Tein halvan raskaustestin, joka näytti haaleaa positiivista. Kuukautiset olivat muutaman päivän myöhässä ja raskaus olisi alkanut noin 3 viikkoa sitten. Ensimmäistä testiä seuraavana aamuna tein toisen testin samasta pakkauksesta, mutta tein ehkä jotain väärin koska ensin tuli näkyviin aiempaa tummempi viiva joka kuitenkin hävisi nopeasti kokonaan. Aiemmassa testissä näkyi yhä plussa.
Muutaman tunnin kuluttua hain apteekista herkemmän testin, joka näytti negatiivista. Tätä testiä tehdessä huomasin, että minulla oli jo alkanut vähäinen verinen vuoto, joka päivän kuluessa yltyi. Minulla oli myös voimakkaita alavatsakipuja, pahempia kuin kuukautisten aikaan. Vuotoa on nyt kestänyt pari päivää. En tiedä pitäisikö minun käydä lääkärissä asian takia? Poikaystäväni oli sitä mieltä, ettei kyse edes ole keskenmenosta koska ensimmäisen testin oli niin haalea. Olen silti todella surullinen ja mietin miten tulos on voinut muuttua niin äkkiä...Toivoisin kommentteja keskenmenon kokeneilta ja tietoa siitä miten luotettavia markettien raskaustestit ovat.
Oliko tämä keskenmeno?
surullinentaas
2
202
Vastaukset 2
- ............
Olisiko ollut kemiallinen raskaus? Toki voi olla km.
Oikein tehtynä testit ovat luotettavia - hgfghf
Kyllähän niitä alkuvaiheen keskenmenoja tulee. Paljon mahdollista, että olit raskaan. Nekin halvat testit ovat ainakin niitten mainosten perusteella luotettavia, ja jos kerran kuukautisetkin olivat myöhässä. Luulisin, että olit vähän aikaa raskaana, sitten tuli joku tekijä, mikä keskeytti sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802177- 103876
- 63771
- 45757
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???20676Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha504663Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76610Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23550- 57541
- 47535