Kupittaan urheiluhallin kuntosalin varkaat osittain tunnistettu

Jorma1954-2

Olen Kupittaan kuntosalin yksi seniorikuntoilija. En voi väittää, että kaikki varkaudet olisivat tämän porukan syytä, eikä kyseessä ole missään nimessä minkäänlainen rasismi.

Salilla pyörii usein 3-4 nuoren n.15-vuotiaiden maahanmuuttajataustaisten porukka, jotka käyvät välillä salilla ihmettelemässä ja välillä yläkerrassa. Syynä tähän on se, että tämä porukka väijyy jatkuvasti tilaisuutta kaivaa taskuja. Nämä tunnistaa juuri siitä, etteivät mitään hirveästi tee, ja jatkuvasti pälyilevät ympärilleen. Uskallan väittää, että vähintään 50% kaikista varkauksista on tämän porukan järjestelmällistä toimintaa. Tapauksen vahvisti myös hallin työntekijät epävirallisesti, mutta eivät voi asialle mitään tehdä koska ei ole koskaan saatu pitäviä todisteita. Minulta katosi lompakosta rahaa 10e sillä välin kun kävin vessassa, eikä paikalla ollut ketään muuta kuin tämä porukka. Sen jälkeen aloin soittelemaan ja selvisi, että tämä porukka on myös henkilökunnan "erikoistarkkailussa"

Pitäkää silmät ja korvat auki ja pistäkää tarinaa liikkeelle salilla ja netissä.

15

2213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi mittään

      Monikulttuurisuus on rikkaus

    • kovat keinot käyttöö

      Pydä joltain HIV narkkarilta käytetty ruisku ja pidä sitä takintaskussa piikki ylöspäin kun jätät takin valvomatta, syötiksi voi pistää vaikka kolikoita taskuun.

      • että näin.

        Eräs 20v neito kertoi kuinka häneltä varastettiin pukuhuoneesta pikkuhousut sillävälin kun oli ollut suihkussa, Juuri pukuhuoneeseen menossa oleva naisurheilija oli nähnyt pukuhuoneesta poistuvan mies veteraanin.

        Tämä ei ollu vitsi vaan osoitus että kyllä niitä varkaita löytyy myös vanhemista ihmisistä.


      • näin että,
        että näin. kirjoitti:

        Eräs 20v neito kertoi kuinka häneltä varastettiin pukuhuoneesta pikkuhousut sillävälin kun oli ollut suihkussa, Juuri pukuhuoneeseen menossa oleva naisurheilija oli nähnyt pukuhuoneesta poistuvan mies veteraanin.

        Tämä ei ollu vitsi vaan osoitus että kyllä niitä varkaita löytyy myös vanhemista ihmisistä.

        tapahtui keväällä 1952.


      • taisi tapahtua
        näin että, kirjoitti:

        tapahtui keväällä 1952.

        Bulgariassa.


    • Jorma1954-2-2

      Nonni... Ihan ymmärrettävää että harmittaa jne, mutta ei näitä palstoja jaksa kukaan lukea jos on täynnä täysin asiaankuulumatonta.

      Pääasia mielestäni on se, että nämä Mikki Hiiret saadan kiinni kaikille tiedoksi.

      Jos hyvin käy kun juttu lähtee täällä asiallisesti liikkeelle, kaverit salille tutustuu ja juttelee toisilleen tästä enemmän, ja parhaimmillaan saadaan annettua porukalle sakinhivutusta. Ei paljon sen jälkeen uskalla pojat laulaa ja valehdella kotona, koulussa ja "isoveljilleen" kun puoli tusinaa satakiloista suomen junttia antaa lapsokaisille sellaset lumipesut että arvet näkyy vielä kun pojat kymmenen vuoden päästä passitetaan takaisin "ulkomaille", jos politiikka kulkee niin kuin ennestään.

      Näkyy reeneis.

