mihin on hävinnyt SSpäivystys lieksan palstalta täällähän puhutaan jo välillä muutakin kuin rasismia ja persuutta
ei yksi reinhar ehdi pitää kaikkea tilaa varattuna yksinään vaikka miten yrittäisi ja kun täällä ei enää edes uskota että peruSs tietää kaiken koska sanoo niin itse vaikka kuka muukaan sen paremmin tietäisi
kyselevät vaativat perusteluja väittävät vastaan ilman lupaa vaikka totuus on mitä peruSS sanoo eivätkä ne edes usko sitä mitä peruSS sanoi eilen ja mitä perusS sanoo huomenna vaikka niitä sanomisia ei mitenkään samaksi tunnistakaan
hätätilanne lopettakaa persuaminen helsingissä ja tampereella ja onko vielä olemassa muita paikkoja ja kaikki tonittajat tänne heti apuun mölyämään tai muuten menetetään tilanne lieksan palstalla ja siitä tulee tavallinen keskustelualue
mölyämään tänne apua
6
116
Vastaukset
- olet vääräs osot
Ei tule hurtat osaa sanan venkuloinnin
- apuu nyt
SSveljet autakaa nyt lieksan palstalla täällä on perusS hätä nyt
ne enää vaan nauraa meille vaikka sanoo että ei mutta mitä muuta kaan naurettavaa täälä on
ja sanoo ottaa ruotsi mallia siellä jo rasistit lentää puolueesta se on väärin peruSS vaan saa sortaa ja kiusata kaikkia mutta mutta perussta ei saa ikinä kieltää mistään niin kun meillä oli kotona ja kun olin pieni - orjakansaa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10377874 LAINAUS "Batlo on asunut miehensä kanssa Suomessa 2000-luvulla. Hän saapui maahanmuuttajana. Batlo on seurannut, mitä maahanmuuttoyhteisössä tapahtuu. - Suomalaiset ovat tyhmiä lampaita, orjakansaa, jotka hyväksyvät mitä vain. Osa maahanmuuttajista ja pakolaisista raiskaa naisenne ja vie rahanne käyttämällä väärin sosiaalijärjestelmäänne. He myös tekevät rikoksia ja ryöstävät ihmisiä ja ajoneuvoja. Miten voitte olla niin tyhmiä lampaita, että ette tee mitään asioille. En voi arvostaa sellaisia ihmisiä. Kertoo Batlo ja sylkee maahan ja jatkaa. Näin vähän arvostan lampaita, jotka eivät pidä oman maan kansalaistensa puoliaan ja sylkee maahan uudelleen. Annatte liian paljon liian helposti. Se tulkitaan heikkoudeksi ja sitä käytetään häikelemättömästi hyväkseen. En voi ymmärtää miksi maahanmuttajia ja pakolaisia ei kohdella tasavertaisesti
- Islaminlaki
Olis meinaan hienoa jos autokaupoissa ois vahingossa kylkiäisinä tullu kukkahattutäti akaksi,niin siitä pääsis eroon sanomalla 3kertaa minä eroan. Ja jos se olis oikein vittumainen niin sanois ett se on tehny huorin ja pojat kivittäis sen.
Samoin tää äänestys asia ois tosiaan paljon paremmin ku ei kukkahattutäteillä ois äänioikeutta.
Ei menis kuin 10-20v saatais kunnon eduskunta (kyllä ne munattomat pukupelletkin jotka seuraa näitä kukkahattutätejä häviäis siinä ajassa)
Ja tää kädenkatkasu varkaille ja sossuhuijareille ois hieno juttu mutta niin julma että käytettäis vaan islaminuskoisiin.
Neljää eukkoa en kannata kellekkään se on liian julmaa.
Mutta paljon on islamissa hyviä puolia keksikää muut lisää.- karman laki
Neljä eukkoa lieksalaiselle olis ihan oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612