Olen hankkimassa uusia keittiökalusteita. Mistä kannattaisi pyytää tarjous? Haaveena olisi yksilöllinen keittiöratkaisu. Kenellä olisi asiantuntevin palvelu, joka kanssa pitäisi lupauksensa. Ettei tarttis stressaantua...Keneltä ei ainakaan kannattaisi tilata? Jeesatkaa.
Kuka on paras toimittaja?
4
232
Vastaukset
- Kaikilla samaa
Yksilöllisen saat kun suunnittelet ite ja teetät puusepällä. Kaikki muu on stantartitavaraa ja kaikilla muilla on sitä samaa.
- 5435344
Joillain italialaisilla keittiöillä on vähän omia ratkaisuja: pyöreitä ovia, S:n mallisia tasoja ja lasisia runkoja. Voi toki hintakin olla kohdallaan. Muuten aika lailla kuten äskeinen vastasi. Kaikilla samaa.
- ghjukiiujbhvgfc
ne "pyöreät ovet " ja lasipintaiset ovet ja rungot ja erimuotoiset tasot ym. tehdään nykyään suurelta osin Puolassa, Italialaisillekin.
Mutta jos haluat jotain sellaista, jolla ei ole maahantuojaa suomeen, ja erikoista, käy http://konarmeble.eu
Niillä on kivoja umpipuisia kaluja. - Kakkukauppias
Muista, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät ole mihinkään tyytyväisiä.
Itse ostin kalusteet keittiöjätistä n. 5 vuotta sitten, asensin itse eikä ole mitään moittimista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770