Jos aloitan uuden lääkkeen paniikkihäiriön hoitoon niin "katkeaako" lääkkeen vaikutus uuteen siirryttäessä? Eli joudunko esim. viikon elään tätä paskaa elämää ilman lääkitystä?? (Tarkoitan kun lääkkeen vaikutuksen alkuun menee aikaa). Syön nyt cipramileja ja olen ajatellut siirtyä johonkin toiseen. Mikä olisi paras, en jännitä kaupungilla kävelyä ym. niin pahasti, mutta joidenkin tuttujen kanssa kyllä, ja työhaastatteluun/kouluun tms. en voi ikinä kuvitella menevänikään. Ai että kun elämä on ihanaa.
vielä
2
273
Vastaukset
- Käännä se pois
..esimerkiksi cipramilin vaikutus jatkuu vielä pitkään sen käytön lopettamisen jälkeen (nyt puhun omasta kokemuksesta).
Jos hirveästi pelkäät vaihtoa niin pyydä lääkäriltäsi Xanoria - se rauhoittaa mutta on kuitenkn kevyt. Itse käytän Xanoria joskus puoli tablettia kerralla ja se auttaa jo psykologisestikin :-)
Elämä on oikeasti ihanaa, kun saa ajatukset pois tuosta perkeleestä eli paniikista!- Petteri
pääsin parivuotta sitte eroon häiriöistä ja vieläki resepti taskussa rauhottamassa mieltä. eto lapusta tulee yllättävän turvallinen olo. lääkkeen vaihdosta ei oo kokemuksia. ite käytin seroxattii ja mulla toimi se loistavasti. miks muuten vaihat lääke merkkii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728