Pieksämäellä näitä esiintyy. Eikö täällä muka ole tarpeeksi miehiä että pitää varattuihin koskea?
miesvarkaat
30
700
Vastaukset
- mimmu--1
Tiijän pari ja entisissä vara parempi näköjään!
- Vara-ttu
Useimmiten on niin, että jos vaimo ei hoksaa miehelle käyttöä, niin muut kyllä hoksaavat, mitä "joutilas" mies tarvitsee!!! Samoin tietysti toisin päinkin.
- alffaukko
Ei sitä määräänsä enempää kykene mies ruiskauttelemaan! Hoitakaa rouvat kiintiö täyteen kotona tai vaietkaa seurakunnassa.
- Salasuttura
Mutta kolikolla kääntöpuolensa.Jotkut varatut miehet itse ehdottelee,että tule kun vaimo on töissä jne jne...Ja sitten esitetään muijalle puhdasta pulmusta.
Tarkista lakanasi rouva hyvä.
Me jotka näitä varattuja hyödynnetään,ollaan viisaampia kuin kuvittelette.Kuorimme kerman (ei sperman) päältä.
On se muutakin kuin seksiä se touhu.Mies maksaa , ostaa lahjoja jne. Niistä pitää nauttia.- Valitettavastitotta
Tuokin on niin totta.Monet miehet on kaksnaamasia.Omalle akalle esitetään uskollista ja rehtiä,mutta kun emännän silmä välttää,ollaan pokaamassa muita.
Tämä on karu totuus.
- Omansakulta
Hyi kuka haluaa toisten sukupuolitauteja:kondomihan ei tunnetusti naissankareiden käytössä ole!
Kuppaa ja visvaa niiltä saa.hyi olkohonsa. - Johannes Kuolema
Kokemuksen syvällä rintaäänellä vastaan tähän ketjuun sen verran, että kyllä ne yleensä ovar ne naiset jotkat väärässä petissä peuhaavat. Suatan olla vain katkera ja näppini (sydämmeni) polttanut, mutta näin ainakin minun kokemuksellani.
\o/ rok on my pitses! - Oinas__
kuka on pahin varas?J vai T?
- huh huh
Leena S
- Avoinsuhe
huh huh kirjoitti:
Leena S
Ei. Ei. Ei.
- RakkauttakoPyh
Minä olen ja nautin siitä ;) Kusetan miehiä, en heidän vaimojaan.
- burning2
SAMOIN. Ja niin ovelaa,ettei nämä pikkurouvat edes tajua tai suostu myöntämään,että miehensä on pelimies.Olen saanut vain myönteisiä asioita tällä elämääni ja en joudu katsomaan kotonani sohvaperunaa.Saan vain ne hyvät puolet käyttööni ja hyvät hetket.
Muuta en tarvitse.Ja turha on juoruta tai olla kateellinen.VAPAANA JA ONNELLISENA on parhautta elää. - Kiitoksia!
burning2 kirjoitti:
SAMOIN. Ja niin ovelaa,ettei nämä pikkurouvat edes tajua tai suostu myöntämään,että miehensä on pelimies.Olen saanut vain myönteisiä asioita tällä elämääni ja en joudu katsomaan kotonani sohvaperunaa.Saan vain ne hyvät puolet käyttööni ja hyvät hetket.
Muuta en tarvitse.Ja turha on juoruta tai olla kateellinen.VAPAANA JA ONNELLISENA on parhautta elää.On viety mies ja sanoin ei palautusoikeutta. Hyvä kun ei itse tarvinnut ongelmajätettä kuskata kaatopaikalle.
- Sepi]
burning2 kirjoitti:
Muuta en tarvitse.Ja turha on juoruta tai olla kateellinen.VAPAANA JA ONNELLISENA on parhautta elää.Naisia naisia antautuvaisia. Ukkomies olen ja varmaan komea naisten mielestä. Saan, kun sormia napsautan, naisen kuin naisen.
- Kanki vaaneikaikkone
Kun on kova ja kookas kanki ja muutenkin mukava mies naisten mielestä niin panettajia on välillä jonoksi asti. Enkä ole naimisissa vaan naimisissa olevatkin naiset käyvät ottamassa kyytiä. Että silleen.
- Jurppo
Jos aviossa ei saa seksiä,eroa! Ellei ole varakas puoliso. Rahan tai seksin takia kannattaa naia,ei muun.
- Suukorvissa
Jurppo kirjoitti:
Jos aviossa ei saa seksiä,eroa! Ellei ole varakas puoliso. Rahan tai seksin takia kannattaa naia,ei muun.
Tiistai on päivä,jolloin tämä pukumies käy. Sain ruusukimpun taas. Vaimonsa on iltavuorossa.
- Sitruunapatonki
Suukorvissa kirjoitti:
Tiistai on päivä,jolloin tämä pukumies käy. Sain ruusukimpun taas. Vaimonsa on iltavuorossa.
Ei tuota miestä tarvinnu varastaa. Tuossa se nukkuu. Rouvansa sukuloimassa jossain kaukana. Mies halus teetä ja sympatiaa. Itse tarjosi itsensä.
- Apalari
Sitruunapatonki kirjoitti:
Ei tuota miestä tarvinnu varastaa. Tuossa se nukkuu. Rouvansa sukuloimassa jossain kaukana. Mies halus teetä ja sympatiaa. Itse tarjosi itsensä.
Jokaisella on vapaa tahto lähteä tai jäädä. Ei avioliitto ole vankila. Jos kokee oikeaksi erota,kukaan ei estä.
- Funmachine
Apalari kirjoitti:
Jokaisella on vapaa tahto lähteä tai jäädä. Ei avioliitto ole vankila. Jos kokee oikeaksi erota,kukaan ei estä.
Miten se tähkä laulaa. Hetkeksi olit mulle hupia,ventovieras harhakuvia. Kaikkea ei kannata vakavasti ajatella.
- touhottaa
Funmachine kirjoitti:
Miten se tähkä laulaa. Hetkeksi olit mulle hupia,ventovieras harhakuvia. Kaikkea ei kannata vakavasti ajatella.
Ei kannata. Ukkomiehet ovat aika hölmöjä, kun uskovat kaikkea.... hyvä pano ja sillä siisti. En ala pestä pyykkiä, enkä ala kotienkeliksi, joten jos palveluita tahtovat pysyköön vaimonsa luona.
- Pärskähdys
touhottaa kirjoitti:
Ei kannata. Ukkomiehet ovat aika hölmöjä, kun uskovat kaikkea.... hyvä pano ja sillä siisti. En ala pestä pyykkiä, enkä ala kotienkeliksi, joten jos palveluita tahtovat pysyköön vaimonsa luona.
Sitähän ne ovat. Hyväuskoisia hölmöjä.
- lyyrikko
Funmachine kirjoitti:
Hetkeksi olin sulle hupia, ja munanpäähän sain rupia. Niin se Tähkä lauloi.
- tauditonn
lyyrikko kirjoitti:
Hetkeksi olin sulle hupia, ja munanpäähän sain rupia. Niin se Tähkä lauloi.
voi kamala
- _69_
Juuri lähti. Mukavaa taas oli kuulemma,toisin kun tulee olemaan oman tyttöystävänsä kanssa viikonloppuna :)Viikon päästä taas näemme kunnolla
- Mahlavirtamies
Kuusysi on parasta!
- Ratsuraijsa
Yleisesti omal akal sanotaan olet paras ja salarakkaalle haukutaan oma muija. Kaksnaamasta,mutta sivuseikka. Koko kupletin juonihan on mikä on.
- Ruisgureima
Kävi roinat heittää ja lähti romanttista vkonloppua oikean kullan kanssa viettää . Sait vain limaset mällit. *nauraa
- _69_
Ruisgureima kirjoitti:
Kävi roinat heittää ja lähti romanttista vkonloppua oikean kullan kanssa viettää . Sait vain limaset mällit. *nauraa
Ei.Oli täällä koko viikon ;)
- Mahlavirtamies
_69_ kirjoitti:
Ei.Oli täällä koko viikon ;)
Nyt on spemua joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804