Töksäyttelevä opo

väke

Vituttaa kun olin Savonia-ammattikorkeakoulussa opiskelemassa ja oli tilaisuus jossa leikittiin erilaisia leikkejä ja jaettiin palkintoja ja minulle kävi niin että en heti saanut palkintoa (jotka olivat pikkuesineitä, pinssejä tms.) eikä opo ollut varma oliko ryhmälle, jossa olin, jaossa juuri sellaista palkintoa minkä sitten sain häneltä. Asia rupesi vaivaamaan minua, ja opo sanoi siihen, että ei me nyt tuollaisten pikkuesineiden takia ruveta itkemään. Todella paskamaisesti sanottu, koska en todellakaan aikonut ruveta valittamaan, mutta olisin kyllä halunnut tietää, olisiko pikkuesine ollut jokin muu. Seuraavana päivänä kysyin samassa ryhmässä olleilta, ja he olivat saaneet samanlaisen esineen kuin minäkin. Eikä tämä ollut ainoa kerta, kun kyseinen henkilö sanoi minulle jotain töksähtävästi. Jotkut vain harmi kyllä ovat sellaisia.

11

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakkarainen 11223344

Menikö elämäsi pilalle tuommoisen takia?Taidat elää jossain pumpulissa, kun et edes tuollaista kestä.

• väke

Ei kenellekään tarvitse kuitenkaan puhua tuohon tyyliin, varsinkaan täysi-ikäiselle.

• amk = leikkikoulu

Me lopetimme leikkimisen jo peruskoulun ala-asteen jälkeen. Mutta minä kävinkin myöhemmin yliopiston enkä ammattikorkeakoulua.

• väke

Voi hyvänen aika, onhan ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissakin päiviä, jolloin tehdään muuta kuin opiskellaan.

• ei leikitty
        väke kirjoitti:

Voi hyvänen aika, onhan ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissakin päiviä, jolloin tehdään muuta kuin opiskellaan.

Ammattikorkeakouluissa voi olla leikkipäiviä. Minä opiskelin yliopistossa maisteriksi. Ei todellakaan ollut leikkipäiviä eikä jaettu pikku palkintoja.

Yliopistossa opiskellaan ja vain opiskellaan, sitten tehdään tutkimusta. Siitä on leikki kaukana.

Eri asia sitten, mitä opiskelijat tekevät vapaa-ajallaan vaikka vappuna.

• väke
        ei leikitty kirjoitti:

Ammattikorkeakouluissa voi olla leikkipäiviä. Minä opiskelin yliopistossa maisteriksi. Ei todellakaan ollut leikkipäiviä eikä jaettu pikku palkintoja.

Yliopistossa opiskellaan ja vain opiskellaan, sitten tehdään tutkimusta. Siitä on leikki kaukana.

Eri asia sitten, mitä opiskelijat tekevät vapaa-ajallaan vaikka vappuna.

Se oli joku alkusyksyn päivä, jolloin kyllä oli eräänlaisia leikkejä. Yksi näistä oli sellainen kättelyjuttu, jossa kyllä menin sekaisin. Se oli jotain että minun piti sanoa käteltävän nimi ja käteltävän minun tai jotenkin noin se meni. En enää muista kun siitä on jo aikaa.

• ei leikitty
        väke kirjoitti:

Se oli joku alkusyksyn päivä, jolloin kyllä oli eräänlaisia leikkejä. Yksi näistä oli sellainen kättelyjuttu, jossa kyllä menin sekaisin. Se oli jotain että minun piti sanoa käteltävän nimi ja käteltävän minun tai jotenkin noin se meni. En enää muista kun siitä on jo aikaa.

Se oli sitten ns. ryhmäytymistä alussa. Onhan sillä tarkoituksensa.

Mutta oli se opo vähän ajattelematon sanoissaan. Sinusta tuntui hämmentävältä herkässä aloitusvaiheessa. Sujuiko jatko sentään paremmin?

• väke
        ei leikitty kirjoitti:

Se oli sitten ns. ryhmäytymistä alussa. Onhan sillä tarkoituksensa.

Mutta oli se opo vähän ajattelematon sanoissaan. Sinusta tuntui hämmentävältä herkässä aloitusvaiheessa. Sujuiko jatko sentään paremmin?

Kyllä sujui.

• SairasOpo

ai opo töksäyttelee. tarkoitit varmaan puksuttelee. Varmaan on mukavan tuntusta siel opon huoneessa ku opo heiluu takapäässä iloisena. Kyllähän se on varmaan mukavaa ku iso karvainen mies heiluttelee manboobsejaan kasvoillasi. Ja sen pallihikeä oli varmaa nuolla. oot vitun sairas

• väke1

Ite oot sairas.

• Näin Oulussa
        väke1 kirjoitti:

Ite oot sairas.

Orpoja on moneksi.
        Terveysalan koulutuksessa on tosi yleistä lähipäivät leikkiä ja kuunnella YouTube musaa. Ryhmätöissä kätellään ja kortteja käytetään, kerrotaan miltä tuntuu...
        Siis laulua ja leikkiä.
        Vain ällö opinnäyteyö ja Tuk opinnot ovat virallisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe