Mitä tämä neliö tarkoittaa?

Ymmyrkäinen.

http://aijaa.com/jmYbQ2

Kun siihen vie hiiren kursorin, ilmestyy teksti; "sivu haluaa asentaa palvelukäsittelijän"

Minkä palvelukäsittelijän? Voinko turvallisesti klikata?

23

3615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmyrkäinen.

Tietenkin unohtui selain. MPC-Kromi.

• Rehellinen aito Chro

Kannattaa asentaa se oikea Google Chrome, tuossa MPC-Chromessa on lehden omat vakoilukomponentit mukana.

• Ymmyrkäinen.

Noinkohan olisi?

• Rehellinen aito Chro
        Ymmyrkäinen. kirjoitti:

Noinkohan olisi?

Tietysti. Hyväntekeväisyysjärjestöt ovat sitten erikseen.

• Iglu-Ukko

"""Kannattaa asentaa se oikea Google Chrome, tuossa MPC-Chromessa on lehden omat vakoilukomponentit mukana. ""

Kannattaa asentaa se Chromium, niin siinä ei ole mukana noita Chromen vakoilukomponentteja mukana.

• Ymmyrkäinen.

Eikös se chromium ole niitä linuks-juttuja?

• antero_732
        Ymmyrkäinen. kirjoitti:

Eikös se chromium ole niitä linuks-juttuja?

Saa Chromiumin Linuxin lisäksi ainakin Windowsiin, OS X:iin ja Androidiin. Linux on noista tietenkin se turvallisin alusta ihan mihin tahansa netin käyttöön.

• Iglu-Ukko

"""Eikös se chromium ole niitä linuks-juttuja? """

Avoimenkoodin juttuja on, mutta ei mitenkään erityisesti Linuxin juttu.

• Ymmyrkäinen.

Mistäs niitä saa ja kuka se on, joka sitä tekee? Tai osaanhan minä itsekin googlata....

• Rehellinen aito Chro
        Ymmyrkäinen. kirjoitti:

Mistäs niitä saa ja kuka se on, joka sitä tekee? Tai osaanhan minä itsekin googlata....

Ei maksa vaivaa, se Chromium on vain huono kopio aidosta Google Chromesta.

• Kannattaa vaan asentaa Chrome uudestaan. Se auttaa yleensä asiaan.

• Rehellinen aito Chro

Ja Nimenomaan se Google Chrome.

• Ymmyrkäinen.
      • Ymmyrkäinen.

En. Tuo oli chromium, joka ei siis sovi Windows seiskaan.

• Kannattaa vaan asentaa tuo Chrome.

• Iglu-Ukko
      • Ymmyrkäinen.

Kyllä minä selaimen osaan asentaa, mutta jo tuo antamasi linkki on jonkinlainen ohje, sitten en osaa!

En edes googlekääntäjällä saanut oikeastaan mitään selvää. Jotain rakentamisesta siinä puhutaan.

Tuo haiskahti linux-tyyliselle ohjeille ja niissä minä en pärjää. Ne on yleensä sekavia, aina englantia ja kääntäjänkään avulla ei tule mitään. Pakko myöntää: En osaa.

Jatkan MPC-Kromilla.

• Koska siinä on automaattinen päivitys, sisäinen flash, pdf lukija. Eriasia on esimerkiksi Lubuntussa jossa Chromium on pääselaimena ja se päivittyy aina uusimpaan versioon.

• ihmettelijä123

Miksi vastaat usein väärään viestiin? Oudon näköistä kun loogisuus viestiketjuissa on rikki.

• No tuota...

Pistä hiiri siihen kohdalle, se sanoo mikä ongelma on.

Olen itsekkin nähnyt tuon kuvakkeen oikeassa chromessa monta kertaa, mutta en muista mitä se tarkoitti.

Muistaakseni liittyy auki olevaan sivuun jotenkin.

• No tuota...
      • Ymmyrkäinen.

Tuossahan se kyllä hyvin selostetaan eli MPC-Kromilla jatkan, koska tää muuten toimii ihan hyvin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      127
      7148
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4944
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4286
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3473
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2281
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      288
      1733
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1476
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe