Ymmärsinkö nyt oikein, että jos minulla on henkilö takaaja asuntolle, sit mul pitää vaan maksa 1 kuukauden vuokra. Ja se siinä?
vuokralukaali
39
1612
Vastaukset
- melkein oikein
Jos ajattelit siinä kauemminkin asustella, kannattaa maksaa myös toisen ja kolmannen kuukauden vuokra... jne...
- ..............
Kantasuomalaisten pitää maksaa vuokra kerran kuukaudessa. Jos olet pakolaismaahanmuuttaja, niin älä välitä tuollaisista pikkuseikoista.
- vaiketa
mä miettisin että ei mul tarvitse maksa vuokra takuuta 2 kuukauden oma ja sit vielä henkilö takaaja?
- IsännöitsijäAIT
Mä en vuokraisi kämppää kenellekään joka tollasia täältä kyselee...
- kämppä
Minäkään en vuokraisi kämppää kenellekään ilman takuita. Vuokralainen voi tuhota koko huoneiston. Vuokra sopimukseen kirjataan takuu vuokrista ja huoneistolle aiheuneista tuhoista. Takaaja on henkilökohtaisessa vastuussa aiheutetuista vahinkoista.
- Käppärällällää
Minulla on nyt kaksi asuntoa vuokralla. Kantapään kautta opin että ennen kuin vuokrasopimus allekirjoitetaan, Asukas tekee kaikenkattavan kotivakuutuksen jota ei saa sanottua irti ilman vuokranantajan lupaa, yhden kuukauden takausmaksu joka EI OLE vuokratakuu ja jota ei voi käyttää viimeisen kuukauden vuokrana jos sitä ei erikseen sovita. Lisäksi sellainen henkilötakaaja joka on joku muu kuin vuokralaisen "paras kaveri". Esim oma äiti käy kyllä hyvin jos on luottokelpoinen.
PS. Otsikossa mainitaan vuokrafirma jota varten ostin kompassin. En kusekaan sinne päin. On siellä niin ***** se johtajan poika, ettei mitään määrää.- oikeudet selviksi
Vuokranantajat tuntuvat olevan ahneuksissaan tänä päivänä ja kuvittelevat että aivan kaikki kuuluu vuokralaisen maksettavaksi sen sikahintaisen vuokran lisäksi.
Esimerkkinä kuka helvetti maksaa 700 euroa kerrostalokämpästä jossain paska-alueella vaikka asunto olisi juuri rempattu?Vuokralukaalin sivulla on kuukausikaupalla ollut ilmoituksia joissa pyydetään jostain saatanan luhtitalostakin 1200 euron vuokraa vain siksi että kämppä on uusi ja hyvällä alueella.
Okei, tajuan, vitusti neliöitä.Mitä sitten? Uusi talo? Mitä sitten?
Luhtitalo on kerrostalo ilman lämmitettyä rappukäytävää.
1200 euroa kuukausi, plus vesi, sähkö etc.
Siihen hintaan pitäisi sitten kyllä tulla oma palvelija, kämppä pitäisi olla platinasta tehty kauttaaltaan ja halle berry vetäisi vuokran hintaan kuuluvat jumppatunnit kahdesti viikossa lappubikineissä.
Onko joku ihme että nämä kämpät ovat kuukaudesta toiseen sivulla eikä kukaan käy edes katsomassa niitä.Sitten vittuillaan välitysfirmalle että hei miksi ei mene vuokralle tämä asunto.
Oman asunnon maksaminen pankille kuukausittain on paljon halvempaa kuin tuollaiset kiskurihinnat.
Erittäin monessa asunnossa on kaikenlaisia ongelmia.On vanha paska jääkaappi jonka tiivisteet on rikki, kerää jäätä ja kuluttaa sähköä hemmetisti.On hometta ja rikkonaiset laatat suihkussa joiden välistä menee vettä kosteuseristämättömään suihkutilaan joka on tehty vuonna 56 jonkun erkin toimesta.
Ikkunat ovat vanhoja paskoja ja veto käy kuin olisi ulkona.Sähkötyöt itse tehnyt omistaja vannoo että kaikki on priimaa ja viimisen päälle.Kuitenkin sähköt pätkivät ja lamppuja palaa jatkuvasti.
Eräässä torpassa oli jopa sähköjohdot suoraan esillä tulivat tapetista läpi ja siinä on melkoinen sähköiskun vaara kun niitä ei ole suojattu eikä rasiaa ole asennettu.
Monessa on itsetehtyjä saunoja jotka ovat keränneet hometta vuosia ja omistajan mielestä asunto on luksusta nyt kun on saunakin .Kun sitten tajutaan että koko asunto on homeloukku ja aletaan repimään niitä kaakeleita irti ja kuivurit laulaa yötä päivää kuivaamassa lattiaa, luulee vuokraisäntä että sähköt kuivureihin maksaa vuokralainen eikä vuokraa tarvitse alentaa vaikka asukas joutuu käymään paskalla ja suihkussa mummonsa luona naapurissa, eikä puolta asunnosta voi edes käyttää.Vaatteet ovat pölyssä ja meteli kuivureista jumalaton.
Kiinteistön vakuuttaminen kuuluu sen omistajalle.Myöskään lumen tiputtaminen talon katolta ei kuulu vuokralaiselle, eikä tien auraus.
Kotivakuutuksen voi vuokralainen ottaa mutta mikään ei pakota vuokralaista maksamaan mitään kaikenkattavaa kallista sopimusta.Peruskotivakuutus riittää näin sanoo laki.
Mikäli tapahtuu paskan laitteen takia vesivahinko sitä ei edes kotivakuutus korvaa yleensä, ja vuokranantajan vastuulla onkin laitteiden kunnon ylläpito.Ei vuokralainen voi maksaa mitään uutta astianpesukonetta asuntoon eikä se hänelle myöskään kuulu.
Selvintä olisi asuntoon muutettaessa videokuvata jokaikinen sopukka asunnosta ja mieluusti niin että välittäjä, sekä asunnon omistaja näkyvät videolla.Tästä sitten kopiot omistajalle,vuokralaiselle ja välittäjällekin yksi.
Näin ei pääse kukaan itkemään jälkeenpäin että ne 10 vuotta jo talossa olleet maatuskakuvioiset paperitapetit ovat nyt vihdoinkin menneet puhki ja tämä on jotenkin vuokralaisen syytä.
Ja jos jossain asunnossa 8 vuotta asunut pariskunta onkin kuluttanut tapetin puhki tai heidän muksunsa siihen piirtänyt, mitä vittua sitten? Tapettia saa rahalla lisää sen maksaa vuokralainen jos sen on puhki kuluttanut.Jotkut omistajat tuntuvat ajattelevan että jokainen pölyhiukkanenkin heidän pyhässä majassaan on jonkinlainen perintökalleus jota täytyy 24/7 vartioida ettei vaan mitään satu.
Helvetin vanha tapetti ehkä kannattaa muutenkin vaihtaa jotta asuntonsa saa helpommin vuokrattua.
Miettikää nyt todellakin onko monellakaan työssäkäyvälläkään varaa maksaa pelkkiä asumiskuluja puolet palkastaan joka kuukausi ja onko se teidän 1200 euron vuokrapyyntönne kohtuullinen siihen nähden mitä rahalla saa.
Olisiko tässä syy miksi kukaan ei teidän loukkoanne tahdo vuokrata? - mahdollinen vuokrana
Mistä se kaaikenkattava kotivakuutus hankitaan? Menettekö yhdessä vakuutusyhtiöön vai mitä teette???
- kotivakuutusonhyväasia
mahdollinen vuokrana kirjoitti:
Mistä se kaaikenkattava kotivakuutus hankitaan? Menettekö yhdessä vakuutusyhtiöön vai mitä teette???
Vuokralainen ottaa sen yhtiöstä itse.Paperi näytetään todisteeksi vuokranantajalle ja voihan siitä ottaa kopion vuokranantajalle arkistoon vaikka mikään laki ei vuokralaista tähän pakotakaan.Itse ainakin tein näin ja vuokranantaja oli kovin tyytyväinen asiaan.
- vuokranantajakin
Kämppä on sinulle liian iso. Et voi saada isoa luukkua halvalla. Tyydy loukkoon. Osta ihmeessä oma 100 neliön kämppä ja vuokraa se jollekin vaikka 200 ekeä per kk. Vaikka vain yksiö.
- ei tule kauppoja
Isompia saa tosiaankin halvemmalla.Esimerkiksi noin 200 neliön omakotitalo oli vuokralla ulvilassa 700 euron hintaan.
Siinä jäi sitten se alle sadan neliön luhtitalon 1200 euron sikapyyntihinta kakkoseksi.
Kohtuus on syytä muistaa jos mielii asukkaita asuntoonsa.
Sadan neliön asunnosta 700 euroa menee vielä, jos se on sitten edes rivitalo eikä mikään sampolan narkomaanien kansoittama kerrostaloputka.
Taidat olla niitä "vuokranantajia" joilla on just jotain yli 1000 euron hintapyyntöjä ja mietit miksi kukaan ei tule näytölle?
Neliöt kun eivät ole kaikki minkä perusteella hintaa asunnolle kannattaa miettiä.
Olkoot vaikka 600 neliötä, mutta jos naapureina on ravikansaa ja sekakäyttäjiä ei sinne muuta kukaan selväpäinen varsinkaan jos hintapyyntö on tähtitieteellinen.
400-500 eurollakin löytyy ihan nättejä noin 60 neliön kaksioita hyvältä alueelta helposti.Kyllä noihin neliöihin mahtuu jo asumaan ja hinta on kohtuullinen. - ooo8
ei tule kauppoja kirjoitti:
Isompia saa tosiaankin halvemmalla.Esimerkiksi noin 200 neliön omakotitalo oli vuokralla ulvilassa 700 euron hintaan.
Siinä jäi sitten se alle sadan neliön luhtitalon 1200 euron sikapyyntihinta kakkoseksi.
Kohtuus on syytä muistaa jos mielii asukkaita asuntoonsa.
Sadan neliön asunnosta 700 euroa menee vielä, jos se on sitten edes rivitalo eikä mikään sampolan narkomaanien kansoittama kerrostaloputka.
Taidat olla niitä "vuokranantajia" joilla on just jotain yli 1000 euron hintapyyntöjä ja mietit miksi kukaan ei tule näytölle?
Neliöt kun eivät ole kaikki minkä perusteella hintaa asunnolle kannattaa miettiä.
Olkoot vaikka 600 neliötä, mutta jos naapureina on ravikansaa ja sekakäyttäjiä ei sinne muuta kukaan selväpäinen varsinkaan jos hintapyyntö on tähtitieteellinen.
400-500 eurollakin löytyy ihan nättejä noin 60 neliön kaksioita hyvältä alueelta helposti.Kyllä noihin neliöihin mahtuu jo asumaan ja hinta on kohtuullinen.On se kyllä jännä kun pitää aina ottaa se Sampola esiin negatiivisessa mielessä...
- pimpola
Johtunee siitä että sampolasta on kovin vaikea löytää mitään positiivistakaan sanottavaa..
- tuntia
Sampola on positiivinen paikka asua nekatiivisen asenteen on luoneet kiinteistönvälittäjät. Olen asunut siellä 40 vuotta on kiva paikka asua
- Käppärällällää
Unohdin kertoa että minun vuokra-asuntojeni koot ovat: Kaksio 54 neliötä ja kolmio 72 neliötä. Käppärässä. Peruskorjatut asunnot ja niiden vuokra on: Kaksio 420€/kk sähkö laskun mukaan ja vesi 10€/hlö/kk. Kolmion vuokra on 600€/kk sähkö ja vesi 10€/kk/hlö. Kahteen vuoteen en ole vuokria tai muita maksuja nostanut eikä ole ilmeisesti vielä ensi vuoden alussakaan tarvetta nostaa. Nyt on niin hyvät asukkaat että tulee halvemmaksi pitää heitä vähän halvemmalla kuin jotain pilettäjiä kalliimmalla.
