Kaikki, jotka ovat käyneet vanginvartijoiden kahvi/taukohuoneissa eivät ole voineet
välttyä näkemästä ilmoitustauluilla olevia postikortteja, jotka ovat lähetetty Thaimaasta Pattayalta eli "pattijoelta" vartijoiden slangilla. Lomakohde ei ole sattumaa vaikka Thaimaa onkin suosittu lomanviettopaikka. Monet vanginvartijat ovat poikamiehiä ja ei Sonkajärvellä ja Vaalassa saa edes maksullista seksiä,vaihtoehdoiksi jää oma äiti ja/tai sisko. Ne jotka ovat tähän kyllästyneet matkustavat "Pattijoelle", useat vartijat haluavat Pattayalla maistaa ns.kiellettyä hedelmää eli alaikäistä poikaa tai tyttöä. Muutamat ovat jääneet pedofiliasta siellä kiinnikin ja joutuneet lusimaan "Bangok hiltoniin", jossa se oma ruskeareikä onkin joutunut koetukselle. Kukin tavallaan...
Vanginvartijoiden lomakohde
4
361
Vastaukset
- pamppu2
Paa korkki kii ja ota yhteyytä ammattiauttajjiin ,nä en voi suo auttaa.
- Huonoa käytöstä on.
Olen kuullut paljonkin sisäsiittoisuudesta ja sukurutsasta. Mutta jostainhan ne vartijatkin on repäistävä koska vartijoita tarvitaan. Ja mikä olisikaan parempi paikka näytellä epämuodostumiaan mm valtavaa hiiva mahaa, kuin suljettu yhteisö, vankila.
Vartijan itsetunto vaatii paikan missä päteä, missä kokea ylemmyyden tunnetta.
Pattayalla en itse ole ollut mutta olen tietoinen että siellä käy eri ammattikuntien virkamiehiä mm poliiseja ja vanginvartijoita. Seksituristeina.
Itse kun olen vanha venkula, niin olen tyytynyt kunnioittamaan ja suosimaan suomalaista naista huolimatta siitä, että matkustelen. Ne eivät ole seksi- vaan lomamatkoja, irtautumista arjesta. Uskollinen olen aina, jos seurustelen. - vartijavanhempi
olen pampu ja täällä pattiksella. Mukavanmakuista piirakkaa ja ryhyveliä on! hotellissa netti josta näkyy suomien uutiset kun poika soittaa fagotillani.Halapa riisi, halapa viski, halapa asua ja halapa suikkari.ei vanha jaksa jörniä. suikkarilla pääsee helepommalla.
paskaset rannat mutta muuten ihan okkei - bhkjyhiubi
Itä-Suomen vankiloissa sitä kutsutaan imettämiseksi. Ja siihen taikkula onkin oiva paikka, voittaa savolaiset lörtsyt ja muut paikalliset piirakat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780