Olen saanut kuulolaitteet viime vuoden marraskuulla ja ne muutettiin keskivahvoista vahvoiksi.
Olen vuosien varrella tottunut hiljaisiksi muuttuviin ääniin (koskaan ei ole ollut melualtistusta ja humppasuosikit on soinut maltillisella tasolla) ja käytänkin pääosin kuulolaitteita asioidessani kaupassa kerran viikossa. Kotona pidän televisiota kuuluvammalla (vanhat kotimaiset elokuvat).
Olin laitoskuntoutusjaksolla ja siellä tuli pidettyä kuulolaitteita aamusta iltaan sen 2 vkoa ja kyllä ne auttoivat hyvin kuulemaan ja hoitajat huomioi hienosti. Tausta- / hälyäänet ei häirinneet lainkaan. Mutta siellä lääkäri havaitsi, että minulla on välikorvantulehdus ja määräsi penisiliinikuurin. Kyllä korvaa viilteli ja heikommin kuului korvalla jossa oli se tulehdus. En aloittanut kuuria heti ja sitten kuulolaitetta ei voinutkaan pitää infektoituneessa korvassa kivun takia.
Koskaan ei ole aiemmin korvatulehdusta ollut ja nyt se tuli keski-ikäisenä.
TULEEKO KUULOLAITTEITA KÄYTTÄVÄLLE HELPOSTI KORVATULEHDUKSIA? Kun ulkoilen, on muutamankin asteen pakkasella paksu villapipo ja huppu päässä ja muutenkin vaatetta paljon jotten vilustu, nielu - ja kitarisat poistettu jo -78 eli 4 vuotiaana... Ei koskaan angiinaa. Voiko kuulolaitteet ärsyttää välikorvaa ja saattaa sen verestäväksi? Phonak superpower on kuulolaitteeni. Implanttia ei ole laitettu.
kuulolaitteet ja välikorvantulehdus
phonak74
1
612
Vastaukset
- juu4
Jahha, tuli sinullekkin tulehdus. minulla on sama ongelma. käytän molemmissa korvissa kuulolaitetta. käytän phonak Vesataa. Lääkkeeksi otiporin fortea korvatippoina eikä sen koommin tulehtunut. (viimeks 3-4vuotta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923934Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922019Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871823- 1441702
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1081561- 1671551
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317