- ei katkera, mutta
Miksi et muuta sinne Ulvilaan ? Ostat muutama tuhat litraa öljyä , tai maksat sähkölämmityksen. Hoidat tietysti pihan jne. Saattaa tietysti olla tasossa eroa. Minäkin tiedän mäntyluodon suunnasta omak. talon, jossa oli sikahalpa vuokra, mutta kukaan ei suostunut ottamaan edes välitykseen. Seuraavaksi se lattana purettiin.
"" 400-500 eurollakin löytyy ihan nättejä noin 60 neliön kaksioita hyvältä alueelta helposti.Kyllä noihin neliöihin mahtuu jo asumaan ja hinta on kohtuullinen. ""
Miksi sitten havittelet sellaista, joka on varallisuuteesi nähden kallista. ? Muuta siihen kaksioon.
Ps. Minun mielestäni Camaro on aivan liian kallis ,sen käyttöarvoon nähden, suorastaan sikahintainen. Pienemmälläkin , vaikkapa Samaralla pääsee aivan hyvin liikkeelle ja on paljon halvempi. Minä haluaisin saada sen Camaron Samaran hinnalla, eikä sellaisella kiskurihinnalla. Olkoot vaikka kuinka Camaro, mutta jos vierellä ajelee Ladoilla kaikenlaisia lippalakkimiehiä, niin Camarossa ei ole mitään järkeä. Kaupasta saa vaikka pikkufiatin , sopivaan hintaan, mukavilla varusteilla, että kyllä siihen mahtuu. - vastatuulivirtsaus
En minä havittele mitään 1200 euron asuntoa, olet ymmärtänyt väärin.Kunhan ihmettelen ahneutta ja sikamaista hintaa ja käytin tuota asuntoa esimerkkinä siitä miten pohjattoman ahneita jotkut ovat.
Kun nyt pistit nuo asuntojesi vuokrien suuruudet on pakko sanoa että kohtuuhintainen ainakin tuo kaksio.Kolmio on hieman kovan hintainen sijaintiin ja neliöihin nähden mutta onnea jos sait vuokralaiset niihin.
Tuosta jokavuotisesta indeksikorotuksesta jota jotkut vuokranantajat käyttävät joka vuosi nostaakseen vuokria... eräs pariskunta tykkäsi nostella meille vuokria joka vuosi ja kun kolmas lappu tuli ovesta ilmoitin että indeksi tuli mutta vuokralaiset meni.Heidän kämppänsä meni takaisin välitysfirman sivulle eikä sitä kukaan vuokrannut kuukausiin.Saivat lopulta sen menemään paljon halvemmalla kuin minä olisin maksanut jos jatkuvia korotuksia ei olisi tehty.
Pohjaton ahneus on kuin kusisi vastatuuleen. - tarkka markka
Kun ostaa 100.000 euroa maksavan asunnon velaksi ja vuokraa, on vuokra oltava sen suuruinen, että asunnon voi maksaa voitolla.
72 neliön kämppä Käppärästä, kunnosta riippuen 100.000
Vuokra 600 euroa
vastike n. 250 euroa
"voitto 350 € = 4200 vuosi
Laina 100.000 / 4200 = 24 vuotta, ilman korkoa
Jos käytät sen koko 350 € lainan maksuun, niin laskurin mukaan 3 % , maksuaika on 42 vuotta. Pieni korkovähennys ja arvon nousu katoaa putkiremppaan, julkisivuremppaan, ikkunaremppaan, tyhjänä oloon, välitysmaksuihin, ja asunnon remontteihin vuokralaisen vaihtuessa. Riski ja vakuutukset ?
Onnea vaan ahneettomalle bisnekselle.- voi herranduudeli
Vain hölmä ostaa asunnon josta ei ole selvitetty tehtyjä remontteja ja tuleeko ensi vuonna putkiremppa vai ei.
250 euron vastike kuulostaa aika muikealta, tosin ovat ehkä nousseet kovastikin viime vuosina joten en sano tuohon muuta.
Vuokran suuruudesta sanon saman kun aiemminkin, on hankala löytää vuokralaista joka tahtoisi maksaa omistajan velan nopeasti isolla vuokralla kun halvempiakin asuntoja löytyy ja paremmilta alueilta.Aina tosin voi koittaa.
Huomasin juuri yhden asunnon josta pyydellään isohkoa vuokraa, ja ilmoituksessa seisoo että tämän vuoden lopulla tulee vielä putkiremppakin :D
Kuka haluaisi muuttaa sinne edes puoleksi vuodeksi jos kuitenkin joutuu lähtemään? Ei putkirempan keskellä voi asua kun puolet asunnosta on asumiskelvoton.Vuokranantaja koittaa rahastaa putkiremppakulujaan asukkaalla mutta ei varmasti mene läpi kenellekään.
- Suihkuttaja
Ompas Käppäränkankaalla halpa vesimaksu. Muualla on 15 ---- 18 euroa . Eppäillä soppii.
- Käppärällällää
Soppiihan sitä eppäillä. Kaksion vastike on 148€/kk ja kolmion 180€/kk. Ja vesimaksut on määritellyt taloyhtiön kokous. Rempat on tehty, mm ulkoseinän vuoraus, ikkunat, putki.-ja kylppäriremppa. Mutta pitää omistaa ennenkuin tietää. Yleensä näitä tietäjiä on shellin baarissa pari pöydällistä. Jos heitä uskoo niin on myös varma veikkausvoittaja. Ne kun veikkailevat vain varmoja. Maksoin muuten remppaosuuteni kerralla kun olen sitä mieltä että parempi kertarusaus kuin jatkuva kitinä. Ja osakkeetkin ovat jo maksettuja.
- Halvalla menee!
Käppärällällää kirjoitti:
Soppiihan sitä eppäillä. Kaksion vastike on 148€/kk ja kolmion 180€/kk. Ja vesimaksut on määritellyt taloyhtiön kokous. Rempat on tehty, mm ulkoseinän vuoraus, ikkunat, putki.-ja kylppäriremppa. Mutta pitää omistaa ennenkuin tietää. Yleensä näitä tietäjiä on shellin baarissa pari pöydällistä. Jos heitä uskoo niin on myös varma veikkausvoittaja. Ne kun veikkailevat vain varmoja. Maksoin muuten remppaosuuteni kerralla kun olen sitä mieltä että parempi kertarusaus kuin jatkuva kitinä. Ja osakkeetkin ovat jo maksettuja.
Kyllä olette ihan oikeassa. Jos sijoittaa rahaa asuntoon, niin miksi ihmeessä siitä pitäisi hyvää tuottoa saada? Kyllä minä ainakin vuokraisin omistamani asunnon 400 eurolla, vaikka siitä voisi saada 600 euroa. Ja leuhkisin sillä sitten täällä.
Ihan samoin tekisin töissäkin. Jos työnantaja tarjoaisi 3000 euroa palkkaa, ottaisin vaan 2000 euroa. Ahneella on kuitenkin paskainen loppu! - luetun ymmärtäminen
Halvalla menee! kirjoitti:
Kyllä olette ihan oikeassa. Jos sijoittaa rahaa asuntoon, niin miksi ihmeessä siitä pitäisi hyvää tuottoa saada? Kyllä minä ainakin vuokraisin omistamani asunnon 400 eurolla, vaikka siitä voisi saada 600 euroa. Ja leuhkisin sillä sitten täällä.
Ihan samoin tekisin töissäkin. Jos työnantaja tarjoaisi 3000 euroa palkkaa, ottaisin vaan 2000 euroa. Ahneella on kuitenkin paskainen loppu!"Kyllä minä ainakin vuokraisin omistamani asunnon 400 eurolla, vaikka siitä voisi saada 600 euroa. Ja leuhkisin sillä sitten täällä."
Kyse olikin siitä että esimerkkinä mainitusta 1200 euron hintaisesta asunnosta ei todellakaan ole saatu sitä 1200 euroa, koska kyseinen asunto on ylihinnoiteltu.
