Kyselisin kokemuksia jousimies-miehestä? Lähinnä kiinnostaa tietää onko uskollinen ja väheneekö menemisen halu iän myötä?
Kohta kolmatta vuotta olen yhdessä jousimiehen kanssa ja yksi yhteinen lapsikin on, ja tähän asti olen jo oppinut kantapään kautta että jousimies yksinkertaisesti vaan tarvitsee omaa aikaa ja PALJON. Lähes joka päivä tuo pyörii kavereiden kanssa, välillä tulee kotiin silloin kun sanoo ja välillä useita tunteja myöhässä. Ja minä olen kaiket päivät kotona yksin väsyneenä lapsen kanssa kun toinen huitelee ties missä. Tämä on ollut yksi syy miksi minun on ollut välillä todella vaikea luottaa mieheen ja se on aiheuttanut ongelmia suhteessamme. Itsekin tarvitsen omaa aikaa ja haluan nähdä kavereitani, mutta en todellakaan tarvitse sitä noin usein, minulle riittää kerta pari viikkoon, koska minulle lapsi ja perhe on tärkein. Olen nyt lakannut motkottamasta miehen menemisistä ja heti meillä on alkanut menemään paremmin, itse kun olen hyvin perhekeskeinen ihminen, kesti jonkin aikaa ymmärtää, että toiset vaan tarvitsee enemmän omaa tilaa.
Tämän asian ymmärtäminen on auttanut paljon, mutta yhä sisimmissäni piilee pelko, että kun on tarve mennä noin paljon ja jouskareista muutenkin sanotaan että ovat sitoutumiskammoisia, eivätkä heidän tunteensa ketään kohtaan ole kovin syviä, niin ovatko he sitten enemmän taipuvaisempia pettämään?
Jokainen ihminen tietenkin erilainen, eikä voi yleistää, mutta en voi mitään sille että kun ukko kokoajan jossain pyörimässä niin sieltä sitten jonain päivänä jotain löytäisikin, en tiedä. Mieheni ei tosin käy baareissa, ei ryyppää tms, hänen reissunsa ovat lähinnä kavereiden kanssa kahvittelua, pelaamista yms..
Ja toki tälläistäkään on turha pelätä, se tapahtuu mikä on tapahtuakseen, mutta mielenkiinnosta vaan kyselen onko kenelläkään kokemusta?
Kokemuksia jousimies-miehestä?
1
351
Vastaukset
- diiibadaada
Olen nainen mutta halusin kommentoida omaa näkemystäni, itselläni on kuumerkki ja venus jousimiehessä ja koen olevani aina vaan enemmän jousimiehen kaltainen mitä vanhemmaksi tulen. Kyllä, me tarvitaan paljon omaa tilaa. Mutta ei se sitä tarkoita että pettämässä juostaisiin. Elämässä kun on niin paljon muutakin kuin se pelkkä koti ja kumppani/perhe. Mulle ystävät on ensisijaisesti ne kaikkein tärkeimmät, ja jos joku alkaa mun aikaa ystävien kanssa rajoittamaan niin se on nopeasti hyvästi. En myöskään voisi kuvitella seurustelevani jonkun kanssa joka ei tule toimeen ystävieni kanssa. Ja jos musta ollaan mustasukkaisia ja epäillään, se on myös iso turn off, ja karkoittaa mut ennemmin tai myöhemmin luota pois. En halua että mua kahlitaan tai epäillään, jos saan oman tilan ja luottamuksen jotka olen ansainnut, olen myös todella ihana ja herttainen :) ja muista että jousimiehet ovat myös tähtikartan rehellisin merkki, ja jos he jotain ovat väärin tehneet, he sen myös helposti tunnustavat. Jousimiehet osaa harvoin valehdella. Todellista rehellisyyttä me odotetaan myös muilta. Se että miehesi on ylipäätään aloilleen kanssasi asettunut, merkitsee jo toooodella paljon :) ei jousimiehet hyppää vakavaan suhteeseen noin vain. Kyllä siinä on aina jotain suurempaa takana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793