Laurea vai Metropolia opiskelijaelämän kannalta?

hoitsuksi

Heips!

Olen hakemassa sairaanhoitajaksi Laureaan (pääkaupunkiseudulle) tai Metropoliaan.

Kummassa koulussa on parempi ilmapiiri ja opiskelijaelämä (esim. sitsit, bileet ja niiden määrä, ym. toiminta)? Ja, jos valitsen Metropolian, niin ovatko kaikki vapaa-ajan ohjelmat vain terveysalaa-opiskelevien kanssa?

8

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vallialala

Itse olen Haaga-Heliasta mutta sekä Metkan että Laureamkon bileissä tullut pyörähdettyä. Mun mielestä paljon parempi meininki Metkalla ( kuumia inssejä hehe), mutta esim. paikallisyhdistysten sitseistä ei tietty ole kokemusta.

Eipä tuolla koululla niin väliä ole bileitten osalta, rohkeasti vaan mukaan kaikkiin mitä löydät! :)

• Sitsit = yliopistos

SItsejä ei ole amiksessa, vaan niitä järjestetään korkeakouluissa. AMKissa taitaa olla jotain muuta, en tosin tiedä mitä.

• hoitsuksi

Tiedän kyllä, että sitsit kuuluvat lähinnä yliopistoon, mutta nyt on myös ainakin Laureassa järjestetty ensimmäiset sitsit. Muista ammattikorkeista en tiedä. :)

• metropolian meininki

Ilmapiiri ja yleinen arki opiskelu on parempi Metropoliassa. Bileisiin pääsee toisenkin oppilaitoksen opiskelijat, joten bileitten kannalta ei väliä missä opiskelee. Tietysti Metropolian bileissä on mukana inssejä, mutta myös laurealaisia. Parhaat bileet on kyllä Otaniemessä Aallon teekkareilla. Sinnekin yleensä ihan yrittävät rekrytoida hoitoalan opiskelikoita ;*)

• hoitsuksi

Kiitos paljon vastauksistanne. :)

• minä.

Ainakin omalta kohdalta voin kertoa sen verran, että oman luokkani hoitsuopiskelijat ovat maailman nihkeimpiä bilettäjiä. Laureassa opiskelen. Kaikenlisäksi muihin opiskelijoihin äärettömän vaikea tutustua :(

• suklaata <3

Jos tarkoiat sitä opiskelijaelmää ohjelmaa niin ole varovainen. Kuulin että, skinhedit olivat hakanneet sen esiintyjiä.

• Anonyymi

Metropolial on todellaki parhaat bileet sekä myöskin MetroSport !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      76
      4026
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      161
      3513
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3129
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      191
      1905
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1737
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1736
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1734
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1684
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1587
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18