Tässä ei tarvitse minua uskoa, riittää kun vahtii välitysfirman sivua kuukaudesta toiseen ja näkee saman asunnon siellä edelleen vuokraamatta.
Kuten sanottu, nuo yhden nimimerkin mainitsemat asuntonsa olivat vielä kohtuuhinnoissa,mutta monet vuokrafirman sivustolla ovat uskomattoman ahneita ja kuten on nyt nähty, vuokraamatta jäävät.
- Hevostorin poika
Omituisia kommentteja vuokrista. Minun vuokrani viikkarissa 40 neliön kaksiossa on 380€/kk vesimaksu 14€/hlö. Vuokranantajana ihan mukava pariskunta. Olen asunut nyt kolmatta vuotta tässä ja töihin on vajaan kilsan kävelymatka. Asunnossa on keskuslämmitys (kuuluu vuokraan) ja sähköstä tein sopimuksen itse Porin energialle. Pihassa saan pitää autoani katoksessa ja sinne on sähköpistoke omalla kellolla (10€/kk). Sekin on säästöä kun ei tartte autoa enää kuin joskus kun käy isäukkoa vilkasemassa Raumalla. Noin kerran viikossa. Viikkarin valkamassa on kohtuullisen halpa mutta hyvä ruoka. Mulla menee oikeestaan hyvin kun on oma sopimus vuokraisännän kanssa. Ei ole omaa saunaa mutta viereisessä yhtiössä saa käydä kerran viikossa hyvässä saunassa 8€/kk.
Jos tämä on jollekin kateuden tai vit...negatiivisen kommentoinnin aihe niin toivottavasti siitä saa sitten hyvän olon. - Tirlittan.
Vuokranantajana olen aina ollut reilu kun huomaan, että vuokralainen on mukava bormaali ihminen, hoitaa velvollisuutensa ja vuokransa. En peri koskaan viimeistä vuokraa ja koneet korjautan heti kun ne särkyvät. Joka vuosi en toki vuokraa bosta.
Tähän asti on ollut tosi hyviä vuokralaisia, Jouluksi ostan heille aina karkkeja ja hyvän viinipullon, kerran vein kuusenkin. Hyvin on mennyt.
Ei se voitto asunnosta niin iso ole kuin joku kuvittelee, sillä pienestä voitosta menee 30% veroa ja kuluuhan se kämppä kovaa kyytiä. - montako euroa ?
"" Rempat on tehty, mm ulkoseinän vuoraus, ikkunat, putki.-ja kylppäriremppa. Mutta pitää omistaa ennenkuin tietä ""
Satun tietämään julkisivu ja putkiremppojen hinnan, kun satun niitä tekemään, ja maksamaan.
Voisitko sinä kertoa, mitä maksoit julkisivusta, LVI sähkö, ikkunat. Kerropa nyt.- Käppärällällää
Katsos kultaseni kun tämä ei ole mikään feisbuuk jossa kerrotaan kaikki packallakäynnit ja yoghurtin hintamuutokset, niin empä tuota aio tässä kertoa. Ja miksi niin tekisinkään, sinähän "tiedät" ne hinnat jo. Kuitilla ja pimeänä.
- Puumalukaali
Hyaaah-haaah
- paskanjauhaja1
Katsos poikaseni Sinä et voi sanoa hintoja, koska sinulla ei ole niistä mitään tietoa. Sellainen , joka sanoo maksaneensa reteesti käteisellä mokomat pikkumaksut, on todellisuudessa perse auki. Hinnoissahan ei ole mitään salattavaa. Niistä voi lukea joskus jopa lehtien sivuilta. Mutta. Sinähän ET lue lehtiä,
- Olet sä urpo
Itse et osaa edes lukea, poju :D
- puhut valhetta vaan
Vuokranantajan sijasta oletkin joku valheidenantaja ok tämä selvä.
- enasioisielenää
Vuokralukaali on paska paikka, siellä vuokrataan asuntoja pärstäkertoimen perusteella.
