Tein halvan raskaustestin, joka näytti haaleaa positiivista. Kuukautiset olivat muutaman päivän myöhässä ja raskaus olisi alkanut noin 3 viikkoa sitten. Ensimmäistä testiä seuraavana aamuna tein toisen testin samasta pakkauksesta, mutta tein ehkä jotain väärin koska ensin tuli näkyviin aiempaa tummempi viiva joka kuitenkin hävisi nopeasti kokonaan. Aiemmassa testissä näkyi yhä plussa.
Muutaman tunnin kuluttua hain apteekista herkemmän testin, joka näytti negatiivista. Tätä testiä tehdessä huomasin, että minulla oli jo alkanut vähäinen verinen vuoto, joka päivän kuluessa yltyi. Minulla oli myös voimakkaita alavatsakipuja, pahempia kuin kuukautisten aikaan. Vuotoa on nyt kestänyt pari päivää. En tiedä pitäisikö minun käydä lääkärissä asian takia? Poikaystäväni oli sitä mieltä, ettei kyse edes ole keskenmenosta koska ensimmäisen testin oli niin haalea. Olen silti todella surullinen ja mietin miten tulos on voinut muuttua niin äkkiä...Toivoisin kommentteja keskenmenon kokeneilta ja tietoa siitä miten luotettavia markettien raskaustestit ovat.
Oliko tämä keskenmeno?
surullinentaas
2
158
Vastaukset
- ............
Olisiko ollut kemiallinen raskaus? Toki voi olla km.
Oikein tehtynä testit ovat luotettavia - hgfghf
Kyllähän niitä alkuvaiheen keskenmenoja tulee. Paljon mahdollista, että olit raskaan. Nekin halvat testit ovat ainakin niitten mainosten perusteella luotettavia, ja jos kerran kuukautisetkin olivat myöhässä. Luulisin, että olit vähän aikaa raskaana, sitten tuli joku tekijä, mikä keskeytti sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024417Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743741153- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83873- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816