      • maahanmuuttaja.tku

        Taidat jorma olla pelkuri kun et uskalla muualla kun netissä soittaa suutasi, Tule huomenna torstaina klo 17.30 urheiluhallin sisääntulon eteen niin katsotaan kuinka tuollainen kaljamaha kierii lumihangessa.


      • JormaJorma54
        maahanmuuttaja.tku kirjoitti:

        Taidat jorma olla pelkuri kun et uskalla muualla kun netissä soittaa suutasi, Tule huomenna torstaina klo 17.30 urheiluhallin sisääntulon eteen niin katsotaan kuinka tuollainen kaljamaha kierii lumihangessa.

        No niin... Siinähän se sitten tuli. Ei ole näköjään sun mielestä ongelmaa siinä, että porukka varastaa ihmisiltä tavaraa. Sinun mielestä tämä kaikki pitäisi antaa anteeksi vain sen takia, että nuo varkaat ovat maahanmuuttajataustaisia.

        Kirjoitan täällä, koska muuta ei voi tehdä. Nämä pojat ovat myös henkilökunnan mukaan varastaneet tavaraa vähintään kuukausikaupalla, ja sinun herneaivon mielestä suurin ongelma on siinä, että minä - rikoksen uhri - kirjoittelee täällä JA KOITTAA AUTTAA TOISIA ETTEI MYÖS HEIDÄN TAVARAT KATOA. MYÖS SINUA.

        Tässä kirjoittelussa ei ole mitään rasistista, se ei ole minu syytäni että sinä ja nuo pojat ovat maahanmuuttajia. Nyt kun rauhassa luet tämän koko ketjun alusta loppuun, ehkä huomaat mistä sellainen todellinen rasismi johtuu.

        Sinun mielestä varkaille pitäisi antaa anteeksi koska ovat maahanmuuttajia, ja minut pitäisi hakata. Voiko ihminen olla enemmän tyhmä.

        En voi itse piestä noita teinejä, koska ne ruikuttaa saman tien vanhemmille ja kavereilleen etteivät olleet tehneet mitään, ja lopputulos on se että minä olen rasisti-sika, äärioikeistolainen, väkivaltainen, perussuomalainen juntti. Kukaan ei voi myöskään todistaa yksinään näitä varkauksia kun kaksi vahtii ja yksi tyhjentää taskuja.

        Tuossa sinun edellisessä kommentissa kerrotaan kaikki, minkä takia rasismi lisääntyy ja maahanmuuttajia kiusataan.

        Ei myöskään kiinnosta pätkääkään se, kuinka paljon nostat penkiltä ja kuinka paljon käyt reenaamassa vapaa-ottelua. Varmaan pystyt vetämään mua turpaan - ainakin porukalla - , mutta se leikki ei lopu ennen kuin sulta lähtee henki. Vaikka pitäisi tehdä se kun sä nukut. Kokemusta löytyy.

        Ja kyllä, jos ihminen varastaa, se ansaitsee saada turpaan.


    • antipersu1

      fasisti ansaitsee turpaan

      • Jorma987987987

        Totta. Onneksi minä en ole sellainen sen perusteella, että minulta varastettiin rahaa. En ole koskaan äänestänyt persuja, mutta tosiasia on se, että tuonkaltaiset puolueet ovat syntyneet juuri sinunkaltaistesi naivien pumpuliaivojen ansiosta. Ensin tehdään asioita ja omalla idioottimaisella asenteellaan luodaan ilmapiiri, jonka tähden pitää syntyä persujen kaltaisia puolueita. Sitten sä kirjoittelet tänne fasistit ansaitsee turpaan, jotka on sinun omaa aikaansaannostasi.

        En palaa tähän ketjuun enää kertaakaan ja asian olen täysin jo unohtanut, riittää parempaakiin tekemistä.


