Tein halvan raskaustestin, joka näytti haaleaa positiivista. Kuukautiset olivat muutaman päivän myöhässä ja raskaus olisi alkanut noin 3 viikkoa sitten. Ensimmäistä testiä seuraavana aamuna tein toisen testin samasta pakkauksesta, mutta tein ehkä jotain väärin koska ensin tuli näkyviin aiempaa tummempi viiva joka kuitenkin hävisi nopeasti kokonaan. Aiemmassa testissä näkyi yhä plussa.
Muutaman tunnin kuluttua hain apteekista herkemmän testin, joka näytti negatiivista. Tätä testiä tehdessä huomasin, että minulla oli jo alkanut vähäinen verinen vuoto, joka päivän kuluessa yltyi. Minulla oli myös voimakkaita alavatsakipuja, pahempia kuin kuukautisten aikaan. Vuotoa on nyt kestänyt pari päivää. En tiedä pitäisikö minun käydä lääkärissä asian takia? Poikaystäväni oli sitä mieltä, ettei kyse edes ole keskenmenosta koska ensimmäisen testin oli niin haalea. Olen silti todella surullinen ja mietin miten tulos on voinut muuttua niin äkkiä...Toivoisin kommentteja keskenmenon kokeneilta ja tietoa siitä miten luotettavia markettien raskaustestit ovat.
Oliko tämä keskenmeno?
surullinentaas
2
166
Vastaukset
- ............
Olisiko ollut kemiallinen raskaus? Toki voi olla km.
Oikein tehtynä testit ovat luotettavia - hgfghf
Kyllähän niitä alkuvaiheen keskenmenoja tulee. Paljon mahdollista, että olit raskaan. Nekin halvat testit ovat ainakin niitten mainosten perusteella luotettavia, ja jos kerran kuukautisetkin olivat myöhässä. Luulisin, että olit vähän aikaa raskaana, sitten tuli joku tekijä, mikä keskeytti sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15010919
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452423- 302123
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131691Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421524Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301231Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892