Olen ajanut kahdella Audi A5:llä ja voin täysin varmasti todistaa, että se on maailman paras preemiumauto.
Ei ole mitään vikoja, suorastaa olematon polttoaineen kulutus ja teknisiltä ominaisuuksiltaa ylittämätön vaunu.
Kanntaa ostaa vaikka velaksi!!!
Audi A5 TÄYSIN ylivertainen preemiumauto.
6
307
Vastaukset
- AudiA5
Kopionimimerkki on näemmä viettänyt unettoman yön kun heti aamusta pitää tulla palstalle trollaamaan usealla viestillä ja kopionimimerkillä. Uskomatonta miten paljon yksi automerkki voi tuoda tuskaa jonkun säälittävääm elämään. No mutta jatka samaan malliin. Juttujasi on hauska lukea, tuohan vain todistaa sen, että Audi on mielestäsi halutuin automerkki. :) Ei kai muuten kukaan tuollaista touhuaisi.
- AudiA5
PS. Älä sentään velaksi Audia osta. Velkarahalla ostettu auto on aika hölmö temppu.
- AudiA5
ja taas on joku kateellinen wannabe Audi-fani kommentoimassa.
Tottakai kannattaa ostaa Audi velaksi, sen arvo nousee koko ajan. - AudiA5
Minä täällä taas,kunhan trollaan välillä omillakin sivuilla. Toivottavasti en suutu itselleni.
Olen vähän ääliö. - perusmies...
Olen ajanut monellakin autolla, mukaanlukien Audi A5.
Pakko myöntää, että Audi A5 on yksi tylsimmistä autoista joita olen ajanut. Siinä ei ole juuri mitään premiumia. Ainut Audi josta olen pitänyt on Audi R8. Se oli parempi kuin Ferrari F430 Scuderia.
Mutta mitä Audi A5:Een tulee, niin ei tosiaan ole mikään "premium"-auto. Perusauto se on. - AudiA5
Höpöhöpö, kommenttiesi perusteella olet vain unelmoinut noista autoista. A5 pesee menne tullen nuo italian fiiatit :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872