Toimiiko teillä kaapeli-tv Turun keskustassa? Mulla kuvassa on ollut pikselihäiriöitä ja ääni pätkinyt jo ainakin viikon. Olen käynyt kytkentöjä läpi, mutten löydä niistä vikaa.
Pätkiikö muilla tv
4
51
Vastaukset
- Vaihda antenninjohto
Monet digiboksit ovat tarkkoja, että on kunnollinen liitäntä. Kokeile vaikka vanhaa videonauhurin välijohtoa tai osta kaupasta kunnollinen.
- vdg
Kiitos vinkistä, kokeillaan. Tosin 5 kk hommat pelasi ihan ok ja ongelmat alkoivat vasta viikko sitten.
- herkkiä ovat
Kyseleppä naapureilta. Meillä oli tuossa muutama vuosi sitten sellainen tilanne että illalla klo 21 aikaan lakoi tulla pikselimössöä. Jonkin aikaa kun tätä oli jatkunut niin naapuri otti puheeksi että onko eillä häiriöitä, heillä oli myös. Kaapeliasentaja kävi tutkimassa paikkoja ja löysi katujakokaapista löysän liitoksen. klo 21 aurinko laski niin että tuo kaappi jäi varjoon ja lämpötilamuutos liikutti vähän johtoa.
- TTv
Ei pätki, toimii hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874178Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293153No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770