Kokemuksia? King Arms Thompson M1928!

Softausftwxd555

17

2062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AsiallinenSoftaaja592

      Todella hyvä ase, kannattaa ostaa! On ollut minulla nyt kaksi vuota eika mitään vikoja ole ilmennyt. Aseen jousi kannattaa vaihtaa koska noissa se kuluu vähän nopeemin kuin esim maruin aseeissa. King Arms on kyllä silti laatu merkki. Toinen positiivinen asia on ton lipas! Helppo on pyörittää tota rullaa ja kyllä 450 kuulaa riittää aika hyvin. Suosittelen todella!

      • NAZZI69

        Kumpi kannattaa mielummin ostaa king arms P90 vai Thompson 1928?


      • NAZZI69 kirjoitti:

        Kumpi kannattaa mielummin ostaa king arms P90 vai Thompson 1928?

        Molemmissa sama rataslaatikko sisuksineen joten se kumpi näyttää hienommalta.


      • vz.95
        finsoft kirjoitti:

        Molemmissa sama rataslaatikko sisuksineen joten se kumpi näyttää hienommalta.

        KA:n lippaat eivät vain kestä, ei niin olleenkaan... Mulla on ollut KA:n lippaita m4 ja m16 mallisia eivätkä ole kestäneet. Samanlaisia kokemuksia kavereilla. Varmaan muuten ihan hyvä ase, mutta epäilen lippaan kestävyyttä. Huomaa, että tukki, etukahva ja pistoolikahva ovat puujäljitelmiä, vaikka ase onkin metallia.


      • JIHAD!
        vz.95 kirjoitti:

        KA:n lippaat eivät vain kestä, ei niin olleenkaan... Mulla on ollut KA:n lippaita m4 ja m16 mallisia eivätkä ole kestäneet. Samanlaisia kokemuksia kavereilla. Varmaan muuten ihan hyvä ase, mutta epäilen lippaan kestävyyttä. Huomaa, että tukki, etukahva ja pistoolikahva ovat puujäljitelmiä, vaikka ase onkin metallia.

        Mitä sää sitten oikeen teet niille, jos ne ei "kestä"?! Sen ymmärrän, että AK-lippaista saattaa hajota se etuosa, mutta miten voit saada M4-lippaat rikki normikäytöllä?!


      • vz.95
        JIHAD! kirjoitti:

        Mitä sää sitten oikeen teet niille, jos ne ei "kestä"?! Sen ymmärrän, että AK-lippaista saattaa hajota se etuosa, mutta miten voit saada M4-lippaat rikki normikäytöllä?!

        Kerran ostin läjän m4 lippaita jostain airsoftliikkeestä, joista jokainen tuli tiensä päähän ennemmin tai myöhemmin. Ehkä vika oli kyseisessä erässä, mutta enään en KA:n lippaita ostele.


      • JIHAD!
        vz.95 kirjoitti:

        Kerran ostin läjän m4 lippaita jostain airsoftliikkeestä, joista jokainen tuli tiensä päähän ennemmin tai myöhemmin. Ehkä vika oli kyseisessä erässä, mutta enään en KA:n lippaita ostele.

        Joo mää ymmärsin kyllä, että "ne hajos", mutta miten?


      • rainbowduck69

        tuleeko tässä aseessa mukana lipas ja akku kun en itse tiedä ja jos ei tule mistä esim.sen lippaan voisi hankkia


      • tietäjä
        JIHAD! kirjoitti:

        Joo mää ymmärsin kyllä, että "ne hajos", mutta miten?

        mä vastaan kaverin puolesta että ne ei mihinkään hajoa vaan niiden jouset kuolevat todella helposti/nopeasti joten syöttö ongelmia on paljon :)


      • Jrjdjdjsisvdfkslapaåqä
        rainbowduck69 kirjoitti:

        tuleeko tässä aseessa mukana lipas ja akku kun en itse tiedä ja jos ei tule mistä esim.sen lippaan voisi hankkia

        Akku ja laturi pitää ostaa erikseen jos ostat aseen proairsoftista
        mutta lipas kyllä tulee mukaan


    • rainbowduck69

      pystyykö gybergun firman thompson rumpulippaan liittämään king armssin thompson m1928 aseeseen

    • mm kakka

      kakka

    • ump fani

      yleensä sen kaupan henkilökunnalle voi lähettää sähköpostia jos haluat tietää jotain. ja kannattaa katsoa saako jostain halvemmalla tuota thompsonia koska mielestäni proairsoftissa on suuret hinnat. mutta siinä on hyvä asia että ainakin kun kaverin akku ei toiminut kunnolla (epäilen kiina-akkua) hän sai vaihdossa 9.6V tehoakun ja automaattilaturin. (normi seinälaturi ja 8.4V akku oli ne vanhat) niin kannattaa vaan ostaa ehkä proairsoftista ja ladata akku vähä yli et se menee pilalle ja sitte vaa vaihtaa paljo parempaa :D
      p90 hajoo yleensä se joku juttu et sen semi ei toimi. muuten ihan mielipide asia.

    • Älkää ikinä ostako tästä liikkeestä. Tavara ei tule ja eivät palauta rahoja. Kingarms on huijariliike!

    • Kingarms virossa on huijariliike Tavaraa ei tule eivätkä palauta rahoja.

    • Kyseisessä liikkeessä tavaraa ei kuulu ja palautuksia ei tunneta. Huijariliike, pysykää kaukana.

    • KingArms Eesti on huijariliike. Rahoja ei saa takaisin jos erehdyt maksamaan ennakkona. Älä luota tähän liikkeeseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe