Huomenna tulee Teemalta IskelmäSuomi- ohjelma jossa on mm. Tapanista juttua ( muina artisteina tässä jaksossa käseitellään on mm. Dannya, Anna Erikssonia ja Jari Sillanpäätä ). Tästä linkistä tuon jakson voi katsella jo ennakkoon. Siinä Tapsa juttelee mm. tanssilava- ja konserttiesiintymisistä.
http://yle.fi/musiikki/iskelma-suomi/iskelma-suomi-show-must-go-on?yle_ajax_comments_add_comment=27303-1268-497bea04a1204c096808b6d6a4d5f7b6
Tapsa Iskelmä-ohjelmassa
9
180
Vastaukset
Oli ihan mielenkiintoinen jakso. Mutta jotenkin vaan tämä ohjelmasarja on ollut hienoinen pettymys tähän mennessä.
- Vain111
Iskelmä on iskelmä. Lyhytikäinen päiväperho. Ei voi paljoa odottaa. Taiteesta kaukana.
- noh........
Kyllä on paljon upeita iskelmäbiisejä olemassa. Ja Tapani laulaa paljon muutakin, kuin iskelmää.
- Nuku pommiin!
Tuota pitäisi katsella yömyöhään. Meinaan olisi unensaanti taattu! Hohhoijaa....
- better than best
Tapsa on Suomen monipuolisin iskelmäartisti !
- Worse than worst
kävelevä sontakasa ja suusta lentää pelkkää sontaa.
- moimoi!
Worse than worst kirjoitti:
kävelevä sontakasa ja suusta lentää pelkkää sontaa.
Itse olet sontakasa. Jos pääsi olisi lasia näkyisi hyvin, miten siellä kusi virtaisi ja paska tekisi patoja.
- Lehmäliini
moimoi! kirjoitti:
Itse olet sontakasa. Jos pääsi olisi lasia näkyisi hyvin, miten siellä kusi virtaisi ja paska tekisi patoja.
"Ammuu...ammuu...lehmät sanovat ammuu..." hyvää huomenta Justiinax. Kiukkupussi on taas noussut kuolleista?
Lehmäliini kirjoitti:
"Ammuu...ammuu...lehmät sanovat ammuu..." hyvää huomenta Justiinax. Kiukkupussi on taas noussut kuolleista?
Huomenta vaan kuohittu muuli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166598- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46939- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708