Tytöille: miten tutustua?

@mj

Moikka!

Ongelmani on sellainen, että olen lukion 3.:lla ja yo-kirjotukset ovat tällä hetkellä meneillään. Törmäsin viime perjantaina kirjoituksissa yhteen kiinnostavaan oloiseen naiseen. Yo-kirjoituksissa on vähän huono mennä juttelemaan tms. :D, onko fb huono tapa ottaa yhteyttä. Täytyisi saada hänet vielä kiinnittämään huomionsa minuun, jottei ihmettele, että kuka täysin ventovieras fb:ssä pistää viestii. Onko mielestänne huono tapa? Ei ole oikein muutakaan keinoa, koska en tiedä missä ko. henkilöä esim. näkisi.

Jos fb:ssä ottaa yhteyttä, mitä kannattaisi pistää viestiin? Onko teillä kokemuksia, että ensiksi on fb:n kautta tutustuttu ja sitten menty vaikka kahville?

-Kiitos avusta! :)

8

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • James-95

Jos ujostuttaa, niin voit vaikka kysyä mist löytää pisterajat/oikeat vastaukset kyseiseen kirjotukseen.

• kkkkko

Imartelevaa se on, jos joku laittaa viestiä. Kunhan teet selväksi, missä olet tytön nähnyt ja kuka olet.
      Itselleni tuli kerran tuntematon poika kysymään facessa, olenko hänen vanha luokkakaverinsa. En kuitenkaan ollut. Poika kysyi, voiko hän silti lisätä minut kaverikseen ja suostuin. Juttelimme paljon ja hän kertoi huijanneensa, että luuli minun olleen joku vanha luokkakaveri. :D arvasin kyllä tuon huijauksen jo silloin kun hän sitä totetutti, mutta se oli hellyttävää ja helppo tapa alkaa juttelemaan. Oli siis oikeasti kaverin kaveri ja nähnyt minut joskus ulkona, mutta ei uskaltanut tulla juttelemaan koska ei tunnettu. Keksi sitten netin kautta tutustua.
      Voithan vain laittaa viestiä, että olisi mukava tutustua paremmin ja kysellä miten kirjoitukset ovat menneet ym.

• @mj

James-95: eihän tässä ujoudesta ollut kyse vaan siitä, ettei koulussa todennäköisesti tule enää tilaisuutta mennä juttelemaan.

kkkkko: joo, jotakin järkevää pitäis pistää siihen viestiin, jos viesti aikoo lähettää. Mulla vain on ainoastaan huonoja kokemuksia fb:ssä lähestymisen suhteen. Onkohan fb hyvä tapa? :/ Toinen vaihtoehto taitaa vaan olla unohtaa hänet.

Kiitos teille avusta! Edelleen saa auttaa ;)

• lifemocker

laita vaan viestiä. sano vaikka, että sinusta hän on mielenkiintoinen ihminen ja haluaisit tutustua enemmänkin!

..eikai sitä nyt ole mitään järkeä alkaa tuon enempää "lurittelemaan" täysin tuntemattomalle ihmiselle! ...jos tämä ei naista miellytä niin antaa olla! kyllä ihmissuhteet ovat 2:n suuntaan toimivia, ei se mene niin, että nainen on se ainut osapuoli ketä pitää "miellyttää"!

• @mj

Joo, kiitos sinullekin! :)

Hän on muuttanut toiselta paikkakunnalta, voisin siihen pohjautuen pistää jotain juttua, kun en ole häntä aikaisemmin nähnyt.

Miltä kuulostaa?

• lifemocker
        @mj kirjoitti:

Joo, kiitos sinullekin! :)

Hän on muuttanut toiselta paikkakunnalta, voisin siihen pohjautuen pistää jotain juttua, kun en ole häntä aikaisemmin nähnyt.

Miltä kuulostaa?

nonni tarjoudut vaan näyttämään tätä uutta seutua tms

• @mj
        lifemocker kirjoitti:

nonni tarjoudut vaan näyttämään tätä uutta seutua tms

Muuten vois, mutta on asunut ainakin viime kesästä asti, että on voinut paikat tulla jo tutuksi. ;)

• lifemocker
        @mj kirjoitti:

Muuten vois, mutta on asunut ainakin viime kesästä asti, että on voinut paikat tulla jo tutuksi. ;)

ei sitä vielä puolessa vuodessa kovin hyvin opi/tutustu mestoihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2790
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2437
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2222
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      38
      2204
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1798
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1332
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1329
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      67
      1200
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1180
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      6
      1153
    Aihe