioliittolupauksillaan tms mieheltä rahat, se on rikos ja siitä joutuu hyvällä onnella vankilaan. Kun nainut mies puhaltaa tyhmältä naiselta seksiä puheillaan, siitä ei ainakaan meillä vankilaan joudu, se lasketaan ihan vain osapuolten heikkoudeksi...- Nyt on miehet puuta?
yohuuhkaja kirjoitti:
Niin, pieni ero tässä kuitenkin on.
Kun nainen puhaltaa avioliittolupauksillaan tms mieheltä rahat, se on rikos ja siitä joutuu hyvällä onnella vankilaan. Kun nainut mies puhaltaa tyhmältä naiselta seksiä puheillaan, siitä ei ainakaan meillä vankilaan joudu, se lasketaan ihan vain osapuolten heikkoudeksi...Sama se on myös toisinkin. Eikä mitenkään harvinaista näinpäin. Saa tässä 60 -nainen pitää kiinni omaisuudestaan, ja järjestään.
Kun (usein NUOREMPI) MIES puhaltaa avioliittolupauksillaan tms NAISELTA rahat, se on rikos ja siitä joutuu hyvällä onnella vankilaan. Kun nainut NAINEN puhaltaa tyhmältä MIEHELTÄ seksiä puheillaan, siitä ei ainakaan meillä vankilaan joudu, se lasketaan ihan vain osapuolten heikkoudeksi...
- pika-Nelli
Tunnen, tunnen, enemmänkin.
Luotettavan Miehen, jonka luotettavuus on punnittu, ja hyväksi havaittu. Ihminen, jonka huulilta ei pääse vain iltatuulen kirvoittamia sanahelinöitä, vaan on mies, joka tekee, mitää lupaa.
Ja se on, ja on ollut paljon se.- Nyt on miehet puuta?
Se on paljon se!
Onnekas olet!
Kahden venakon, v20 ja n.v50 lausumat.
Ensivaikutelma suomalaisista miehistä.Ovat ttyhmiä mutta sitten ilmenee etteivät
olekaan tyhmiä mutta mahdottoman luotettavia?!?!
En kommentoi ja otoskin on liian pieni johtopäätösten vetämiseen.- ihan-nainen
Venakko on alentava termi, minun mielestäni, muilla on muut mielet.
- Nyt on miehet puuta?
Otos on pieni. Oliko kysymys vapaasta seurustelusta vai työ- tai liike-elämän taikka viranomaisten tapaamisista?
Kolmessa viimeksi mainitussa ovat mielestäni asiallisia ja hyvin harvoin epärehellisiä.
Vapaa-ajalla - varsinkin naisten kanssa - ovat suomalaiset miehet niin tyhmiä, että jäävät kiinni valheistaan, jos jaksaa enemmän jututtaa ja jos jaksaa aina epäillä. Ja tämä petkuttaminen on havaintojeni mukaan lisääntynyt huimasti 90-luvulta lähtien. ihan-nainen kirjoitti:
Sopisiko mielestäsi maatuska paremmin?
Otos on pieni. Oliko kysymys vapaasta seurustelusta vai työ- tai liike-elämän taikka viranomaisten tapaamisista?
Kolmessa viimeksi mainitussa ovat mielestäni asiallisia ja hyvin harvoin epärehellisiä.
Vapaa-ajalla - varsinkin naisten kanssa - ovat suomalaiset miehet niin tyhmiä, että jäävät kiinni valheistaan, jos jaksaa enemmän jututtaa ja jos jaksaa aina epäillä. Ja tämä petkuttaminen on havaintojeni mukaan lisääntynyt huimasti 90-luvulta lähtien.Kyse oli vapaa-ajan kontakteista.
- ihan-nainen
laiska-lasse kirjoitti:
Sopisiko mielestäsi maatuska paremmin?
Maatuskahan on äidin lempinimi. Eihän jokainen nainen ole äiti.
- bessie*
ihan-nainen kirjoitti:
Riippunee termin käyttäjästä ja asiayhteydestä, "ihan-nainen"?
Mielestäni se, että sanaa nykyäänkin vielä aika paljon käytetään, kertoo venäläisten naisten meidän mielissämme erottuvan (edukseen?) esim. suomalaisista naisista.
Emmehän käytä - joitakin urheiluselostajia tms. lukuun ottamatta - sanoja ruotsitar, saksatar ym.. Ranskatar sanaa taas käytetään enemmän, ja siihen kai sisältyy enemmän kuin vain kansallisuus? ihan-nainen kirjoitti:
Maatuskahan on äidin lempinimi. Eihän jokainen nainen ole äiti.
Entä "Venäjän Federation naispuoleinen kansalainen"?
Vai menikö tuossakin jotain väärin?- ihan-nainen :)
laiska-lasse kirjoitti:
Entä "Venäjän Federation naispuoleinen kansalainen"?
Vai menikö tuossakin jotain väärin?Huvittaa vain, minua, että kullakin meillä on oma sanakirjamme aivoissamme. Samaan aikaan, kun minä koen venakko-sanan alentavaksi, niin se oli eräässä slangisanastossa käännettykin, bessien mielestä se kertoo venäläisen naisen ilmeisesti ainakin komeammasta ulkonäöstä. Niin ymmärsin.
Olemme opetuksen ja oman ajatuksemme seppiä, ja olkoon niin.
Amen. - Sexteen Jää-ämpäri
ihan-nainen kirjoitti:
"Venakkojen kolmoisvoitto Kollenilla" oli varsin yleinen hiihtokilpailu-uutisten otsikko 60-luvulla. Ei siinä mitään alentavaa ole vai rupeatko vaatimaan senkin sanan kriminalisointia (=rikokseksi tekemistä).
- Luotettava mies.
Onneksi en omista maata aariakaan ja ikivuokralaisena olen vapaa liikkumaan.
Niinpä sanoillakin on tai ei katetta, riippuu tilanteesta.
Liike-elämässä ja tuttava ja lähipiirissä on pidettävä sanansa jo maineen vuoksi.
Muuten voi puhua puuta heinää. Esimerkiksi naisia vikitellessä. Toimii kuin tauti.- Nyt on miehet puuta?
Noin se menee. Juuri puun ja heinän puhuminen vapaa-ajalla tuntemattomille ja varsinkin naisille on lisääntynyt viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Ja siitä on tullut maan tapa. Ihan normaali juttu.
- puutaheinää.
Noin se menee. Juuri puun ja heinän puhuminen vapaa-ajalla tuntemattomille ja varsinkin naisille on lisääntynyt viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Ja siitä on tullut maan tapa. Ihan normaali juttu.
Eikö se käy pitemmän päälle kuivaksi, ja miksei lyhyenkin? Naiset kiertävät kaukaa, jos tietävät?
- Melko luotettava :)
puutaheinää. kirjoitti:
Eikö se käy pitemmän päälle kuivaksi, ja miksei lyhyenkin? Naiset kiertävät kaukaa, jos tietävät?
Pitääpi vaihtaa kulmakuntia, etteivät ala tutuiksi ja tunnista liian usein :)
- Kai Kuu
No et sitten oo meirän nurkissa norkollu ?
- Nyt on miehet puuta?
No en!
Pistäpä nurkkiesi koordinaatit, niin mä tuun norkoilemaan. - Nurkkapatruuna
No en!
Pistäpä nurkkiesi koordinaatit, niin mä tuun norkoilemaan.Minä en norkoile missään tuntemattomassa nurkassa, ennen kuin ko. nurkka tehdään norkoilulle sopivaksi, jopa tilavaksi ja että nurkan sisustusvinkitkin tahdon sanella.Nurkissa ei saa olla seinäkoukkua eikä talutusketjua eikä juoksunarua.
- Pirre*
Ilmeisesti en, enhän tunne heistä murto osaakaan, kaikenmaaliman miehistä..
- Ainakin kolme tunnen
enemmänkin, mutta en jaksa luetella: edesmennyt mieheni oli number one, poikansa eli poikani on toinen ja myös vävyni, kaikki pitkiä poikia, luotettavia kuin kallioinen perustus,
kivoja ja ihania! - *hymyilyttääkö*
Ainakin kolme tunnen kirjoitti:
enemmänkin, mutta en jaksa luetella: edesmennyt mieheni oli number one, poikansa eli poikani on toinen ja myös vävyni, kaikki pitkiä poikia, luotettavia kuin kallioinen perustus,
kivoja ja ihania!Tunnen yhden erittäin hyvin.
Tapaan hänet joka päivä kylpyhuoneen, eteisen ja hissin peileissä.
Ei ollenkaan paha tapaus.
Sanoisin parasta tälläkin vuosikymmenellä. - Nyt on miehet puuta?
*hymyilyttääkö* kirjoitti:
Tunnen yhden erittäin hyvin.
Tapaan hänet joka päivä kylpyhuoneen, eteisen ja hissin peileissä.
Ei ollenkaan paha tapaus.
Sanoisin parasta tälläkin vuosikymmenellä.Hymyilyttää ja pientä tuoksuakin ilmassa on :)
- Nyt on miehet puuta?
Ainakin kolme tunnen kirjoitti:
kivoja ja ihania!Onnittelen sinua! Muistathan kertoa ja osoittaa heille, että tykkäät.
- Nyt on miehet puuta?
Ihan vaan kohtaamiasi miehiä tarkoitin.
- *hymyilyttääkö*
Hymyilyttää ja pientä tuoksuakin ilmassa on :)
Ettei se olisi sitä kuuluisaa entten tentten teelika Mennen partaveden tuoksua :)
Tosin itse en käytä kuin omaa suurmiehistä luomu tuoksua, eikä ole paha tuoksu.
(Asiasta ulos on minussa puusepänkin vikaa). - Nyt on miehet puuta?
*hymyilyttääkö* kirjoitti:
Ettei se olisi sitä kuuluisaa entten tentten teelika Mennen partaveden tuoksua :)
Tosin itse en käytä kuin omaa suurmiehistä luomu tuoksua, eikä ole paha tuoksu.
(Asiasta ulos on minussa puusepänkin vikaa)."Puuseppää aina tarvitaan" ♪ lal, lal, lal, lal, lal, lallalaa ♫♪
Missä ihmeen piireissä sinä oikein liikut?
Kukaan ei ole yrittänyt minua juilata, ei nyt eikä ennenkään. Sanansa mittaisia ovat keitä tunnen, mutta missään epämääräisissä piireissä en liikukaan. Ja - pitää taas kehaista - maalaisjärjen voittanutta ei olekaan ;-)
Ehkä vastuuttomuus ja epäluotettavuus "tarttuu" ???- Nyt on miehet puuta?
Ei ole pakko liikkua epämääräisissä piireissä törmätäkseen siihen, että rehellisyys ja luotettavuus ovat aikas suuressa määrin kärsineet inflaation. Pikku vilungilla saavutettu juttu on ok. Jopa osoittaa älykkyyttä.
Ilmeisesti sinä et netissä paljon touhua, koska siellä viimeistään joutuu olemaan tuntosarvet pystyssä. Nyt on miehet puuta? kirjoitti:
Ei ole pakko liikkua epämääräisissä piireissä törmätäkseen siihen, että rehellisyys ja luotettavuus ovat aikas suuressa määrin kärsineet inflaation. Pikku vilungilla saavutettu juttu on ok. Jopa osoittaa älykkyyttä.
Ilmeisesti sinä et netissä paljon touhua, koska siellä viimeistään joutuu olemaan tuntosarvet pystyssä.Olet oikeassa. Taidan vaan pyöriä näillä suht kilteillä sivustoilla, jos kovin paljon näilläkään. Täällä elävässä elämässä ei ole "harmituksia" miesten kanssa tullut sattunut, vaan ihan mukavia ovat enimmältään.
Arvaan että kaikenlaista voi netissä tulla vastaan. Pitää olla tarkkana jos siellä enemmän pyörii, treffi- sun muilla sivustoilla vallankin. Mutta luulen silti että sieltä saattaa hyvän ystävänkin löytää - jos oikein hyvä tuuri käy ;-)
- demeter
Jaa. Oliskohan niin, aloittaja, että ne vastuulliset, luotettavat miehet elävät parisuhteessa ja ne jotka ovat vähän epävakaampia ovat sitten monien
silmissä näitä vastuuttomia ja epäluotettavia - ketään sen isommin osoittelematta..))."demeter"
Tuota, duoda...mites se sananlasku menikään...
Selväpäisen naisen suusta se totuus kuullaan.
Noin se taisi olla.
Kevätköhän, vai mikä, kun tuli niin runollinen olo :)
H.- Nyt on miehet puuta?
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Noin se taisi olla.
H.Selvä pyy ja pää on.
Ennakkoluulot varmaan ovat noin, että aviossa vakaasti olevat ja varakkaat olisivat rehellisempiä ja luotettavampia.
Nakkivaras jää helpommin kiinni.
