Tässä pieni tarina: Tapasin erään ihanan naispuolisen henkilön 2011 kesällä ja vaihdeltiin numerot sinä iltana. Siittä sitten pikkuhiljaa oltiin vähän enemmän yhteydessä pääasiassa facebookissa ja puhelimitse. Molemmat oltiin kiinnostuneita toisistamme ja seuraavana keväänä vietettiin aikaa sitten yhdessä sillointällöin aina kun vaan sain kerättyä rohkeutta kysyä häntä ulos.Olin rakastunut. Tietääkseni myös hän oli myös minuun, mutta kevättäkohti mennessä tuntui että kaikki ei ollutkaan ihan ok. Kysyin häneltä mikä oli muuttunut niin hän kertoi ettei seurustelu "sopisi" hänelle nyt. kuitenkin kertoi minusta silti paljon positiivisia asitoita samalla. olin musertunut, enkä jaksanut kysellä asiasta sitten enempää.
Aikaa kului hieman ja elämääni ilmestyi toinen kumppani. Uusi suhde sai alkunsa, vaikka yhä ikävöin aikaisempaa tyttöä. Yritin vain unohtaa hänet, koska ajattelin etten hänen kanssaan koskaan enää olsi mitään, vain ystävä. Nyt olen ollut yhdessä toisen tytön kanssa muutaman kuukauden ja välillä nykyinen suhde tuntuu ihan hyvältä, mutta liian usein huonolta.On ollut vaikea molemmin puolin. Tunteeni eivät ole samanlaisia, syviä ja aitoja, kuin aikaisempaan tyttöön ja tuntuu että taidan jotenkin vain todistella itselleni niitä.
Viimeyönä näin jälleen unta hänestä. Taidan vaan edellen olla rakastunut häneen.
On aika vaikea tilanne monessa mielessä. Mitä mun pitäisi tehdä? tuo aikaisempi tyttö on joidenkin minun hyvien ystävien ystävä myös, mutta emme ole olleet yhteydessä pitkään aikaan. Voisikohan hänellä olla vielä kiinnostusta minuun.
Help me :)
toivotonko1
1
292
Vastaukset
- never know
Sen naisen kiinnostuksesta en voi tietää, mutta kyllä sun toi nykyinen suhde pitäisi ensin lopettaa, ennen kuin mitään sen toisen eteen teet. Itse ainakin naisena yritän rajottaa yhteydenpitoa varattuihin miehiin, koska sellainen ei vaan tunnu sopivalta. Toisten parisuhteita täytyy ehdottomasti aina kunnioittaa. Ikinä en voisi kuvitellakaan miksikään kakkosnaiseksi alkavani, sen verran itse kunnioitusta löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286