Mikähän minussa on vikana? Jo kuukausia olen kärsinyt masennuksesta, mielialojen vaihteluista, outouden tunteesta ja ahdistuneisuudesta.
Eniten huolestuttavinta on kun aina kun katson mitä tahansa julistetta/taulua/kirjan tai lehden kantta tai mitä tahansa mainosta jossa on ihmiskasvot minulla on heti outo tunne kuin ne katsoisivat juuri minua, oikein sellainen läpituijottava katse. Eli mainoksien kasvot häiritsevät, myös TV:ssä jos tuijottavat katsojaa kohti. Onko kellään ollut samanlaista? Kerran ahdisti istua tavaratalon käytävällä kun vastapäätä olevalla meikkijulisteen naisella oli niin intensiiviset silmät.
Ahdistaa myös omat silmät, ne näyttävät peilissä jotenkin kummallisilta. Huolestun jos en räpäytä silmiäni tai tuijotan liian kauan koska se voi kuulema olla kuulema merkki psykoosista. Kerran isä kysyi mitä tuijotan vaikka en ollenkaan tuijottanut mihinkään. Pelkään kovasti että näytän ihmisten mielestä jotenkin hullulta, nyt minun on entistä vaikeampi katsoa ihmisiä silmiin.
Taulut tuijottaa
stressed93
1
67
Vastaukset
- psykoosissa11
Samanlaista täällä, en halua saada kaikkea tietoa katsellaani, vaikka se nyt aina siirtyy muutenkin, kuten tekstin/läsnäolon välityksellä. Ongelmammaksi tässä näen Ykseyden hyväksymisen, olemme kaikki Yhtä. Helpottuu suunnattomasti, jos huijaa Itsensä uskomaan Jeesukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271