Tein halvan raskaustestin, joka näytti haaleaa positiivista. Kuukautiset olivat muutaman päivän myöhässä ja raskaus olisi alkanut noin 3 viikkoa sitten. Ensimmäistä testiä seuraavana aamuna tein toisen testin samasta pakkauksesta, mutta tein ehkä jotain väärin koska ensin tuli näkyviin aiempaa tummempi viiva joka kuitenkin hävisi nopeasti kokonaan. Aiemmassa testissä näkyi yhä plussa.
Muutaman tunnin kuluttua hain apteekista herkemmän testin, joka näytti negatiivista. Tätä testiä tehdessä huomasin, että minulla oli jo alkanut vähäinen verinen vuoto, joka päivän kuluessa yltyi. Minulla oli myös voimakkaita alavatsakipuja, pahempia kuin kuukautisten aikaan. Vuotoa on nyt kestänyt pari päivää. En tiedä pitäisikö minun käydä lääkärissä asian takia? Poikaystäväni oli sitä mieltä, ettei kyse edes ole keskenmenosta koska ensimmäisen testin oli niin haalea. Olen silti todella surullinen ja mietin miten tulos on voinut muuttua niin äkkiä...Toivoisin kommentteja keskenmenon kokeneilta ja tietoa siitä miten luotettavia markettien raskaustestit ovat.
Oliko tämä keskenmeno?
surullinentaas
2
188
Vastaukset
- ............
Olisiko ollut kemiallinen raskaus? Toki voi olla km.
Oikein tehtynä testit ovat luotettavia - hgfghf
Kyllähän niitä alkuvaiheen keskenmenoja tulee. Paljon mahdollista, että olit raskaan. Nekin halvat testit ovat ainakin niitten mainosten perusteella luotettavia, ja jos kerran kuukautisetkin olivat myöhässä. Luulisin, että olit vähän aikaa raskaana, sitten tuli joku tekijä, mikä keskeytti sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709