Studio Black Pearl - Palveleva valokuvaamo ja kehystämö

Ihme juttu

Mikä mesta tää oikein on? Vuoden ollut auki, kerran jo muuttanut, ikinä ei auki.. Miten ihmeessä voi toimia tämmöinen bisnes? Valokuvaajakin aika leuhkan oloinen.. kotisivuilla heti oma kuva, jossa leikkii jotain gansteriä..:D Onko edes koulutusta alalle?

34

2603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähystäjä Will

"Black Pearl" on Jack Sparrown kipparoima merirosvolaiva!

• asiakaspalvprismasta

Nyt kun kerran olet tutustunut kotisivuihin niin varmasti huomasit kuinka laajalle levinnyt kun niin paljon julkisuuden henkilöitäkin kuuluu asiakkaisiin. Sivuilla on varmasti jonkinlainen puhelinnumero josta kyseisen liikkeen omistajan tavoittaa jatkokysymyksiä varten.
      itse ystävieni kokemusten perusteella voin suositella lämpimästi vaikka en itse perustajaa tunnekkaan. ihailen kuvia joita saanut otettua. ammattitaito näkyy kyllä kuvista joita on yleisesti esillä sivuillansa.

herääkin kysymys sinulle "ihme juttu" .. onko kaikki vanhustenparissa työskentelevät alansa ihmisiä, eivät ole. miksi siis sinulle on tärkeämpää koulutus alaan kuin työnäytteet joita on esillä julkisesti sivuilla?

• Mitä-mitä-mitä?

Loistava tyyppi, loistavia kuvia. Asiansa osaava kaveri. Niin ja hei, harvoin kädentaitoihin ja estetiikkaan ammattitaitoa hankitaan koulunpenkiltä. Ota puhelin käteen ja varaa se aika, niin varmasti ovet aukeaa myös sinulle.

• Dick Nasty

Julkisuuden henkilöitä? Ketä vi^^u muka?! Hereille nyt hei... Jos menis hyvin, ni ei varmaan vaitais hämeenkadulta temppelikadulle.. kyllähän nyt joku koulutus pitää olla, jos itseään kutsuu valokuvaajaksi..

• Joonne

Ja on nykypäivänä kuvankäsittelyyn sopia ohjelmia, vaikka kuinka paljon, mutta eikö vanhuksia käsitellä ihan ilman niitä.. hyvä vertauskuva!

• Studio Black Pearl

Kiitos rakentavasta palautteestasi.
      Olen pahoillani että en ole voinut palvella sinua ja liike on ollut kiinni.
      Teen paljon myös työkeikkoja, joten en ole aina paikalla studiolla.
      Ovessa lukee että voit tarvittaessa ottaa yhteyttä puhelimitse jos en ole paikalla.
      Riihimäellä on myös muita valokuvausliikkeitä, jos palveluni ei miellytä :)

Olemme auki Ti-Pe 11:00 - 17:00 (ellen ole keikalla) Muina aikoina sopimuksen mukaan.
      Jos liike on suljettu, voit varata tapaamis- / kuvausajan numerosta 045 - 8622822 tai laittaa s.postia [email protected]
      Eiköhän sinullekkin löydy aika jolloinka pääset katsomaan mikä mestä tämä on ;)

Bisnes pyörii hyvin myös Temppelikadulla, kiitos kysymästä.

Ystävällisin terveisin,

Kiireinen leuhkan oloinen "valokuvaaja" yrittäjä

Jarno Lindén
      Studio Black Pearl
      Temppelikatu 10, 11100 Riihimäki
      045 - 8622822
      www.blackpearl.fi

• Lard King

Eksä faces bamlannu olevas ines tänää?

• TyytyväinenAsiakas

Sain erittäin asiantuntevaa palvelua Studio Black Pearlissä taannoin passikuvaa kuvatessa. Ja vaikka oma lärvi ei niinkään silmää hivele, niin taisi olla ensimmäinen kerta, kun sitä passikuvaa näyttäessä ei joudu kokemaan sitä ääretöntä nolouden tunnetta.

Joten voin kokemuksella suositella ainakin tämän osalta ko. ei-todellakaan-leuhkan-yrittäjän palveluita.

