Universal Stone

Uusi Paavi

Kertokaahan kokemuksia Universal Stonesta veneen puhdistuksessa. Näyttää Youtubessa niin helpolta. Onko totta, että ei naarmuta gelgoatia?

19

3342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aki_

Itse pidän sitä aivan huippuaineena. En ollut uskoa kuinka kiiltäväksi kaverini oli saanut veneensä kyljen ja varsinkin siniset raidat. Vene oli aiemmin minun ja aina tuskailin haalistuneiden siniraitojen kanssa. Kolmen vuoden käytön jälkeen (kevätpesu ja kerran kauden aikana) entisen veneeni kylki kiilsi aivan uskomattoman hienosti. Siirryin viime kesänä itsekin käyttämään ainetta nykyveneeseeni. Lisäksi käytän ainetta kotona kaakeleiden ja muutnkin kaikkiin lavuaareihin ja hanoihin.
      Ja minulla ei ole mitään sidoksia aineen maahantuojan tvs. kanssa.

• Uusi Paavi

Miten olet käyttänyt US:aa? Ootko sitten vaan vahannu US: n jälkeen?

• Aki_
        Uusi Paavi kirjoitti:

Miten olet käyttänyt US:aa? Ootko sitten vaan vahannu US: n jälkeen?

Käsin olen pessyt sienellä. Hyvä huuhtelu. Vaha päälle.

• 6+9

Onko tämä jotain verkostomarkkinointia? Varmaan ihan surkeaa tavaraa koko tuote.

• Aki_

En tiedä ottaako Prisma tai muut päivittäistavarakaupat verkostomarkkinointituotteita myyntiin. Ei se edes kiinnosta minua.
        Mihin perustat tuotteen surkeuden?

• yleiskivi

Venemessuilta hankin heräteostoksena yhden purkin. Hämmentävän tehokkaasti on purrut kaikkeen mihin olen ehtinyt kotona kokeilla.

Siinä on mukana hiovia ainesosia (hiontasavi), joten kaikkein herkimmille pinnoille, kuten kromattu muovi, sitä ei kannata hangata.

• puhdaspete

ehdottomasti paras aine veneen pesuun!!
      kallis tosin.

• sdfvsdsdfvfvdbggdfbn

Kyllähän E.d.K-Välittäjä_LKV hahmo on ylivertaisesti aina oikeassa teihin vanhoihin äijänpieruihin nähden moottoreista ja laitteista. Sillä on uusin ja älyllisin nuorekas tieto yliopistosta naatit!

• Mikä hiiskatti meitä oikein jurppii? Vaikka keskustelu alkaisi kuinka asiallisesti ja asiallisesta aiheesta niin eikös vaan se jossain vaiheessa käänny venkoiluksi ja henkilökohtaiseksi illistelyksi. Edesmennyt kirjailija K Päätalo käytti kotiseutunsa mallin mukaan ilmiöstä sanontaa: On siinä mies kyrpiintynyt maailmaa vastaan.

• Uusi Paavi

Kiitos vastauksista. Lisääkin kokemuksia mahtuu vielä palstalle. Ootteko käyttäneet ainetta teak-kannen pesuun?

• miks?
        Uusi Paavi kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Lisääkin kokemuksia mahtuu vielä palstalle. Ootteko käyttäneet ainetta teak-kannen pesuun?

Oikeastaan en voi vastata kysymykseen kuin sanomalla, etten ole kokeillut, mutta esittäisin vastakysymyksen: miksi kokeilisin? Eihän tiikkikansi tarvitse minkäänlaista pesuainetta. Sieni- ja sammalkasvut eivät lähde pesuaineella, ne lähtevät parhaiten Boracolilla. Enkä minä ainakaan ole edes kuvitellut mitään muuntapaista kemikalia käyttäväni. Enkä ole oikeastaan kantta paljoa pessytkään muutoin kuin kerran keväällä.

• Yllättynyt

Viime syksynä satuin ruiskimaan uimatason pari vuotta vanhat tiikkiset köysiboxin kannet painepesurilla, ja lopputulos oli täydellisen hämmästyttävä. En ollut tajunnut että kuinka mustiksi ne olivat muuttuneet vaikkei vene peräänsä nokea eli ilmasta se oli tullut se lika. Niistä tuli ihan uuden näköiset.

• painepesurilla teak!

Jos käytät painepesuria tiikkien puhdistukseen, tulet kokemaan lisää "täydellisen hämmästyttäviä lopputuloksia"!

Huomaat kyllä aikanaan, mitä tällä tarkoitan.

Se Universal Stone on kyllä vanha ja tuttu tuote jo vuosien takaa. Ehkä se ei ollut tuttu kaikille.

• Mace66

Just. Painepesurilla. Kyllä lähtee. Hyvä myös terassille, rekisterikilville, talon seinille ennen maalausta. Muista käyttää täyttä tehoa ja ammu läheltä.

• PuSe

Universal Stonea saa rautakaupoista, marketeista ja erikoisliikkeistä.
      Ihan toimiva tuote.

Verkostomarkkinointia? Joku taisi kuvitella alkavansa pyramidia rakentamaan...

• Käsityöläinen

Itse kokeilin tätä tänään ja yllätys oli suuri, suosittelen.
      vanhan veneeni kyljet heräsivät uuteen eloon. olin jo miettinyt että pitäisikö maalata kosa gelgoat on jo niin vanhaa ja hyvin hengittänyttä (35v) että vaha tuntui aina imeytyvän siihen hapettuneeseen pintaan, käsin pinta tuntui aina karhealta pesun jälkeen, nyt uhraudun ja ostin stonea, ja pinnasta tuli tasasita, käsin paketin mukana tulevalla sienellä pesin kohmeisin käsin kylmällä vedellä veneen ja kyllä kannatti, kyljestähän näki oman kuvansa. purkki maksoi noin 17 euroa ja riitti hyvin 8 metrisen lasikuitukipon kylkiin. päälle pukkasin autoglymin punasta ja sen päälle vielä kultasta, ainakin vielä näytti todella hyvältä, eri asia sitten mitä kesän jälkeen.
      prismasta ja motonetista ainakin saa tätä savea.
      vielä vinkki loppuun huuhteluun sitten paljon vettä, ja jättää ikävät jäljet eliönestomaaliin, joten pohja vasta vimoisena.

• Käsityöläinen

Vielä tiikin pesusta tällä aineella, EI TOIMI, kokeilin pieneen pätkään. meni harmaaksi, siihen aika toimivaa se star briten tiikinpesuaine, ja päälle vielä värinpalauttajaa samalta valmistajalta. kynsiharjan kovuus on sopiva. tiskiharja liian pehmeä.

• huipputuote

Kiitoksia vaan täältä saadusta vinkistä kyseiseen UNIVERSAL-STONEEN,isolla täytyy kirjoittaa noin huipputuotteen nimi.Olin menossa ostamaan jo uutta saunanovea,kun se on ollut kalkkitahrojen tai minkälie vallassa vuosikausia ja millään en ole puhtaaksi saanut,mutta nyt jo parin jynssäyksen jälkeen se on kuin lähes uusi.Lasiovesta ei läpi näkynyt mutta nyt sitä voi pitää jo peilinä ja tosi siisti.

• Flipper6

Erinomainen aine moneen paikkaan. Gelcoatia ei naarmuta. Puoli purkillista kului 6m koppiveneen pesuun ulko- ja sisäpuolelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      225
      7017
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1295
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1102
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      911
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      875
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      867
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      96
      836
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      801
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      776
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      753
    Aihe