      • hassan 180/99kg
        Jorma987987987 kirjoitti:

        Totta. Onneksi minä en ole sellainen sen perusteella, että minulta varastettiin rahaa. En ole koskaan äänestänyt persuja, mutta tosiasia on se, että tuonkaltaiset puolueet ovat syntyneet juuri sinunkaltaistesi naivien pumpuliaivojen ansiosta. Ensin tehdään asioita ja omalla idioottimaisella asenteellaan luodaan ilmapiiri, jonka tähden pitää syntyä persujen kaltaisia puolueita. Sitten sä kirjoittelet tänne fasistit ansaitsee turpaan, jotka on sinun omaa aikaansaannostasi.

        En palaa tähän ketjuun enää kertaakaan ja asian olen täysin jo unohtanut, riittää parempaakiin tekemistä.

        Ensinnäkin on väärin että jorman kaltaiset työttömät ja eläkeläiset kuntoilevat kupittaan urheiluhallissa meidän veronmaksajien varoilla puoliilmaiseksi, Joten jos teiltä se muutama lantti otetaan taskusta teidän kuntoilu on silti halvempaa kuin meidän kunnon kansalaisten.

        Toiseksi olemme anoneet omaa vuoroa 4 kertaa viikossa kupittaan urheiluhallin punttisalille koska koemme teidän kaltaisten rasistien katseet uhkaavina ja häiritsevinä.

        Muutenkin voisitte kunnioittaa meitä ja käydä suihkussa ennen treenaamaan tuloa ja lopettaa se tuijottelu ellei se tuijotus johdu ihailustanne lihaksiamme kohtaan.


      • pälli suomesta
        hassan 180/99kg kirjoitti:

        Ensinnäkin on väärin että jorman kaltaiset työttömät ja eläkeläiset kuntoilevat kupittaan urheiluhallissa meidän veronmaksajien varoilla puoliilmaiseksi, Joten jos teiltä se muutama lantti otetaan taskusta teidän kuntoilu on silti halvempaa kuin meidän kunnon kansalaisten.

        Toiseksi olemme anoneet omaa vuoroa 4 kertaa viikossa kupittaan urheiluhallin punttisalille koska koemme teidän kaltaisten rasistien katseet uhkaavina ja häiritsevinä.

        Muutenkin voisitte kunnioittaa meitä ja käydä suihkussa ennen treenaamaan tuloa ja lopettaa se tuijottelu ellei se tuijotus johdu ihailustanne lihaksiamme kohtaan.

        Kyllä sen oman vuoron varmasti saatte kunhan vetoatte rasismiin ja muihin lapsellisiin mamu vetoomuksiin.. Eihän se ole rasismia, että mamut haukkuvat porukalla yhtä suomalaista, mutta auta armias kun yksi suomalainen haukkuu yhtä mamua neekeriksi tai vastaavaksi niin johan se on rasismia.. aina ollaan vetoamassa rasismiin.. ja mitä tuohon suihkuun tulee niin yleensä meilläpäin käydään suihkussa hikoilun jälkeen ja laitetaan myös dödöä kainaloon xD


    • uh,ah,ihana211x148kg

      Mina olla eri mieli Hassani kanssa. On tuhmaa etta kaiki maahamuutajat joutuvat karsimaan yksi tai kaksi äpärän vuoksi. Heitakaa ne liuhut rosvot helvetiin sielta kuntosalilta niin ehka katseet ei enää tule rasistinen.

    • Analyysin paikka
    • Ennakointi

      Ikävää tuollaiset tapaukset, varsinkin kun tekijöitä ei saa kuriin.
      Mutta eikö sitä lompakkoa(ja muuta omaisuutta) saa sitten lukittuun kaappiin kuntoilun ajaksi? ja voihan lompakon kyllä ottaa vessaankin mukaan, ei se nyt niin paljoa paina siellä taskussa.
      Uimahalleissa ainakin on lukkokaapit, ei tarvitse uimisen aikana pelätä, että lompakko katoaa.
      Omalla ennakoinnilla ja varovaisuudella kuitenkin ehkäisee aika paljon asioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe