Asun kaupungin kerrostalossa vuokralla ja meillä on kaikille yhteinen pesutupa. Nyt pesutuvan nurkkaan on ilmestynyt musta romanihame jonka tietyssä kohdassa ja pitkin helmaa näkyy suuri vaaleanruskea haiseva ripuliläntti. Hame lienee hylätty siihen nurkkaan.
Isännöitsijä kehotti keskusteleman vaatteen omistajan kanssa, mutta kyseinen perhe kieltää vaatteen olevan heidän ja suuttuivat pahanpäiväisesti kun veimme isännöitsijän terveiset. He ja me muut Tiedämme että hame ON heidän, koska toisen asunnon romanit ovat olleet possa jo pari kuukautta.
Mitä tehdä? Miksi he eivät korjaa hametta pois? Eikö sitä voi pestä? Voivatko muut naapurit(tark: valtaväestö) viedä sen omin luvin roskiin siitä haisemasta?
Neuvokaapa romanit
25
1139
Vastaukset
- Ja sinä tuot sen
tänne, vie roskiin ja sillä sipuli. Pitää olla jutut vähäs, kerro vaikka paljon pakkasta siell on. Se on näät enemmän asianlista. Täällä on 15, aurinko paistaa. Aion mennä 2 tunnin lenkille, päivemällä, jotta roppa pysyy sirona.
Romani nainen- zicce1
Tottakai täytyy käydä lenkillä.
- 23t224tg2
heitä vähä bensaa päälle ja tulitikku perään.. sitten heräät ja mee pesemään omat pöksysi sillä teit hätä kakat unissasi pöksyyn ja aloit jopa unissasi syyttämään mustalaisia omista tekosistasi.
- Romaninainen minäkin
Vie roskikseen. Harmi että joudut muiden jälkiä siivoamaan, mutta jos eivät omakseen tunnusta, niin sillähän pääsette ongelmasta eroon.
Ja rahnut, jättäkää vastaamatta, jos ette osaa normaalisti kommentoida.- Sinä ite oot rahnu
leikit romaninaista, aino finni kun vaan oot siellä. Minä olen oikia romaninainen.
- Anonyymi
Sinä ite oot rahnu kirjoitti:
leikit romaninaista, aino finni kun vaan oot siellä. Minä olen oikia romaninainen.
Luojan kiitos en ole syntynyt romaaaniksss.
- zicce1
Roskiin vaan! Eihän he sitä rupee pesemään!
- se voi
se ripuli juova voi olla loriittia kun loriittiai kaatuu samenttiin niin sen vari muuttuu vaaleanruskeaksi
- Anonyymi
Kyllä se oli selevä loriittipaska, ja haisi helevetin pahalle!!!
- Ketjun aloittaja
Enpä tiedä mitä ainetta se ruskee haiseva siinä hameesa on, mutta Minä en sitä ala tutkia, enkä kyllä koske koko haisevaan kankaaseen pitkällä tikullakaan. Hyh miten on kaamea lemu - kukaan naapureistakan ei halua mennä pesutupaan. Viekööt talkkaripalvelu haisuhameen roskiin.
- s.m v.
ei oo kuteja
- hamerahat sossusta
Kai teillä siellä pesutuvassa on joku siivous järjestetty. Eikö siivooja vie roskiin nurkkaan "unohdetut" tavarat?
- Siivoushuolto
Siivojille ei kuulu pesutupiin jätettyjen vaatteiden pois heittäminen, koska kuinka kukaan tietää ovatko ne siellä pesua odottamassa vai unohdettu jne. Näin meitä (olen itse talkkaripalvelun siivouspuolella) on ohjeistettu taloyhtiön puolelta.
Jokainen asukas vastaa itse vaatteistaan. - Anonyymi00026
Siivoushuolto kirjoitti:
Siivojille ei kuulu pesutupiin jätettyjen vaatteiden pois heittäminen, koska kuinka kukaan tietää ovatko ne siellä pesua odottamassa vai unohdettu jne. Näin meitä (olen itse talkkaripalvelun siivouspuolella) on ohjeistettu taloyhtiön puolelta.
Jokainen asukas vastaa itse vaatteistaan.Eikö raloyjtiö voi kyltittää rulan ja ilmoitraa pesutuvan/kuivaushuoneen säännöissä että tilat eivät olw tarkoitettu likapyykkien säilytyspaikoiksi ja että sinne jätetyt likapyykit viedään siivouksennyhteydessä roskikseen. Ei tuollaista tarvitse katsella. On outoa, että tunnetusti kotinsa siisteydestä huolehtivat romanit toimivat noin kodin ulkopuolella. Vai onko niin, että uloste on heille niin tabu, ettei tahriintunutta hametta voi viedä kotiin?
Outoa on myös se, jos ripulit on hameen ulko- eikä sisäpuolella. Onko kyseessä sittenkään uloste? Voisiko kyseessä olla jokin muu aine? Kyllä huoltomiehen, siivoojan tai isännöitsijän on puututtava asiaan ja jos kerramnkukaan talon romaneista ei tunnusta hametta omakseen, niim roskiin vaan haisemasta ja käytösohjeet pesutuvan seinälle. Turha sitä hametta on siellä kytätä kuin lokit kalanperkeitä. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eikö raloyjtiö voi kyltittää rulan ja ilmoitraa pesutuvan/kuivaushuoneen säännöissä että tilat eivät olw tarkoitettu likapyykkien säilytyspaikoiksi ja että sinne jätetyt likapyykit viedään siivouksennyhteydessä roskikseen. Ei tuollaista tarvitse katsella. On outoa, että tunnetusti kotinsa siisteydestä huolehtivat romanit toimivat noin kodin ulkopuolella. Vai onko niin, että uloste on heille niin tabu, ettei tahriintunutta hametta voi viedä kotiin?
Outoa on myös se, jos ripulit on hameen ulko- eikä sisäpuolella. Onko kyseessä sittenkään uloste? Voisiko kyseessä olla jokin muu aine? Kyllä huoltomiehen, siivoojan tai isännöitsijän on puututtava asiaan ja jos kerramnkukaan talon romaneista ei tunnusta hametta omakseen, niim roskiin vaan haisemasta ja käytösohjeet pesutuvan seinälle. Turha sitä hametta on siellä kytätä kuin lokit kalanperkeitä.Äh, valitan lukuisia kirjoitusvirheitä kirjoituksessani. Teksti on niin pientä puhelimessa, ettei sitä rätahdo kirjoittaessa erottaa. Asia tuli kuitenkin varmaan selväksi, eli roskiin vaan. Sen voi tehdä kuka vaan.
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Äh, valitan lukuisia kirjoitusvirheitä kirjoituksessani. Teksti on niin pientä puhelimessa, ettei sitä rätahdo kirjoittaessa erottaa. Asia tuli kuitenkin varmaan selväksi, eli roskiin vaan. Sen voi tehdä kuka vaan.
Toivottavasti hame ei ole ollut siellä pyykkituvassa haisemassa 13 vuotta!
- velkaiset finskit
no kun ei vie.
- Auvo M.
Tehkää DNA ja kysykää omistajalta haluaako hän paskaisen rytkyn takaisin.
- ....................
Tai jospa vaan kannatte sen rytkyn pitkän riu'un nenässä siihen omistajan oven eteen.
- Anonyymi
Nappaisin jätesäkkiin ja veisin roskiin.
- Anonyymi
Mie en osais sellanen iso hame piällä vessas toimia.
- Anonyymi00028
Entäs tokmannin öljyosastolla??
- Anonyymi00030
Muutaman vuodessa myöhässä ohje.
Jos teillä on pyykkinaru ulkona vie sinne roikkumaan. - Anonyymi00032
NAURAAAA
MEIJÄN ALVARILLA KÄYNY VAHINKO
AINA RINSA LÖYSÄLÄ KUN OTTAA NARKIA - Anonyymi00033
Ei ollu Raineri-serkku. Rainerilla on alipi, oli putkassa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887