http://jasminmantyla.blogspot.fi/2013/03/vain-yksi-yo-ja-rakkaani-on-jalleen.html
Nyt bongaileen tätä brittivierasta ouluun!!!!!!
Juorujen ja kuvien kautta taitais vähän tienatakkin................,,,,,,,,,,,,,
Jasmiinin Dennis huomenna Suomessa!!!!!!!!
26
238
Vastaukset
- o ouuuuu o ouuuuuuu
No joo on jasmin ainaskin tekstinsä mukaan täpinöissään kun saa orinsa tänne!
- Erittäin omituista!
Mitä sitten, kai sitä kuka tahansa rakastunut ihminen olisi onnessaan kun saa kumppaninsa luokseen? Miksi tuosta noiden rakkaudesta pitää puhua noin alentavaan sävyyn?
- en varmaan ainut
Erittäin omituista! kirjoitti:
Mitä sitten, kai sitä kuka tahansa rakastunut ihminen olisi onnessaan kun saa kumppaninsa luokseen? Miksi tuosta noiden rakkaudesta pitää puhua noin alentavaan sävyyn?
koska jasmin on 30 ja dennis 63, on siinä jotain tosi omituista minun mielestä.
- Onko omituista
en varmaan ainut kirjoitti:
koska jasmin on 30 ja dennis 63, on siinä jotain tosi omituista minun mielestä.
myös tasavaltamme päämiehen ja hänen vaimonsa Jennin suhteessa?
- Hampaista hevon ikä
oriko vai ruuna?
- Vanha Raksajuoppo se
Mikä on lentoyhtiön vastuu tällaisessa tapauksessa ? Iäkkäitä ihmisiä ei pitäis päästää koneeseen. Tai ainakin jotain rajoituksia pitäis olla.
- yufyig jaape
Ai 63 vuotiaita ei sais päästää matkustaan............. Mitä idiootteja täällä kirjottavat ihmiset on??
- 45657890++23456
Fakta on että Jasmin on upee nainen ja rakastunut tuohon kihlattuunsa joten hieno homma! Saisitte olla iloisia toisten puolesta. Silleen on itelläkin paljon mukavampaa.
- rakkautta ilmassa
Minulla on 30 v nuorempi kihlattu, ei asu Suomessa toistaiseksi,olen toooosi onnellinen nainen.
- Itsekö Tsäsmin?
Miksiköhän minusta tuntuu aina vain vahvemmin, että se on itse Tsäsmin joka täällä hehkuttaa tätä stooria? Olisiko niin, että suurta yleisöä ei oikein jaksa kiinnostaa koko tarina? Kun olen vertaillut J:n blogin kirjoitustyyliä näihin mahtipontisiin Jasmin-ylistyksiin tällä palstalla, niin yhtäläisyyksiä löytyy. Minulla ei ole mitään Jasminia tai hänen rakastaan vastaan, päinvastoin. Toivotan heille vilpittömästi kaikkea hyvää. Mutta tämä hehkutus on on jo vähän liian falskia.
- ☻♥ ♪♫♪
rakkautta ilmassa kirjoitti:
Minulla on 30 v nuorempi kihlattu, ei asu Suomessa toistaiseksi,olen toooosi onnellinen nainen.
Joo joo... ja gambialaiset rantapojat kiittävät suomalaisia mummoja... ☻♥♥♥
- 43567890
Itsekö Tsäsmin? kirjoitti:
Miksiköhän minusta tuntuu aina vain vahvemmin, että se on itse Tsäsmin joka täällä hehkuttaa tätä stooria? Olisiko niin, että suurta yleisöä ei oikein jaksa kiinnostaa koko tarina? Kun olen vertaillut J:n blogin kirjoitustyyliä näihin mahtipontisiin Jasmin-ylistyksiin tällä palstalla, niin yhtäläisyyksiä löytyy. Minulla ei ole mitään Jasminia tai hänen rakastaan vastaan, päinvastoin. Toivotan heille vilpittömästi kaikkea hyvää. Mutta tämä hehkutus on on jo vähän liian falskia.
Voin sanoa et pariin kertaan oon kehunut mäntylää täällä ja pääosin sen takia et joittenkin haukut on ihan vailla mitään syytä. On typerää haukkua jotain joka ei ole vuosikausiin tehnyt mitään typerää ja sit haukutaan sen oman blogin perusteella. Minä en esim lue sellasten blogeja joista en pidä. Jasminista tykkään koska minusta on hyvännäköinen ja fiksu mimmi.