Ja herra H todistaa väkevästi, jotta aloituksen aaningissa on perää :) - demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Noin se taisi olla.
H.No, hunksi, sinähän voit aina lohduttautua sillä, että jostakin syystä naisia kiehtovat nämä "epävakaat". Naiset kun tahtovat aina kesyttää, suitsia sen, mikä liikkuu vapaana - näin olen antanut itselleni kertoa..))
- demeter
Selvä pyy ja pää on.
Ennakkoluulot varmaan ovat noin, että aviossa vakaasti olevat ja varakkaat olisivat rehellisempiä ja luotettavampia.
Nakkivaras jää helpommin kiinni.
Ja herra H todistaa väkevästi, jotta aloituksen aaningissa on perää :)Mitenkä tulikin sama mies mieleen (nyt on miehet puuta?), vaikkei herra H nyt ole ainoa laatuaan...))
demeter kirjoitti:
No, hunksi, sinähän voit aina lohduttautua sillä, että jostakin syystä naisia kiehtovat nämä "epävakaat". Naiset kun tahtovat aina kesyttää, suitsia sen, mikä liikkuu vapaana - näin olen antanut itselleni kertoa..))
"demeter"
No kun epävakaatkin tuppaavat kiehtoutumaan?
Mitä minä sit niille?
Kauheesti seksiä, rumia sanoja, lirkkua, intohimoa...
Minä kun olen rauhallinen mies, joka aina ensin harkitsee miten ja kenet avaa.
Tulipas tota seksiä....vaikka lassoni on ohutta plaatua.
Olen iloinen puolestasi, että sinulla on suorapuheisia ystävättäriä :)
H.- demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
No kun epävakaatkin tuppaavat kiehtoutumaan?
Mitä minä sit niille?
Kauheesti seksiä, rumia sanoja, lirkkua, intohimoa...
Minä kun olen rauhallinen mies, joka aina ensin harkitsee miten ja kenet avaa.
Tulipas tota seksiä....vaikka lassoni on ohutta plaatua.
Olen iloinen puolestasi, että sinulla on suorapuheisia ystävättäriä :)
H.Epävakaat ovat oma lajinsa, hunksi. He eivät kuulu kenellekään, he kuuluvat kaikille (sanottiin Marilyn Monroesta aikanaan)...
Tunnen toki, yhden sellaisen kanssa olen elänyt samassa huushollissa liki 34 vuotta. Jos joku jostakin luotettavamman ja vastuullisemman ihmisen löytää, niin tuokoon nähtäville.
"Anceli"
"On liiterin edessä tukki, siinä halotaan hiukset puiden,
Olo-huoneen sohvalla loikoilee toinen, uskollinen uppo-tukki.
On naisella kiinteä olo, kun katsella saa noita,
koskaan ei muuttua latuni saa, en vaihda jalo-puihin, maailmojen muiden."
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
"On liiterin edessä tukki, siinä halotaan hiukset puiden,
Olo-huoneen sohvalla loikoilee toinen, uskollinen uppo-tukki.
On naisella kiinteä olo, kun katsella saa noita,
koskaan ei muuttua latuni saa, en vaihda jalo-puihin, maailmojen muiden."
H.Heh, aika lähelle arvasit, tonen uppotukki makoilee todellakin sohvalla, mutta se toinen on metsätöissä. Hän ei juurikaan laiskottele keskellä päivää.
Minulla on hyvä latu, välillä kiertelee ja kaartelee, poikkeaa lammella, metsässä ja pellolla, mutta aina lopulta johtaa kotiin.
En vaihtaisi koneella vedettyihin latuihin, ne voisivat olla liian liukkaita näin huonon tasapainon omaavalle mummolle.. :)- Nyt on miehet puuta?
Anceli kirjoitti:
Heh, aika lähelle arvasit, tonen uppotukki makoilee todellakin sohvalla, mutta se toinen on metsätöissä. Hän ei juurikaan laiskottele keskellä päivää.
Minulla on hyvä latu, välillä kiertelee ja kaartelee, poikkeaa lammella, metsässä ja pellolla, mutta aina lopulta johtaa kotiin.
En vaihtaisi koneella vedettyihin latuihin, ne voisivat olla liian liukkaita näin huonon tasapainon omaavalle mummolle.. :)Hyvä., että taas yksi luotettava mies löytyi lisää.
Vaikka herra H löydön nollasikin puhumalla puista puuta heinää :( Nyt on miehet puuta? kirjoitti:
Hyvä., että taas yksi luotettava mies löytyi lisää.
Vaikka herra H löydön nollasikin puhumalla puista puuta heinää :(Puin tässä välillä uppotukki kakkosen ulos, ehkä menen itse perässä. Jos vaikka hiihtäisin :)
Herra H puhuu puuta heinää aika usein, kateellisen panettelua, mutta nollaamaan hän ei pysty.Anceli kirjoitti:
Puin tässä välillä uppotukki kakkosen ulos, ehkä menen itse perässä. Jos vaikka hiihtäisin :)
Herra H puhuu puuta heinää aika usein, kateellisen panettelua, mutta nollaamaan hän ei pysty."Anceli"
"Niin nololta kuulostaa pukuni suihke, suih! suih! sen kuidut ääntää,
Ei kuisketta hellää kalliin puvun ees matki.
En kuitenkaan surusta mene katki, katson mihin mun latuni vie,
Minä puserran itseni, pukuni myös, vain hiki saa kuiduista lentää.
En mieti miten kalliimpi voisi, mitä lisää onnea se toisi?
Miksi nollata pukua uskollista, miksi silmistä antaisin veden entää?
Niin kauaksi pois...
Miekö se höpäjän? Höpsistä. :)
H.- hyv'onolla
@Anceli
Samat sanat ja samat vuodet. On hyvä olla, kun toiseen voi luottaa kuin vuoreen.
En kehtää lähteä näyttämään toiselle puolen maata, oletan.
Muutamille meille on annettu onnenarpa. hunksz kirjoitti:
"Anceli"
"Niin nololta kuulostaa pukuni suihke, suih! suih! sen kuidut ääntää,
Ei kuisketta hellää kalliin puvun ees matki.
En kuitenkaan surusta mene katki, katson mihin mun latuni vie,
Minä puserran itseni, pukuni myös, vain hiki saa kuiduista lentää.
En mieti miten kalliimpi voisi, mitä lisää onnea se toisi?
Miksi nollata pukua uskollista, miksi silmistä antaisin veden entää?
Niin kauaksi pois...
Miekö se höpäjän? Höpsistä. :)
H.Oi kuinka kaunis runo, olen mykistynyt, suhisevan puvun suihke korvissani kuuluen..
Lisää onnea tarvitaan, eikä surusta mennä kumpikaan katki.
Silmistäni annan veden lentää, haluatko pyyhkiä kyyneleeni?
Kiitos ystäväiseni.
Siehän se höpäjät, niin aina, höpsistä :)
Ja katsotaan kumpi voittaa.hyv'onolla kirjoitti:
@Anceli
Samat sanat ja samat vuodet. On hyvä olla, kun toiseen voi luottaa kuin vuoreen.
En kehtää lähteä näyttämään toiselle puolen maata, oletan.
Muutamille meille on annettu onnenarpa.Jos kohdattaisiin puolimatkan krouvissa ja vertailtaisiin vähän.. :)
- mimmimummi*
Eikös sellainen "ammattikin" ole kuin Luottamusmies...
Tunnen montakin luotettavaa miestä....sekä muitakin ihmisiä jotka ovat luotettavia.
Luottamus on tärkeä asia...lapsesta lähtien ..pitää luottaa johonkin.
Mitä siitä tulisi jos aina epäilisi luotettavuutta.- Nyt on miehet puuta?
Hyvä, että löytyi taas lisää luotettavia miehiä.
Stressihän siitä tulee, jos koko ajan on oltava hyypehillään. Vaan vuosien karttuessa voi iän vuoksi tulla huijarille houkutus yrittää, josko vanhuudenhöperön kanssa onnistaisi.
Niin ja itseensäkin pitää luottaa.
- RosaLiiin
Tunnen monta...
Ei ole sukupuuttoon kuolemassa.
Monta nuortakin tunnen.
Kaikki, joita miehiksi kutsun ovat luotettavia, hyviä, vastuullisia, sanansa pitäviä miehiä.
Muut ovat vain jotain töttöröö lökäpöksyjä, mitä lie liekkujia.- Nyt on miehet puuta?
"ain jotain töttöröö lökäpöksyjä, mitä lie liekkujia"
Niin ovatkin. Kunpa itsekin sen tajuaisivat ja parantaisivat tapansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858