• oli paras Riksussa

olitko käynyt koskaan Studio Senjassa?

• Pahastipettynyt

Aivan surkeeta palvelua! Kaikki niin suosittelivat minulle paikkaa, mutta täytyy sanoa että petyin PAHASTI. Jätkä ei hoida hommia lupaamassaan ajassa eikä muutenkaan tunnu tietävän mitä "hyvä asiakaspalvelu" tarkoittaa tai sitten hänellä on siitä väärä kuva. En suosittelisi kenellekkään kyseistä paikkaa, vaikka ammattitaitoa kuvaajalta löytyykin. Mielestäni kuitenkin asiakaspalvelu ja se, miten asiat hoidetaan on tärkeämpää. Ammattitaitoisia valokuvaajia löytyy kyllä muualtakin varmasti. Paska juttu, koska tuolla asenteella jätkän yritys ei kyllä kauaa pyöri.

• kuvankäsittelyllä

SAMAA MIELTÄ!

• Marjaanap66

Itse olen täysii samaa mieltä. Meillä pojan ylioppilaskuvissa kesti yli 1,5 kuukautta ja olin todella pettynyt kuvien laatuun. Me otettiin vielä se maisemakuvaus, joka on kalliimpi... Niiden kuvien perusteella en enää lähtisi ammattitaitoiseksi tätä kuvaajaa sanomaan. Poikakin sanoi, että ei tuntunut yhtään ammattitaitoiselta. Lisäksi kuvaaja on todella ylimielinen. En suosittele.

• Studio Black Pearl
        Marjaanap66 kirjoitti:

Itse olen täysii samaa mieltä. Meillä pojan ylioppilaskuvissa kesti yli 1,5 kuukautta ja olin todella pettynyt kuvien laatuun. Me otettiin vielä se maisemakuvaus, joka on kalliimpi... Niiden kuvien perusteella en enää lähtisi ammattitaitoiseksi tätä kuvaajaa sanomaan. Poikakin sanoi, että ei tuntunut yhtään ammattitaitoiselta. Lisäksi kuvaaja on todella ylimielinen. En suosittele.

Kesä ja varsinkin ylioppilaskuvauksen ajankohta on koko vuoden kiireisintä aikaa.

Kaikki ylioppilaskuvat on toimitettu kuukauden sisällä siitä kun asiakas on kuvat tilannut,

Voitte tulla keskustelemaan asiasta paikanpäälle jos kuvissa on jotain vikaa, niin korjataan virhe ja tilataan uudet.

Jarno Lindén
        Studio Black Pearl
        045 - 8622822
        www.blackpearl.fi

• Wonderer Willie

..kaksi kertaa muuttanut.
      Ensin oli Hämeenkatu 31A, sitten Keskuskatu 6 ja nyt sitten Temppelikatu 10.

• 423222

Oli kyllä ennen Temppelikatua Hämeenkatu 24-26:ssa

• paras lapsikuvaamo

Sotket nyt osoitteet, Keskuskadulla toimi Studio Senja joka lopetti tammikuussa. Missäköhän nyt lapset kuvataan kun hän lopetti?
        Hänen tiloissaan toimii kyllä uusi yrittäjä, onko kenelläkään kokemusta?

• näin meillä

Meillä oli lapsen 1-vuotis kuvauksesta hyvä kokemus. Lapsi viihtyi ja kuvat todella hyviä. Oli melkoinen valinnan vaikeus. Meillä ei ole tästä valokuvaamosta mitään negatiivista sanottavaa. Nopeaa ja hyvää palvelua. :)

• kumpijompi

kummastakohan kuvasjasta nyt puhut?

• näin meillä
        kumpijompi kirjoitti:

kummastakohan kuvasjasta nyt puhut?

Siitä mistä ketju on aloitettu, eli studio Black Pearl. :)

• Taistelutoveri

Nyt on kyllä pakko pitää kuvaajan puolia! Varmaan luulette että olette ainoita asiakkaita.. että vain teitä palvellaan?? Teidän kuvat pitäisi tulla heti kun olette tilauksenne jättäneet? Studiokuvaajan näkökulmasta katsottuna 1,5kk toimitusaika vuoden kiireisimpänä ajankohtana on ihan "normaalia".. joissain kuvaamoissa saattaa kestää yli 2,5kk ennen kuin saatte kuvanne. Harvassa studiossa kuvat teetetään paikanpäällä, vaan ne tilataan ulkopuolelta.. ja mitä luulette, onko myös kuvan teetätyspaikassa kiireisin aika kesällä? Luulisin että kuvaaja on antanut teille ohjeet minkä ajan sisällä asiakkaan täytyy kuvatilaus tehdä, jotta saa kaikki tilattua samaan aikaan. Ylioppilaskuvauksia on kuitenkin useampi viikon sisällä..ja yksin jos vielä tuota studiota pyörittää, niin täytyy nostaa hattua että on teille kuvat saanut jo toimitettua.

Ehkä olisi asiallisempaa kysyä sieltä kuvaamosta, jos kuvien toimitusaika on ollut luvattua pidempi kuin huudella täällä nimimerkin takaa ja haukkua ylimieliseksi.

Te tavan pulliaiset ette edes tiedä mitä kaikkea kuvaaja tekee kuvillenne vielä kuvauksen jälkeen ennen kuin tilaa kuvat teille. Pieniä yksityiskohtia korjataan ym käsittelyä.

Ja mitäs sitten jos yrittäjä on kipee? ei sitä kukaan kysele. Kiukutellaan vaan jos omat kuvat ei tule heti. Yrittäjienhän täytyy olla aina töissä, ei sairaslomia eikä muitakaan lomia.. töitä..töitä ja töitä.

Olen kuullut sanottavan että on hienoa olla yrittjä Riihimäellä ;)

• Rohkea rotan syö

Olen myös ollut yrittäjä Riihimäellä.Todella"hienoa ja ihanaa" ! Tämä kylä on täynnä kateellisia skeidaperseitä! Epäonnea ja yrityksen lopettajaisiahan täällä kaikki jännityksellä odottaa...Siitä vaan itsekukin yrittämään !

• tyytyväinen asiakas
        Rohkea rotan syö kirjoitti:

Olen myös ollut yrittäjä Riihimäellä.Todella"hienoa ja ihanaa" ! Tämä kylä on täynnä kateellisia skeidaperseitä! Epäonnea ja yrityksen lopettajaisiahan täällä kaikki jännityksellä odottaa...Siitä vaan itsekukin yrittämään !

Niille jotka ovat saaneet huonoa palvelua kyseisessä paikassa, niin ehkä kyseessä ollut tilanne "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan". Kaikki kyllä tietää tän tyyppiset ihmiset eikä heille mikään kelpaa. Lapsikuvauksessa meillä tuli ainakin hyvin onnistuneita kuvia.

Muuttamisesta sen verta, että kenties hän on tehnyt määräaikaisen sopimuksen ja tarkastaa väliajoin hintamarkkinoita, että mistä löytyy parempi mesta. Aika normaalia ja järkevääkin yrittäjän kannalta. En ymmärrä aloittaja ongelmaa asian suhteen..

• Studio Black Pearl

Kun asia kuitenkin jotain kiinnostaa niin laitetaan nyt tännekkin tiedoksi että Studio Black Pearl muuttaa!

Muutamme avarampiin ja monipuolisemmat kuvausolosuhteet mahdollistaviin tiloihin Riihimäen ydinkeskustaan.

Uusi osoitteemme 17.9.2013 lähtien on Hämeenkatu 25-27.
      Kauppakeskus Majakan 2 krs.

http://www.blackpearl.fi/muutto.jpg

Ystävällisin terveisin,

Jarno Lindén
      Studio Black Pearl
      045 - 8622822
      www.blackpearl.fi

• jeppe20

Se on kiva muuttaa kerran puoleen vuoteen, jotta voi tarjouksia pitää yllä. :D
      Ai vi**u! Lopeta nyt toi homma jo! :D

• Tuleva-asiakas

Eipä tainnut olla oma valinta? moni muukin yrittäjä JOUTUI lähtemään samoista tiloista. Ilmeisesti joku kaupungin toimisto tulossa näihin tiloihin....

Tuskin kukaan muuttamisesta tykkää niin paljon että koko ajan huvikseen paikkaa vaihtaa??
        Tarjouksia voi laittaa muutenkin ;)

Asiallista palvelua kaiken kiireen keskellä, hyödynsinpä jo muuttotarjouksenkin!

• Dariam

Minkä ihmeen takia se jotakin ärsyttää, jos joku yritys vaihtaa liiketilaa? Mitä se on siltä pois? Varsinkaan jos ei käytä kyseisen yrityksen palveluita. Äly hoi. On se kumma jos Riihimäkeläisille ei saa nykyään tehdä edes tarjouksia, kyllähän se nyt on varsin julkeaa, jos joskus palveluita saakin edullisemmin. Kuinka tämä yrittäjä kehtaakin! Ai että kun pistää naurattamaan.... :D

Mielestäni Black Pearl on tyylikäs yritys, joka tarjoaa hyvää palvelua ja tuotetta uudella otteella. Suosittelen!

• 3+13

Pari asiaa.

1. Edellinen kirjoittaja voi olla kuka tahansa, eikä välttämättä edes Riihimäeltä.
        2. Yleensä tällaisia ketjuja aloittavat suivaantuneet kilpailijat.

• 5+8
        3+13 kirjoitti:

Pari asiaa.

1. Edellinen kirjoittaja voi olla kuka tahansa, eikä välttämättä edes Riihimäeltä.
        2. Yleensä tällaisia ketjuja aloittavat suivaantuneet kilpailijat.

Eihän Riihimäellä ole juurikaan kilpailua, mutta silti ei pärjätä. Metallimies harrastaa valokuvausta ja perustaa yrityksen suurin odotusten, ostaa mersun ja kaikki ei menekkään niinku elokuvissa. Nyt ajaa tonnin pakulla...:D

• 3+13
        5+8 kirjoitti:

Eihän Riihimäellä ole juurikaan kilpailua, mutta silti ei pärjätä. Metallimies harrastaa valokuvausta ja perustaa yrityksen suurin odotusten, ostaa mersun ja kaikki ei menekkään niinku elokuvissa. Nyt ajaa tonnin pakulla...:D

Mitä siis juuri totesin edellä niistä suivaantuneista kilpailijoista. Ketä muuta voisi jonkin yksittäisen yrittäjän toiminta harmittaa?

• Muroissa virtsaa?
        5+8 kirjoitti:

Jos tuntisit kaveria yhtään niin tietäisit miks osti mersun, miks myi sen ja miks ajoi "tonnin" pakulla kesällä. Ketä yleensäkään kiinnostaa minkälaisella autolla kukakin ajaa, vai autollako täällä näytetään kuinka pärjätään? Mikähän auto itselläsi on? Todella lapsellista huudella täällä nimimerkin takaa asioita joita luulet tietäväsi kun et asioista oikeasti tiedä yhtään mitään! Tylsä elämä?

• pisumusu
        Muroissa virtsaa? kirjoitti:

Jos tuntisit kaveria yhtään niin tietäisit miks osti mersun, miks myi sen ja miks ajoi "tonnin" pakulla kesällä. Ketä yleensäkään kiinnostaa minkälaisella autolla kukakin ajaa, vai autollako täällä näytetään kuinka pärjätään? Mikähän auto itselläsi on? Todella lapsellista huudella täällä nimimerkin takaa asioita joita luulet tietäväsi kun et asioista oikeasti tiedä yhtään mitään! Tylsä elämä?

Kantsiskohan kävästä vähän hikiää tai hyvinkäätä pidemmällä niin näkis jotain muutakin ku oman nokkansa,,,,rokkenrolliaaaa

• Muusikkomies

Pakko kommentoida että olen kuullut että ainakin yksi bändikuvaus tällä kuvaajalla meni ihan reisille ja kuvat oli käyttökelvottomia. Muutenkin kuullut samaa että asenne ei aina paras mahdollinen asiakaspalvelua ajatellen. Oli miten oli, eiköhän mokat näy liikevaihdossa.

• Passikuvia

Onko tämä yritys vielä pystyssä?

• vaihtakaapuolta

Että tämmöinen piti kaivaa esille,kun ei ole päässä mitään tuotantoa.

Kun ei ole muuta intohimoa, kuin yrittää vahingoittaa muita ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      150
      2054
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      306
      1749
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      79
      1214
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1071
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1017
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      966
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      957
    Aihe