Toisia kehutaan/ vastaillaan hyvinkin ystävälliseen sävyyn.
Vertaatko itseäsi paremmin (palstalla) menestyviin ?
31
137
Vastaukset
Juu en, mutta usein täällä on tosi hauskaa, kun tilanteita seurailee..:))
Joskus vastaan ihan tarkoituksella tietyllä tavalla ja seuraukset ovat usein ennalta arvattavat.
Sen olen tänäänkin huomannut.- kaisu-liisa
Miten kukaan itseään voi vertailla? Miksi pitäisi?
Joillakin on ainainen aliarvotus itseensä, toisillä ei muita olekaan, kuin oma itse ja oman napavaltimonsa upeudet.
Vertailla voi vain ulkopuolinen, uskon minä, vaikken luulekaan itseäni miksikään nerouden megalomaaniksi.
"Kissa elää kiitoksella, koira pään taputuksella."
Millä mittaat palstamenestyksen, paljolla puhumisella vai paljoilla saaduilla vastauksilla.
Kumpi on tärkeämpi, laatu vai määrä vai onko yleensä kumpikaan?
Kuten huomaat, olen hirrrrmuinen tosikko.
. Eipä ole ollut tarvetta, saati aihetta.
On kuitenkin totta, että aina eivät polut kohtaa kuten, sanotaan nyt maarinan kanssa.
Joillakin vain on kyky asettua samaan rytmiin.
Puskista tulee niin moni, miten ottaa sitten vastaan heidät?
Vaikkapa fraisu-friisan?
Rekatuilla nimmareilla sit leikkivät toiset.
Niin monilla tavoilla.
H.- 60+ kuorolainen
Puskista tulee jokainen jonkun tai useamman eteen.
Että mitenkö ottaa vastaan. Aloituksen aiheesta kun skriivaa mielipiteensä ja ajatuksensa. Niin siinä se! Vastaanotto. - vain mielipiteitä
Minkä nimimerkki takaa?
Väittäisin, että yksi henkilö voi esiintyä monellakin "rekatulla". - takaajatakaa
vain mielipiteitä kirjoitti:
Minkä nimimerkki takaa?
Väittäisin, että yksi henkilö voi esiintyä monellakin "rekatulla".Tietenkin voi, onha siitä täälläkin kehuttu.
Ja kuka estää rekattua sukeltamasta puskiin?
Nimimerkki takaa, että tutut päivittelevät päivittäin, ja puhuvat muksia.
- Aku Punk Cio
Siinä vaiheessa (jos) minun täytyisi alkaa verrata itseäni kehenkään, palstalla,
tiedän omaavani järjen hiventä piirun ja tilaan ajan lähimpään mielenterveystoimistoon ns kiireellisenä, täysin akuuttina tapauksena.- Harvemmin onni myötä
Kiitos, tämä on hyvä kommentti ja asia on juuri noin. Ehkä aloitus - toivottavasti- onkin korkealentoinen vitsi.
Itse asiassa kova kisa on meneillään päivästä toiseen.Joku vissiin sormet väpisten ja suupielet rytyssä värkkkää diagrammia ja piirtelee pylväitä siitä, kuka menestyi tänään parhaiten ja kukä hävisi kilpajuoksun. On se niin kamalaa. Vanhoja ihmisiä ei noin saisi rasittaa jännityksellä, voipi mennä pissit housuun ja uni jää tulemati.
Kertokapa te, jotka kilpailette, kuka on nytten voitolla ja kuka häviöllä? Onko muita sijoituksia kuin ykköset, entä jaetut toiset ja kolmannet palkintosijat? Onko plussaaminen ainoa palkinto ja itse itselleen kirjoitetut kehut?
Oikeastaan ne, joille annatte miinuksia ovat kaikkein mielenkiintoisimpia tapauksia,. mitäpä myötäjuoksijoilla oikeastaan on virkaa. Kannatan,että voittajiksi julistetaan ne, joilla on eniten miinuksia. He saavat pukea ylleen Tarjoustalosta ostamansa verkkahousut ja tuulipuseron ja tuulettaa sijoitustaan
kokeilemalla yösydännä kauanko jaksavat jöhöttää paikoillaan hangessa kädet kohotettuina Voittaja-tuuletukseen.Mallia voi katsoa päivälehdistä Kimi Räikösestä.
Huraata vaan kaikille uskollisille tarkkailijoille, pylväsmiehille
ja -naisille yhtä hyvin kuin pylväspyhimyksille, joita heitäkin palstalla on runsain mitoin. Koska olemme nykyisin kansainvälisiä ja niin globaaleja, sanonkin tähän lopuksi Uraa, Uraa,Uraa! Lisäksi jokainen voisi tätä lukiessan siellä kotisohvalla katsomossa laulaa raikkaan italialaisen käännösiskelmän Olen suomalainen. Se ikäänkuin sopii asiaan. - ++++++++
Harvemmin onni myötä kirjoitti:
Kiitos, tämä on hyvä kommentti ja asia on juuri noin. Ehkä aloitus - toivottavasti- onkin korkealentoinen vitsi.
Itse asiassa kova kisa on meneillään päivästä toiseen.Joku vissiin sormet väpisten ja suupielet rytyssä värkkkää diagrammia ja piirtelee pylväitä siitä, kuka menestyi tänään parhaiten ja kukä hävisi kilpajuoksun. On se niin kamalaa. Vanhoja ihmisiä ei noin saisi rasittaa jännityksellä, voipi mennä pissit housuun ja uni jää tulemati.
Kertokapa te, jotka kilpailette, kuka on nytten voitolla ja kuka häviöllä? Onko muita sijoituksia kuin ykköset, entä jaetut toiset ja kolmannet palkintosijat? Onko plussaaminen ainoa palkinto ja itse itselleen kirjoitetut kehut?
Oikeastaan ne, joille annatte miinuksia ovat kaikkein mielenkiintoisimpia tapauksia,. mitäpä myötäjuoksijoilla oikeastaan on virkaa. Kannatan,että voittajiksi julistetaan ne, joilla on eniten miinuksia. He saavat pukea ylleen Tarjoustalosta ostamansa verkkahousut ja tuulipuseron ja tuulettaa sijoitustaan
kokeilemalla yösydännä kauanko jaksavat jöhöttää paikoillaan hangessa kädet kohotettuina Voittaja-tuuletukseen.Mallia voi katsoa päivälehdistä Kimi Räikösestä.
Huraata vaan kaikille uskollisille tarkkailijoille, pylväsmiehille
ja -naisille yhtä hyvin kuin pylväspyhimyksille, joita heitäkin palstalla on runsain mitoin. Koska olemme nykyisin kansainvälisiä ja niin globaaleja, sanonkin tähän lopuksi Uraa, Uraa,Uraa! Lisäksi jokainen voisi tätä lukiessan siellä kotisohvalla katsomossa laulaa raikkaan italialaisen käännösiskelmän Olen suomalainen. Se ikäänkuin sopii asiaan.Katkeruutesi kajastaa varmaan ihan Ruotsin rannikolle saakka.
Tässä sinulle plussia.
- 60+ kuorolainen
En tuota pidä menestymisenä, jos joku/jotkut samanmieliset vuosikausia palstalla viipyneet ystävällistelee toisilleen.
Oman käväisemiseni, kommenttieni ja aloitusteni tarkoitus on tuoda mielipiteeni mukaan mausteeksi yhteiseen keittoon.
On kiva kuulua meihin 60 :salaisiin. - huhhuhh!!
Tää on kyllä kuukauden paras!!!!!!
parhaiden palstalla menestyjät, antakaa mun kaikki kestää!!!
ja ikää oli? 60 ?- tässä he ovat!
huru-ukko hunkki, niittimixeri ja korpi korisija oisko ne siinä, heihin kulminoituu kaikki positiivisesta negatiiviseen ja häirikköjen leimat päälle.
- huhhuhh!!
tässä he ovat! kirjoitti:
huru-ukko hunkki, niittimixeri ja korpi korisija oisko ne siinä, heihin kulminoituu kaikki positiivisesta negatiiviseen ja häirikköjen leimat päälle.
haluaisitko verrata itseäsi näihin palstamenestyjiin
*vihtu kun naurattaa* ei meinaa pystyy kirjoittaan :DDDD - anteeksianteeksi
Takaajatakaa-nimimerkki väittää tämän palstan menestyjien keskustelevan kielellä muksi.
- k-liisa
anteeksianteeksi kirjoitti:
Takaajatakaa-nimimerkki väittää tämän palstan menestyjien keskustelevan kielellä muksi.
Se on varmaan joku marin murre, ehkä, ehkä ei :))
.
Kun puhuu muksia, ei ole tarvetta muksia.
- 1943
En totisesti. Mulle on yhdentekevää, missä paikkani on palstan arvojärjestyksessä. En muutenkaan vertaile itseäni muihin, oma elämä on tarpeeksi antoisaa ja mielenkiintoista. Paljon viihdyn paikoissa, missä ei edes ole vertailukohdetta kuten yksin metsässä.
- ketä varten
Kilpailu on mystinen juttu. Jo 2-vuotiaat lapset pannaan hiihtämään kilpaa ja siitä se alkaa. Kilpailla pitää kaikessa. Onneksi tämä ei koske kaikkia.
Miksi moinen vertailu?- kiirikiiri
Ne ovat vasta alkua. Täällä on meneillään jännittävä loppusuoran kisa.
- k/k
Kamalaa olis jos koko ajan pitäs mittailla ja vertailla.
Minä ainakaan jaksa ,oma itteni koitan olla ja asialinjalla mennään.
Aikanaan päätin olla hyvä isä ja se olin se mulle välttäköön.- k/k
Kattelin väsyneillä silmilläni mulle pukattua miinusta ja pääs alko soimaan jopen levy.
Taivaanrannan maalari,riisu valheen haalari, näinkö ajattelit? - +++
k/k kirjoitti:
Kattelin väsyneillä silmilläni mulle pukattua miinusta ja pääs alko soimaan jopen levy.
Taivaanrannan maalari,riisu valheen haalari, näinkö ajattelit?Katteex käy jollakin. Itsekin saan joskus miinuksen, vaikken sano kuin tosiasian, täysin neutraalin.
Jollakin on kai niitä neulontapalli täynnä.
Saisi systeemin poistaa, niitä jaellaan nimmarin tai kateuden perusteella. - ___--
+++ kirjoitti:
Katteex käy jollakin. Itsekin saan joskus miinuksen, vaikken sano kuin tosiasian, täysin neutraalin.
Jollakin on kai niitä neulontapalli täynnä.
Saisi systeemin poistaa, niitä jaellaan nimmarin tai kateuden perusteella.Jaa vai niinkö se on.
- joutaa poistoon
___-- kirjoitti:
Jaa vai niinkö se on.
Se on juuri niin, pa*ka systeemi tuo peukutus, idiootit käyttää sitä v*ttuilemiseen.
En kyllä etsi täältä minkäänlaista menestystä. Täällä vastaillaan kaikille ja asiasta riippuu onko vastaus asiallinen tai asiaton.
Jos joku haluaa miulle lirkutella tai vastaavasti räyhätä, yrittäköön nokakkain, muuta en miksikään laske.- demeter
En vertaile itseäni muihin kirjoittajiin, mutta seurailen kyllä, miten eri kirjoittajiin ja mielipiteisiin suhtaudutaan yleisesti. Teen niistä alkeellista tulkintaa siitä, millaista väkeä täällä on, millaisia ovat toiset 60 :t.
Menestystä en ole tavoitellut, minulle riittää se, että on siedetty näinkin pitkään ja näinkin paljon kirjoittavana. Joskus on tullut yllättävää vastakaikua ja se on aina enemmän kuin on osannut odottaa. - sorrettu*
Voi voi, minusta ei tykkää kukaan, nyyh :((
- näkymätön.
"yhdessä itkien".........nyyh, yhyhyyy..........
- k/k
lakka parkumast ja niit nokkas,mä luppa tykät sen verra et silmä kuivuva.
- mimmimummi*
Pitää sanoa tähän myös...että en kilpaile.. en vertaile itseäni muihin.. kuin mitä jokainen tervejärkinen peilaa itseään ympäristöönsä...ottaa opikseen ..pettyy.. iloitsee ..suree..tuntee tunteita..
"En vertaa sinua kesäpäivään...olet kauniimpi...lämpimämpi.. tuuli jo huojuttaa kesän kukkia... ei tätä koskaan kestä kyllin pitkään." - en vertaa
Ei sitä ennenkään oo oltu kuin luudan päältä
lattialle pudotettua tomua,
vastaisuudessakaan pikku nakkia kummempi - ei sit tartte kenenkään munkaan takia isoa uunia lämmittää.
Silti kai joku tärkeä merkitys on mielen-/kielenkäytöllä, jos ei muuta niin oppii omista
virheistään vaikka kielioppia ja lauseitten rakentelua asioista ja asian vierestä. Lähettimet ja vastaan ottimemme ovat niin erilaisia......
Tänään on ollut ainakin itsellein menetyksekäs` päivä tähän asti....koht` lähden rannalle köpötteleen vähis` kuteis`......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301916
- 1211385
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401160Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni601083Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831063- 491059
- 1381045
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet94897Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58829Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77826