Huomenna tulee Teemalta IskelmäSuomi- ohjelma jossa on mm. Tapanista juttua ( muina artisteina tässä jaksossa käseitellään on mm. Dannya, Anna Erikssonia ja Jari Sillanpäätä ). Tästä linkistä tuon jakson voi katsella jo ennakkoon. Siinä Tapsa juttelee mm. tanssilava- ja konserttiesiintymisistä.
http://yle.fi/musiikki/iskelma-suomi/iskelma-suomi-show-must-go-on?yle_ajax_comments_add_comment=27303-1268-497bea04a1204c096808b6d6a4d5f7b6
Tapsa Iskelmä-ohjelmassa
9
278
Vastaukset
- ***************
Oli ihan mielenkiintoinen jakso. Mutta jotenkin vaan tämä ohjelmasarja on ollut hienoinen pettymys tähän mennessä.
- Vain111
Iskelmä on iskelmä. Lyhytikäinen päiväperho. Ei voi paljoa odottaa. Taiteesta kaukana.
- noh........
Kyllä on paljon upeita iskelmäbiisejä olemassa. Ja Tapani laulaa paljon muutakin, kuin iskelmää.
- Nuku pommiin!
Tuota pitäisi katsella yömyöhään. Meinaan olisi unensaanti taattu! Hohhoijaa....
- better than best
Tapsa on Suomen monipuolisin iskelmäartisti !
- Worse than worst
kävelevä sontakasa ja suusta lentää pelkkää sontaa.
- moimoi!
Worse than worst kirjoitti:
kävelevä sontakasa ja suusta lentää pelkkää sontaa.
Itse olet sontakasa. Jos pääsi olisi lasia näkyisi hyvin, miten siellä kusi virtaisi ja paska tekisi patoja.
- Lehmäliini
moimoi! kirjoitti:
Itse olet sontakasa. Jos pääsi olisi lasia näkyisi hyvin, miten siellä kusi virtaisi ja paska tekisi patoja.
"Ammuu...ammuu...lehmät sanovat ammuu..." hyvää huomenta Justiinax. Kiukkupussi on taas noussut kuolleista?
Lehmäliini kirjoitti:
"Ammuu...ammuu...lehmät sanovat ammuu..." hyvää huomenta Justiinax. Kiukkupussi on taas noussut kuolleista?
Huomenta vaan kuohittu muuli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381