- kotipossu56
Vuokralukaali on jotenkin asiallinenkin.Vuokrasimme muutama vuosi sitten pienen kaksion nuorelle maksuhäiriöiselle työssäkäyvälle henkilölle.Vuokra on usein myöhässä,nytkin taas pari kuukautta jäljessä. Asuntoon ei pitänyt saada ottaa kotieläimiä ,mutta vuokralainen ottikin pari kisua salaa. No ei siitä isompaa juttua tehty,olis kyllä voinut ilmoittaa rehellisesti.Pian alkoi kissan pissi haista,kissat kun ovat pääasiassa keskenään nuoren ollessa kaverinsa luona yöt.Mielestäni kissat ovat hoitamattomia,koska haisevat.Ei hoidettu eläin pitäisi haista.Täytynee ottaa yhteyttä Lukaaliin ja keskustella menettelytavasta.Asunto sijaitsee Porin keskustassa.
- ahnellapaskaneloppu
Joo alppa perimää vuokraa myös niiltä kisoilta .Ilman kuitta tietysti
- uji
Perkele jo on kumma kun porissa ei saa asuntoa yh asunnot sanoi lapsi perheelle emme anna sinulle asuntoa kun luottotiedot ei kunnossa ,,onko oikein perhe haluaisi muuttaa syntymäkaupunkiin takasin itä suomesta. vienkö lapset teltaan kysyn vaan ?lukkaali ei anna kun ei naama miellytä ja luottoa ei . miksi perheitä kohdellaan näin porissa.
- syyeiolevuokranantajan
Kuka vuokranantaja haluaisi ottaa riskin luottotiedottoman kanssa joka ei ole osannut omia asioitaan edes hoitaa kun voi ihan hyvin ottaa sellaisenkin jolla on tiedot kunnossa?Itse en ainakaan ottaisi asuntooni ketään luottotiedotonta ja vähintään 2kk vuokravakuus sekä tietenkin kattava kotivakuutus pitää olla.Nämä ovat jopa nykyään ihan perusasioita jotka pitää olla kunnossa mielestäni.
Hampuusit ja väki joka ei maksa vuokriaan saa sitten asustaa kaupungin asunnoissa huonolla alueella eikä tästä voi muita syyttää kuin sitä väkeä itseään joka ei hoida asioitaan kuten kuuluu.Ei vuokranantajalla ole mitään velvoitetta olla hampuusien sosiaalitoimisto. - oppijaikä
syyeiolevuokranantajan kirjoitti:
Kuka vuokranantaja haluaisi ottaa riskin luottotiedottoman kanssa joka ei ole osannut omia asioitaan edes hoitaa kun voi ihan hyvin ottaa sellaisenkin jolla on tiedot kunnossa?Itse en ainakaan ottaisi asuntooni ketään luottotiedotonta ja vähintään 2kk vuokravakuus sekä tietenkin kattava kotivakuutus pitää olla.Nämä ovat jopa nykyään ihan perusasioita jotka pitää olla kunnossa mielestäni.
Hampuusit ja väki joka ei maksa vuokriaan saa sitten asustaa kaupungin asunnoissa huonolla alueella eikä tästä voi muita syyttää kuin sitä väkeä itseään joka ei hoida asioitaan kuten kuuluu.Ei vuokranantajalla ole mitään velvoitetta olla hampuusien sosiaalitoimisto.sossu asiakas on paras vukralainen.Sossu maksaa kuukausittain vuokran ja kun vuokralainen häipyy niin sossu maksaa asumisesta koituneet vahingot
- uji
sampolan vuokra tilanne on hanki kotivakuutus ja näytä meille emme voi antaa asuntoa ennen anna vuokra tili 1300 tallennus saat kämppän kaksio annikintiellä . porissa tunnettu vuokranantaja . asunto alku peräinen kaikki roikkuu 70 luvulta onko oikein .
- SossunTäti
Hae kaupungin vuokraasuntoa.YH-asunnot.
Takuuvuokra 500€.Jos ei ole varaa maksaa sossu maksaa sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574