Älkää vaan ostako seattia!! Paskan saatte ja kadutte lopun ikäänne.
Vastaukset 7
- Höpsistä
Heh, helpottiko?
- Paskan ostanut
Kyllä helpotti!
- höpsistä
Paskan ostanut kirjoitti:
Kyllä helpotti!
No mokasi autonhankinnassa ei voinut olla kovin suuri, kun noin vähällä helpotti. Huono päivä tämä maanantai?
- Ortvokki
Kroppa nyt mikä siinä mättää siinä uudessa Leon mallissa ?
- ortvokki
Kerroppa se piti olla......
- summarumsumma
Noo mitähän paskalla tarkoitetaan, mutta olen jo ostanut vuonna 2007. Nyt ajettu 176tkm ja normi huoltojen lisäksi vain kuskin ikkunan vetovaijeri uusittu. Kai tuo sitten paska on kun vieläkin pelaa ja rallattaa.
- Tyytyväinen Bastard
Empä tiennyt paskalla ajavani vm 2008 Altea XL:llä ajettu ongelmitta 194 000 km. Eikä ole tarvinnut kuluvien osien lisäksi remontteja tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462434
- 541059
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160917Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50786- 83757
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.166696- 53637
- 67636
- 59636
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e149623- 4619
- 6594
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21558Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.164547- 52533
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32518- 34507
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66499- 55498
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118496