varanneet ensimmäisen neuvola-ajan, kun olette plussanneet?
missä vaiheessa olette
5
183
Vastaukset
- emilia^^92
heti plussauksen jälkeen varasin ajan, mutta eka neuvola-aika oli muistaakseni rv 8
- hhhjjj2
Ite plussasin niin odotin pari päivää ja tein uuden testin varmuuden vuoksi joka myös plussa, ja sit kävin vielä tk:s varmistuttamassa kun kehotettiin, ja siitä samana päivänä varasin neuvolaan. Ihan hetihän ne ei sinne neuvolaan ota vaikka ajan varaakin et voi joutuu odottaan pari viikkoa
- kdbsj
Jännä juttu, että jollain paikkakunnalla halutaan vielä terveyskeskuksessa varmistaa raskaus. Samnkaltasia testejähän ne siellä käyttää, mitä kotitestitkin on ja kun olit vielä kaksi plussaa jo tehnyt... Monastihan neuvolassakaan sitä plussaa ei enää millään varmenneta.
Se ensimmäinen neuvola-aika muuten annetaan vähän myöhemmäksi ihan siitäkin karusta syystä, että suurin osa keskenmenoista tapahtuu juuri niillä alkuviikoilla. Näin menee vähemmän resursseja hukkaan, kun keskenmeneviin raskauksiin ei turhaan käytetä henkilökunnan aikaa.
- mamais90
Varasin heti ajan kun olin plussannut. Sain ajan 3vko:n päähän (silloin rv8).
- heloukity
Ite tein 3 raskaustestiä, viimeisin niistä oli digitaali testi, näytti 2-3 vkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574