ajatuksistasi...
Penni
34
587
Vastaukset
- lottamari<3
vituttaa.
- Tuskin sitäkään
Uskomattoman höpö palsta...
- sammoo mieltä
niin on. höpöhöpö :)
- edelleen minulla
no ikävä on
- Niin on
todella kova ikävä.
- "Sattumaa"
Mikäs tässä ;)
Kaipailee erään viereen, ei vaan tiedä onko kutsu voimassa enää.- Huomaan
Satumaassa löytyy myös sattumia. Ikävä on häntä.
- tee jotain
On se voimassa...
- Turhaa(ko)
Huomaan kirjoitti:
Satumaassa löytyy myös sattumia. Ikävä on häntä.
Jos nyt kutsuisi kylään, tulisin. Jos nyt kutsuisin, tulisitko?
- Rakastan vieläkin
Laittaisin sydämen mutta en osaa ;)
- Kaipaan silti
Suloinen ajatus. Toivottavasti löydätte toisenne. Hän ei varmaan välitäkään minusta, kun ei oikein huomioinut tänään.
- Mä osaan
♥
- nainenko oon
Haluan sut. Kukaan muu ei käy.
- Kristallipallo sammu
Kysytsä multa? Siis ootko nainen?
- se oli ajatukseni
Kristallipallo sammu kirjoitti:
Kysytsä multa? Siis ootko nainen?
Oon nainen. En kysy sulta. Piti laittaa hänet haluan.
- mitä vain
Voiko olla näin vaikeeta?
Puhuisit mulle... - Se Penni
Olisi aika lyödä hyntteet yhteen vihdoin ja se yhteinen koti.
- Hyvällä tapaa
sekaisin susta ;) Voi kun pääsisin sun viereen. En uskalla pyytää, kun mun laskujen mukaan et oo yksin.
- TiedätMissäOlen
Oikeassa olet seuran suhteen,ensi viikolla taas yksin...tai mieluummin sun kanssa:)
- Tiedäthän sen
TiedätMissäOlen kirjoitti:
Oikeassa olet seuran suhteen,ensi viikolla taas yksin...tai mieluummin sun kanssa:)
Niin, ikävä on kulta jo nyt.
- Hyvällä tapaa
TiedätMissäOlen kirjoitti:
Tiedän ja en tiedä... Tosin satumalta kuulin myös sun huomisen suunnitelmat ;)
- salaihastus
Mulla on ollut jo pitkään ajatuksissa yksi "Penni"
- kerro hälle
Miksi et tee mitään?
- en tee mitään koska
kerro hälle kirjoitti:
Miksi et tee mitään?
99,9999% varmuudella yksipuoliset tunteet :(
- onnea matkaan
en tee mitään koska kirjoitti:
99,9999% varmuudella yksipuoliset tunteet :(
OK. Sitten ei kannata. :( Sitten voit vielä hurmata hänet. Tsemppiä!
- Penni ajatuksissa
onnea matkaan kirjoitti:
OK. Sitten ei kannata. :( Sitten voit vielä hurmata hänet. Tsemppiä!
Lukeekohan se yksi tätä palstaa?, on meinaan ollut tän viikon jotenkin välttelevä mua kohtaan :( tai oikeestaan jo parikin viikkoa, mutta tän viikon erityisen kylmä.
- perinteen kunniaksi:
Tykkään susta edelleen
- Levoton tyttö
Vituttaa vaan ihan vitusti.
- yybervitutus
Mua vituttaa vielä vähän enemmänkin, oikeastaan aika perkeleen paljon enemmän kuin vitusti.
- Sulautuminen
Voisko jo harkita sitä?
- Jos mulle
Sulaa vahaa sun lähellä, tiedät sen. Tunnistatko sitten?
- yksin:/
Väsyttää.. yksin.. väsyttää..
- Nuku hyvin
Voi toista, kauniita unia
- ***¨¨
Olet aika söpö.. Ajatukset menee sille tummahiuksiselle ja ruskeasilmäiselle miehelle jota näen siellä opiskelupaikassa silloin tällöin.. Tänään viimeksi.. Olet ollut välillä mielessäni.. Vaikkei tällä niin merkitystä hänelle olisikaan niin kirjoitinpa kuitenkin..
Mut poistunpa tästä muihin touhuihin.. Unia sit kun sen aika on..
(Kirjoitin jotain iltapäivällä tänne hänestä.. Siis yhden kommentin yhteen ketjuun.. Olisin lisännyt siihen jotain mut koko ketju on hävinnyt jonnekin.. Joten kirjoitin sit tähän.. Ja siitä on jo useampi tunti kun kirjoitin tänne viimeisimmän viestin.. Siis ennen tätä. Ja tämä saa jäädä viimeiseksi.. Kun ei tästä tänne kirjoittelusta juuri mitään hyötyä ole.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298