Olen rapu, jolla on nouseva merkki vaa'assa ja kuu kauriissa. Venus on kaksonen!! (Mars vaaka.)
Millainen olen ja mikä merkki(yhdistelmä) tälläselle sopis? Tuntuu etten kelpuuta ketään, vaikka toisaalta janoan suhdetta! Huolestuttavaa??
Kommentoikaas tätä
4
598
Vastaukset
- nejti
En oikeen viihdy missään samassa kauan aikaa. Entiset poikaystävänikin ovat sanoneet että saa pitää hatuistaan kiinni jos meinaa perässä keretä. Tällä hetkellä pyörin sinkkuna, kun tuntuu ettei sopivaa miestä vain löydy suhteeseen. Oudolta ja huolestittavaltahan tämä kuulostaa mutta minkäs teet. Eiköhän se sitten tunne kun löytyy. :)
- Cancerwoman
Kuullostaa tosi tutulta... Venus Kaksosissa on erittäin hankala suhteiden kannalta, vallankin yhdistettynä ravun muutenkin monimutkaiseen tunnemailmaan. Kyllästyy nopeasti hyväänkin suhteeseen, on taipuvaisia uskottomuuteen (vaikkei tarkota pahaa kenellekään, osaa selittääa asiat itselle parhain päin) tai vähintäin armottomia flirttailijoita, mikä kysyy hyvän itsetunnon toiselta osapuolelta. Ei oo helppoo. Ois kiva tietää, muuttuko se iän myötä ym, vai tosiaan niin että kun "se oikea" sit kohdalle sattuu.
- ...
Samat merkit. Yrittäjiä on ollut, mut en vielä löytänyt sitä sopivan hyvää...tai no ehkä löytänyt, mut hankala tilanne...Härät saattaisi olla just oikeaa materiaalia, kalat pärjää ja ehkä kauriskin, jos se älyää olla egoilematta.
- pörris
oon huomannu että ravut on totisesti vaativia ja sunnatonta huolenpitoa kaipaavia..ihastuu herkästi mutta kyllästyykin yhtä pian..niitä pikkuasioita..vaikka takertuvia ei huoli itseensä takerruttavan..oli hyviä juttuja jotka aina joteki rupes tökkiin..mut mulle kävi niin että löysin ittelleni ihanan miehen..jännä vaan että se on kaksonen..eipä olis uskonu..oon ollu kova flirttailemaa jne..mut se vaan o jääny..epäilin alkuun kuinka selviän..mutta on niin mieletön kulta että harva pystyy..ite olisin itteni pistäny pellolle samantien..piikittelyä ja loukkantumisia..kuoreen vetäytymistä..älyttömiä tunteenpurkauksia ja vaikeeksi heittäytymistä..vierellä on pysynyt ja jaxaa pitkänkin ajan jälkeen yhä ladella ihanuuksia ja kertoa tunteostaan..=) mutta jos oikeen hienon kumppanin horoskoopin perusteella huolii nii skorpparit o upeita..poikkeuksiahan löytyy..mutta joo..kyllä aina jollein joku on..ei pidä odottaa..se tulee kun tulee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631241Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11890Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.86676- 53644
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot118520Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513