Heips!
Olen hakemassa sairaanhoitajaksi Laureaan (pääkaupunkiseudulle) tai Metropoliaan.
Kummassa koulussa on parempi ilmapiiri ja opiskelijaelämä (esim. sitsit, bileet ja niiden määrä, ym. toiminta)? Ja, jos valitsen Metropolian, niin ovatko kaikki vapaa-ajan ohjelmat vain terveysalaa-opiskelevien kanssa?
Laurea vai Metropolia opiskelijaelämän kannalta?
8
785
Vastaukset
- vallialala
Itse olen Haaga-Heliasta mutta sekä Metkan että Laureamkon bileissä tullut pyörähdettyä. Mun mielestä paljon parempi meininki Metkalla ( kuumia inssejä hehe), mutta esim. paikallisyhdistysten sitseistä ei tietty ole kokemusta.
Eipä tuolla koululla niin väliä ole bileitten osalta, rohkeasti vaan mukaan kaikkiin mitä löydät! :) - Sitsit = yliopistos
SItsejä ei ole amiksessa, vaan niitä järjestetään korkeakouluissa. AMKissa taitaa olla jotain muuta, en tosin tiedä mitä.
- hoitsuksi
Tiedän kyllä, että sitsit kuuluvat lähinnä yliopistoon, mutta nyt on myös ainakin Laureassa järjestetty ensimmäiset sitsit. Muista ammattikorkeista en tiedä. :)
- metropolian meininki
Ilmapiiri ja yleinen arki opiskelu on parempi Metropoliassa. Bileisiin pääsee toisenkin oppilaitoksen opiskelijat, joten bileitten kannalta ei väliä missä opiskelee. Tietysti Metropolian bileissä on mukana inssejä, mutta myös laurealaisia. Parhaat bileet on kyllä Otaniemessä Aallon teekkareilla. Sinnekin yleensä ihan yrittävät rekrytoida hoitoalan opiskelikoita ;*)
- hoitsuksi
Kiitos paljon vastauksistanne. :)
- minä.
Ainakin omalta kohdalta voin kertoa sen verran, että oman luokkani hoitsuopiskelijat ovat maailman nihkeimpiä bilettäjiä. Laureassa opiskelen. Kaikenlisäksi muihin opiskelijoihin äärettömän vaikea tutustua :(
- suklaata <3
Jos tarkoiat sitä opiskelijaelmää ohjelmaa niin ole varovainen. Kuulin että, skinhedit olivat hakanneet sen esiintyjiä.
- Anonyymi
Metropolial on todellaki parhaat bileet sekä myöskin MetroSport !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571