- kyllästyny tot.
Nämä ketjut toistaa itseään, samat pöntöt täällä ylistää tuota ämmää ja niitten rakkautta. TÄys inflaatio tullut, ei enää tosiaan jaksa kiinnostaa. Jassun täytyy itse näitä kirjoitella että saa rahansa julkisuudesta kun ei muuten tee mitään.
- Ha! Ha... Ha!
Eli menisit innoissasi bongaamaan Ilkka Kanervan takavuosien entisen salarakkaan nykyistä miestä kuin olisi jokin George Clooney?
- en oo kateellinen
Dennis on varmaan rahakas mies, jotkut tytöt tykkää miehistä joilla on paksu lompakko.
- Union Jack
Meillä on eläkeläisiä omasta takaa.
En helvetissä lähde katsomaan jotain hampaatonta ukkoa ja sen omaishoitajaa. Brittiläinen so what - niitä on yli 60 miljoonaa, suurin osa pahempia juntteja kuin me. - tosi omituista
Kolmikymppinen äitinsä luona asustava ikiteini ikäneito petaa vuodetta isänsä ikäiselle kihlatulle, joka tulossa kyläilemään. Ikäneidon äiti ja mummi ovat mukana tässä ilossa.
Eikö lapsen tuossa iässä pitäisi pystyä elämään omillaan, erllään vanhemmistaan? - Lopeta jo Jasmin!
"- pää on täynnä hyviä ideoita ja hyvältä tuntuu varsinkin sitten, kun niitä pääsee kunnolla toteuttamaan!"
Tämän pitäisi olla:
"-pää on täynnä viiniä ja hyvältä tuntuu varsinkin sitten, kun viiniä pääsee kunnolla juomaan!"
Jasmin taitaa olla jatkuvasti pienessä hiprakassa noista kirjoituksista päätellen. Kukaan aikuinen ihminen ei lässytä noin lapsellisesti selvin päin. On tainnut Jasminille jäädä putki päälle.
Montako viinipulloa Jasmin on varannut tälle illalle? Dennisin tuloahan pitää juhlia ja korkata taas viinipullo. Vai mitä Jasmin?
Btw. Lopettaisit Jasmin tänne kirjoittelun. Ketään ei kiinnosta sinun juttusi. On varsin typerää ja säälittävää laittaa tänne avauksia blogistasi. Ja älä viitsi kirjoitella blogisi kommenttiosioon tekaistuja faniposteja. NOLOA. Kukaan muu kuin sinä ei blogilässytyksiäsi kommentoi.
JASMIN, LAITA SE KORKKI NYT KIINNI!- Treeniä vaan,
Ei voi olla noin vaikeeta olla lukematta Jasminia koskevia aloituksia?
- oumaigaad tod.
ei kiinosta ja silti kommentoit. toi on just tuota miten tyhmät ihmiset käyttäytyy.
ja ihan hirveetä jos juo joskus viiniä, sitä kun ei kukaan muu teekään?
- No niin tervetuloo
Eli niinku tänään??!
- xxxxx4
Jotenkin hölmöä kun toi Jasmin aina selittää kun se ei siedä pakkasta ja kylmää ja varmaan jokaikisessä ulkona otetussa talvikuvassa se on ilman minkäänlaista pipoa. Voi järjen köyhyys...
- Mekot pukee Jasuu
No just sellaset ihmiset jotka vihaa talvea ei haluu topata itteään niinkun siperiassa. Se just kuvastaa sitä ettei voi sietää tätä aikaa. Tykkäis vaan pukeutuu mekkoihin, hameisiin yms.
- onks tiatoa?
Onko Jasmin talvilomalla?
- hvettiin koko ämmä
voi helllvetti taas tätä pskanjauhantaa, oksennus tulee. juu ei tarttis lukea mutta kun näitä on yhtä paljon kuin tuksu ja mara ja lothar -viestejä, mitään muuta ei ole koko palstalla.
- ct7vf8yg9h089j+oåö
mitäs sitten, älä avaa ketjuu jos et jasminista haluu lukee, helppoo tai ainaskin pitäs olla.....,,,,,,,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746