Eli onko kokemuksia? Onko kellään tullu ongelmia tai hajonnu jotain ohjelmoinnin/ lastutyksen seurauksena???ite miettiny tuon toimenpiteen käyä teettämässä..
Kukaa lastuttanu v60/s60 uusi koppa d3,4,5??
19
5406
Vastaukset
- gd birotor
Jos laitat polestarin lastun, niin se säilyttää tehdastakuun.
http://polestar.com/fi-fi/mallit/s60-d5-fwd-automatic-2013/
http://www.bilia.fi/huolto/huolto-ajankohtaista/polestar - Vee60
V60 D5 softattu ja vuosi ajeltu. No probleemo. Kulutuskin pysyi talven kohtuullisena eli 5,8 l/100 km.
- tehotriittää
Olisit ostanut D5 koneella, niin ei tarvitse lastutella. Mitä järkeä ostaa D3 koneella?
En ymmärrä yleensäkkään miksi joku vielä lastuttaa D5:ttä, liikkuuhan se iloman lastutustakin tehokkaasti. Auto suunniteltu sille teholle joka siinä on, jos ottaa enemmän tehoja, niin kaikki voimansiirtoon liittyvät osat rasittuvat yli suunnitellun.
Sekä miksi ostaa D3 (mopo) ja haluaa sitten lastuttaa (laskuttaa).- ämis
Väärin! Volvo, kuten moni muukin valmistaja tekee useita versioita samasta peruskoneesta, mutta ainoa ero niissä on vain erilainen moottorinohjaus. Voit kertoa minulle kuinka esim. D4 ei kestäisi lastutusta D5:ksi, kun moottori on aivan sama voimansiirtoa myöten? Odotan innolla perustelujasi!
- gs birotor
ämis kirjoitti:
Väärin! Volvo, kuten moni muukin valmistaja tekee useita versioita samasta peruskoneesta, mutta ainoa ero niissä on vain erilainen moottorinohjaus. Voit kertoa minulle kuinka esim. D4 ei kestäisi lastutusta D5:ksi, kun moottori on aivan sama voimansiirtoa myöten? Odotan innolla perustelujasi!
Eivät ole aivan samoja, kampiakselit ovat erilaiset ainakin.(iskunpituus)
Se onko niissä muuta eroa en tiedä, esim vahvistettuja osia D5 hyväksi?
http://www.volvocars.com/fi/all-cars/volvo-v70/specifications/pages/technical-spec.aspx - Volvo69
gs birotor kirjoitti:
Eivät ole aivan samoja, kampiakselit ovat erilaiset ainakin.(iskunpituus)
Se onko niissä muuta eroa en tiedä, esim vahvistettuja osia D5 hyväksi?
http://www.volvocars.com/fi/all-cars/volvo-v70/specifications/pages/technical-spec.aspxD4 ja D5 ovat aivan eri koneet. Puheet pelkästä moottorinohjauksen erilaisuudesta voi unohtaa... Esim. D5:ssä on kaksi turboa.
Toisaalta taas nykyiset D3 ja D4 eronnevat vain sen moottorinohjauksen osalta. Ottakaa selvää Volvon sivulta. Jää turhat arvuuttelut... - volvo_vida
Volvo69 kirjoitti:
D4 ja D5 ovat aivan eri koneet. Puheet pelkästä moottorinohjauksen erilaisuudesta voi unohtaa... Esim. D5:ssä on kaksi turboa.
Toisaalta taas nykyiset D3 ja D4 eronnevat vain sen moottorinohjauksen osalta. Ottakaa selvää Volvon sivulta. Jää turhat arvuuttelut...Katsotaanpa koneita D5244T17 (D4) ja D5244T15 (D5) , oletko aivan mitä sanot?
- gs birotor
volvo_vida kirjoitti:
Katsotaanpa koneita D5244T17 (D4) ja D5244T15 (D5) , oletko aivan mitä sanot?
Nuo moottorinumerot eivät täsmää nykytilanteeseen.
D3 ja D4 ovat samanmoottrin eriversiot, mutta nuo taas on jatkojalostuksen tuoloksia samasta volvon 5-syl dieselistä...
http://www.volvocars.com/fi/all-cars/volvo-v70/specifications/pages/technical-spec.aspx
- Volvoxi
D4 moottori on 2.0 l 5 sylinterinen, kun taas D5 2,4 l 5 sylinterinen. Onhan siinä eroa jo melkein puolilitraa.
- V60 AWD D4
Nyt kyllä sekoitat D3 ja D4 moottorit, D3 on 2,0 litraa 5 syl.
- sulis...
D4 konetta on 4 ja 5 pyttysenä, D4 konetta on viisipyttysenä myös 2l (sinkkuturbo)ja 2,4l (twinturbo)versiota Riippuu onko awd kone vai ei.
- mitä lastutuksia
Eikös D3 ole 1,6 litraa ja D4 2,0 l ja D5 2,4 litraa. D3:n ja D5:n ero on 0,8 litraa.
Kun isoon autoon laitetaan mopon moottori, niin onhan siinä eroa.
Miksi ostaa auton mopon moottorilla ja sitten lastuttamalla yrittää saada siitä enemmän tehoa. En kertakaikkiaan ymmärrä.- Lieminen2.0d
Itsellä on V70 D3 joka on 2.0d 5-sylinterisellä koneella 163ho ja jotain luokkaa 400nm. Uudemmat 2016 D3 D4 D5 ovat vissiin sitten kaikki 4 sylinterisiä. Ja aimemmin oli Fordin D3 2.0d r sylinterisiä.
Eli aivan yksiselitteisiä normaalimuistisen hallittavissa ei ole nuo Vilvon merkinnät.
Sitä itse olen miettinyt että onko tuo oma 2012 V70 D3 tekniikaltaan sama kuin 2012 V70 D4?
- v70
minä lastutan hintaan 125€
- Wernerskaliini
Kaasuvaste on heikko normi S60 mallissa, edellinen malli oli hieman parempi.
- Sajjajaa
Kaasuvaste on ainakin mkII s 60 d3 edeltäjäänsä huikeasti parempi vaikkei kaikki volvoistit sitä allekirjoitakkaan koska moottori on vahvasti PSa:n ja Fordin osaamista, teholtaan ja kulutukseltaan edellä vanhoja d5 koneita muttei varmaan kestä miljoonaa kuten kaikkien volvojen pitäisi tai toyotien ja kuten kuka lisä ruostesuojaa autonsa kyllä ne nyt sen 12-15 vuotta kestää ne 400 000-500000 km ilmamitään naaman väänteitä näin ainakin kuudennen Vw passatin jälkeen voin todeta, kestäispäs volvokin sen ja yhtä halvalla vaikka pelkään että ei.
- v70r
kaasuvaste on takapuolessasi
- jupsi
Eli ainakin vm 2015 v60 D4 Fwd on 2.0 4 syl 8-lovisella automaatilla ja D4 awd on 2.4 5 syl. tuplaturbo.
D5 awd ssä toinen turboista on muuttuva siipinen kun D4 awd ssä molemmat on hukkaportillisia.
Ja toki siinä on eri suuttimet ja vähän tiukempaa rautaa =)
Saman ikäinen d3 on 2.0 5 syl diesel 6 lovisella askilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618