Uusien digikameroiden mukana saamme nykyään vain CD-levyn käyttöohjeineen. Oli pakko tulostuttaa Powershotiin kuuluva ohjeisto paperiseksi ohjeeksi. Kertyi yli 300 sivua ja jonkin verran kulujakin. Enpä osaisi kuvitella esim matkaa jonnekin takametsiin ilman "vanhanaikaista" vihkosta, johon voi tehdä sitten muistiinpanojakin. Varmaan vähänkin monimutkaisemman kameran ostopäätös jää tekemättä jos ohjeet ovat vain levyllä.
Käyttöohjeista
4
130
Vastaukset
Minulla on ohjeet kännykässä, jos jotain pitää tarkastaa. Hyvin harvoin mitään oleellista tietoa noissa o, jota pitäisi myöhemmin katsoa.
- Oli pakko
Miksi et teetä levyllä olevia ohjeita vihkoksi digipainossa. Saat juuri sellaisen vihon kuin haluat.
Mulla oli pakko laittaa auton käyttöohjeet Samsungin kännykkään joka toimii myös navigaattorina.
Vihkossa olevia ohjeita on hankala lukea ajaessa. - Ei hyvä....
Joo. Puhun nyt iäkkäänpuoleisten IT-kelkasta lähes pudonneiden puolesta. Minä en tiedä ottaqisiko kännykkänikään noita ohjeita vastaan käyttökelpoisessa muodossa. Kun on joskus kasvanut siihen, että tietäminen, muistaminen ja osaaminen alkavat perusteista monimutkaistuen vähitellen, nykyajan muutos tiedon hallinnassa ei istu helposti päähän.
Teetin sen vihkon ja luen sitä oppiakseni. Koko ajan löytyy uusia ominaisuuksia tästä kamerasta. Jos en lukisi, ne eivät löytyisi kuin vahingossa. - Paperi loppu
Onhan se hivenen haasteellista jos sitä ohjekirjaa tarvitsee siellä (metsässä) kuvaustilanteessa. Syytä olisi opetella jo kotisohvalla näytöltä lueskellen. Paperittomaan maailmaan pyritään kun laskutkin tulevat nykyään sähköisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839