Asun kaupungin kerrostalossa vuokralla ja meillä on kaikille yhteinen pesutupa. Nyt pesutuvan nurkkaan on ilmestynyt musta romanihame jonka tietyssä kohdassa ja pitkin helmaa näkyy suuri vaaleanruskea haiseva ripuliläntti. Hame lienee hylätty siihen nurkkaan.
Isännöitsijä kehotti keskusteleman vaatteen omistajan kanssa, mutta kyseinen perhe kieltää vaatteen olevan heidän ja suuttuivat pahanpäiväisesti kun veimme isännöitsijän terveiset. He ja me muut Tiedämme että hame ON heidän, koska toisen asunnon romanit ovat olleet possa jo pari kuukautta.
Mitä tehdä? Miksi he eivät korjaa hametta pois? Eikö sitä voi pestä? Voivatko muut naapurit(tark: valtaväestö) viedä sen omin luvin roskiin siitä haisemasta?
Neuvokaapa romanit
18
743
Vastaukset
- Ja sinä tuot sen
tänne, vie roskiin ja sillä sipuli. Pitää olla jutut vähäs, kerro vaikka paljon pakkasta siell on. Se on näät enemmän asianlista. Täällä on 15, aurinko paistaa. Aion mennä 2 tunnin lenkille, päivemällä, jotta roppa pysyy sirona.
Romani nainen- zicce1
Tottakai täytyy käydä lenkillä.
- 23t224tg2
heitä vähä bensaa päälle ja tulitikku perään.. sitten heräät ja mee pesemään omat pöksysi sillä teit hätä kakat unissasi pöksyyn ja aloit jopa unissasi syyttämään mustalaisia omista tekosistasi.
- Romaninainen minäkin
Vie roskikseen. Harmi että joudut muiden jälkiä siivoamaan, mutta jos eivät omakseen tunnusta, niin sillähän pääsette ongelmasta eroon.
Ja rahnut, jättäkää vastaamatta, jos ette osaa normaalisti kommentoida.- Sinä ite oot rahnu
leikit romaninaista, aino finni kun vaan oot siellä. Minä olen oikia romaninainen.
- Anonyymi
Sinä ite oot rahnu kirjoitti:
leikit romaninaista, aino finni kun vaan oot siellä. Minä olen oikia romaninainen.
Luojan kiitos en ole syntynyt romaaaniksss.
- zicce1
Roskiin vaan! Eihän he sitä rupee pesemään!
- se voi
se ripuli juova voi olla loriittia kun loriittiai kaatuu samenttiin niin sen vari muuttuu vaaleanruskeaksi
- Anonyymi
Kyllä se oli selevä loriittipaska, ja haisi helevetin pahalle!!!
- Ketjun aloittaja
Enpä tiedä mitä ainetta se ruskee haiseva siinä hameesa on, mutta Minä en sitä ala tutkia, enkä kyllä koske koko haisevaan kankaaseen pitkällä tikullakaan. Hyh miten on kaamea lemu - kukaan naapureistakan ei halua mennä pesutupaan. Viekööt talkkaripalvelu haisuhameen roskiin.
- s.m v.
ei oo kuteja
- hamerahat sossusta
Kai teillä siellä pesutuvassa on joku siivous järjestetty. Eikö siivooja vie roskiin nurkkaan "unohdetut" tavarat?
- Siivoushuolto
Siivojille ei kuulu pesutupiin jätettyjen vaatteiden pois heittäminen, koska kuinka kukaan tietää ovatko ne siellä pesua odottamassa vai unohdettu jne. Näin meitä (olen itse talkkaripalvelun siivouspuolella) on ohjeistettu taloyhtiön puolelta.
Jokainen asukas vastaa itse vaatteistaan.
- velkaiset finskit
no kun ei vie.
- Auvo M.
Tehkää DNA ja kysykää omistajalta haluaako hän paskaisen rytkyn takaisin.
- ....................
Tai jospa vaan kannatte sen rytkyn pitkän riu'un nenässä siihen omistajan oven eteen.
- Anonyymi
Nappaisin jätesäkkiin ja veisin roskiin.
- Anonyymi
Mie en osais sellanen iso hame piällä vessas toimia.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426