Väärä rauha!!

Miksi ihmisiä tuuditetaan väärää rauhaa,,kirkontyöntekijät sanova täälläkin kaikki hyvin, kaikki hyvin,,jatka vaan,,Jumala rakastaa sua, missä on paranus-saarnat,,,Jumalan pyhyys on tipotiessään...Oikein Juuda kirjoittaa: 4 Teidän joukkoonne on näet luikerrellut ihmisiä, joista jo kauan on ollut tuomio kirjoitettuna. Nämä jumalattomat kääntävät meidän Jumalamme armon riettaudeksi ja kieltävät ainoan Valtiaamme ja Herramme Jeesuksen Kristuksen.

6

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pax Romana

Jumalattomat kääntävät meidän Jumalamme armon riettaudeksi jne.
      Noinko heikoilla se armo on? Kannattaisiko vaihtaa Jumalaa?

• EL: ak.IM

aksu521

Yhtälö on vaikea. Rauhaa ei ole vielä tietenkään tullut. Mutta vihollisen määritteleminen on vähintäänkin haasteellista. Onko se ns: pahan vallat, vai uskossa keskoset. Ns: pahan vallatkin uskovat Valtiaaseen. Uskottomat ei usko edes ns: pahaan valtaan. Miten silloin edes hyvään.

• Pertti Ilmavaara

Itseäni oikein karmimalla on karminut niin että sydämestä ottanut nämä pappien puheet, että vastuullinen esiaviollinen seksi on ihan okei. Ja Raamattu varoittaa haureuden synneistä. Turhaanko Raamattu niistä varoittaa ja sitten on vielä sellaisiakin, ns. liberaaleja, jotka vielä uskovat siihen että esiaviollinen seksi vastuullisena ei ole haureutta tai syntiä.

Minä olen seksittä elellyt kun en ole naimisissa. Enkä aio alkaakan vastuulliseen esiaviolliseen seksiin kenenkään kanssa. Vastuullistahan se on siinä mielessä, että aikanaan jokainen vastaa teoistaan, jokaisesta turhasta sanastakin ollaan puhutelussa. Jo pelkästään niitäkin kannattaa pyydellä anteeksi ja olla aralla ja herkällä tunnolla Raamatun sanoille. Eksytys on voimakas, mitä enemmän sille taipuu antamaan periksi, sitä helpommin se valtaa lisää alaa ihmisen elämässä.

Eräs nauravainen liberaali nainen on jäänyt mieleen: kyllä esiaviollista seksiä saa harrastaa kun sen saa anteeksipyydettyä. Minusta se oli karmiva asenne ja oikein pelästyin, sydämestä otti sekin. Itse pelkään Jumalaa. Olen rukoillut joskus sen puolesta usein, että oppisin pelkäämään Jumalaa kun olen keskittynyt vain Jumalan hyvyyteen ja oikeudenkukaisuuteen, Hänen ominaisuuksiinsa. Kyllä, Hän on rakastava Isä, mutta ankara ja ehdoton synnintekoa kohtaan. Rukoillaan viisautta itsellemme ja toinen toisillemme.

• pertsa2012

aksu521 sanoi :

Miksi ihmisiä tuuditetaan väärää rauhaa,,kirkontyöntekijät sanova täälläkin kaikki hyvin, kaikki hyvin,,jatka vaan,,Jumala rakastaa sua, missä on paranus-saarnat,,,Jumalan pyhyys on tipotiessään..

Juudaan kirje :
        1:18 sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan."
        1:19 NÄMÄ juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, HENKEÄ heillä ei ole.

Itseäni oikein karmimalla on karminut niin että sydämestä ottanut nämä pappien puheet, että vastuullinen esiaviollinen seksi on ihan okei. Ja Raamattu varoittaa haureuden synneistä. Turhaanko Raamattu niistä varoittaa ja sitten on vielä sellaisiakin, ns. liberaaleja, jotka vielä uskovat siihen että esiaviollinen seksi vastuullisena ei ole haureutta tai syntiä.
        ________
        Ne papit ovat vain eräänlaisia hengellisen elämän ulkopuolella olevia hallintovirkamiehiä joitten tärkein
        tehtävä on pitää kirkon verokarja koossa , ja täten pitää kirkon kassavirrat oikean suuruisina.

Kaikki homosuhteet ovat myös avioliiton ulkopuolisia seksisuhteita ja siten haureutta , mutta tätä
        nuo antikristilliset lahosienet eivät halua ymmärtää.

• Jeesuksen Kautta

"Kyllä, Hän on rakastava Isä, mutta ankara ja ehdoton synnintekoa kohtaan."

Hän lausi synnille Tuomion joka on kauhistuttava. Nyt maailmat odottavat ja huokaavat sen täytänttönpanoa.

Isän luokse jos yritämme, syntisinä tuhoudumme täydellistä valkeutta lähestyessä: onneksi meillä on Poikansa Jeesus, Hänen sonvintoverensä kautta aikanaan pääsy Isän tykö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1134
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe