Auto on 09 passat 1,6tdi BM. Muutaman kerran käynyt kylmänä (5 asteen pakkasessa) käynnistettäessä niin että moottori käy heti startin jälkeen vain joitakin sekunteja todella epätasaisesti ja sitten sammuu. Ikäänkuin kone ei laittaisi tarpeeksi kierroksia peliin ja tuntuu että se tukehtuu. Kierroslukumittari pomppii 500-1000 väliä tämän muutaman sekunnin ennen sammumista.
Käyntiin olen saanut siten että laitan käynnistettäessä heti pientä pintakaasua että kierrokset nousevat yli 1000 ja pitänyt joitakin sekunteja. Tämän jälkeen kone käy normaalisti.
Onko muilla vastaavia kokemuksia ja missä voisi olla vika?
09 tdi passat käynnistyksen jälkeen sammuu
passailia
4
500
Vastaukset
- unho
-07 passattini teki saman eli sammui heti käynnistyksen jälkeen, tyyppivika virtalukossa/ ajonestossa. Nopea korjaus eikä kalliskaan.
- nimimerkki10
Ajonesto ei aiheuta huono käyntiä. Se vaan sammuttaa auton.
- tura & tärväys
Unho .... Vaimolla 07 tdi passatti ja oireilee samalla tavalla , miten korjautit ja mitä korjaus maksoi ??
- unho
Merkkiliike hoiti minulla eikä se ollut muistaakseni kovin kalliskaan. Heti näkevät koneelta missä vika, nopea juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747374Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271958- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus141625- 521578
- 181569
- 101569