Vituttaa kun olin Savonia-ammattikorkeakoulussa opiskelemassa ja oli tilaisuus jossa leikittiin erilaisia leikkejä ja jaettiin palkintoja ja minulle kävi niin että en heti saanut palkintoa (jotka olivat pikkuesineitä, pinssejä tms.) eikä opo ollut varma oliko ryhmälle, jossa olin, jaossa juuri sellaista palkintoa minkä sitten sain häneltä. Asia rupesi vaivaamaan minua, ja opo sanoi siihen, että ei me nyt tuollaisten pikkuesineiden takia ruveta itkemään. Todella paskamaisesti sanottu, koska en todellakaan aikonut ruveta valittamaan, mutta olisin kyllä halunnut tietää, olisiko pikkuesine ollut jokin muu. Seuraavana päivänä kysyin samassa ryhmässä olleilta, ja he olivat saaneet samanlaisen esineen kuin minäkin. Eikä tämä ollut ainoa kerta, kun kyseinen henkilö sanoi minulle jotain töksähtävästi. Jotkut vain harmi kyllä ovat sellaisia.
Töksäyttelevä opo
11
365
Vastaukset
- hakkarainen 11223344
Menikö elämäsi pilalle tuommoisen takia?Taidat elää jossain pumpulissa, kun et edes tuollaista kestä.
- väke
Ei kenellekään tarvitse kuitenkaan puhua tuohon tyyliin, varsinkaan täysi-ikäiselle.
- amk = leikkikoulu
Me lopetimme leikkimisen jo peruskoulun ala-asteen jälkeen. Mutta minä kävinkin myöhemmin yliopiston enkä ammattikorkeakoulua.
- väke
Voi hyvänen aika, onhan ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissakin päiviä, jolloin tehdään muuta kuin opiskellaan.
- ei leikitty
väke kirjoitti:
Voi hyvänen aika, onhan ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissakin päiviä, jolloin tehdään muuta kuin opiskellaan.
Ammattikorkeakouluissa voi olla leikkipäiviä. Minä opiskelin yliopistossa maisteriksi. Ei todellakaan ollut leikkipäiviä eikä jaettu pikku palkintoja.
Yliopistossa opiskellaan ja vain opiskellaan, sitten tehdään tutkimusta. Siitä on leikki kaukana.
Eri asia sitten, mitä opiskelijat tekevät vapaa-ajallaan vaikka vappuna. - väke
ei leikitty kirjoitti:
Ammattikorkeakouluissa voi olla leikkipäiviä. Minä opiskelin yliopistossa maisteriksi. Ei todellakaan ollut leikkipäiviä eikä jaettu pikku palkintoja.
Yliopistossa opiskellaan ja vain opiskellaan, sitten tehdään tutkimusta. Siitä on leikki kaukana.
Eri asia sitten, mitä opiskelijat tekevät vapaa-ajallaan vaikka vappuna.Se oli joku alkusyksyn päivä, jolloin kyllä oli eräänlaisia leikkejä. Yksi näistä oli sellainen kättelyjuttu, jossa kyllä menin sekaisin. Se oli jotain että minun piti sanoa käteltävän nimi ja käteltävän minun tai jotenkin noin se meni. En enää muista kun siitä on jo aikaa.
- ei leikitty
väke kirjoitti:
Se oli joku alkusyksyn päivä, jolloin kyllä oli eräänlaisia leikkejä. Yksi näistä oli sellainen kättelyjuttu, jossa kyllä menin sekaisin. Se oli jotain että minun piti sanoa käteltävän nimi ja käteltävän minun tai jotenkin noin se meni. En enää muista kun siitä on jo aikaa.
Se oli sitten ns. ryhmäytymistä alussa. Onhan sillä tarkoituksensa.
Mutta oli se opo vähän ajattelematon sanoissaan. Sinusta tuntui hämmentävältä herkässä aloitusvaiheessa. Sujuiko jatko sentään paremmin? - väke
ei leikitty kirjoitti:
Se oli sitten ns. ryhmäytymistä alussa. Onhan sillä tarkoituksensa.
Mutta oli se opo vähän ajattelematon sanoissaan. Sinusta tuntui hämmentävältä herkässä aloitusvaiheessa. Sujuiko jatko sentään paremmin?Kyllä sujui.
- SairasOpo
ai opo töksäyttelee. tarkoitit varmaan puksuttelee. Varmaan on mukavan tuntusta siel opon huoneessa ku opo heiluu takapäässä iloisena. Kyllähän se on varmaan mukavaa ku iso karvainen mies heiluttelee manboobsejaan kasvoillasi. Ja sen pallihikeä oli varmaa nuolla. oot vitun sairas
- väke1
Ite oot sairas.
- Näin Oulussa
väke1 kirjoitti:
Ite oot sairas.
Orpoja on moneksi.
Terveysalan koulutuksessa on tosi yleistä lähipäivät leikkiä ja kuunnella YouTube musaa. Ryhmätöissä kätellään ja kortteja käytetään, kerrotaan miltä tuntuu...
Siis laulua ja leikkiä.
Vain ällö opinnäyteyö ja Tuk opinnot ovat virallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770