Hei!
Onkos kukaan hakemassa tänä vuonna pol hissaa helsinkiin? Missä vaiheessa on pänttääminen ja miten on lukemiset sujunu? Ihan vaan "vertaistukea" täältä haen kun epätoivo välillä iskee :D ite oon lukenu kirjan kerran kokonaan läpi, nyt toista kertaa ja alleviivaan tärkeitä asiouta. Ens viikolla alkais valmennuskurssi ja ennakkotehtäviä tässä raapustelenki pikkuhiljaa valmiiks :)
Mutta, lukutekniikoita, epätoivon hetkiä, suuria valaistumisia? Kaiken saa jakaa täällä :D
poliittinen historia 2013
8
439
Vastaukset
- Ikäihminen'
Mitä ihmettä sinä teet millään valmennuskursseilla (!), kun luettavana on joku yksinkertainen kirja, johon ei sisälly matemaattisia tehtäviä, eikä oikeustapauksia. Jos osaa lukea, se riittää.
Luet kirjan noin neljä kertaa läpi muistiinpanoja tehden. Katsot edellisten vuosien kysymyksiä, jotta saat käsityksen minkätyyppisiä kysymykset ovat.
Eikö nykyajan nuoriso osaa tehdä mitään itse? Pitääkö aina olla joku "yhteisö", jossa jotain tapahtuu? On sitten kyse vaikka simppelin kirjan lukemisesta.- 121212
"Eikö nykyajan nuoriso osaa tehdä mitään itse? Pitääkö aina olla joku 'yhteisö', jossa jotain tapahtuu? On sitten kyse vaikka simppelin kirjan lukemisesta."
Pappeli/Mummeli hyvä, vaikka viestisi on sisällöltään täyttä rautaa, niin mene noine "nykyajan nuoret sitä ja tätä" -juttuinesi muualle.
En vain yksinkertaisesti ymmärrä, miksi on pakko tehdä tuollaisia typeriä yleistyksiä...
Terveisin Nykyajan Nuori
- Ikäihminen'
Hyvä neiti, tarkoitus ei ollut loukata, vaan antaa neuvoja kuinka olisi hyvä menetellä.
Ymmärrän kyllä ärsytyksesi - en minäkään aikoinani kuunnellut vanhempia ihmisiä, vaan tein kuten parhaaksi näin. On sitten eri asia miten tekemisiini suhtauduin vaikka vain muutama vuosikymmen myöhemmin.
Menet vaan kursseille, jos siltä tuntuu.- 121212
Minä olen eri ihminen kuin aloittaja, ja siksi käytän eri nimimerkkiä kuin hän.
- laaa-
Täällä toinen hakija. Valmennuskurssille en ole menossa ja lukemisen aloitan tässä vasta kohta. Olis kyllä kiva rupatella samaan paikkaan hakevien kanssa (mutta epäilen kovin että tähän kukaan kovin jaksaa kirjotella), joten jos kiinnostaa vaihtaa kuulumisia niin laita sinä tai joku muu mahdollinen hakija sähköpostia mulle niin voidaan vaikka stressata yhdessä :) Itse siis just lukiosta päässyt joten ensimmäistä kertaa haen.
[email protected] - mmmm3
Pääsykokeet pian! Epäilyttää vähän miten löydän koepaikalle...
- teuvo hakk
hei tsemppii sulle kauheesti! toivottavast oot jo löytänyt perillä
- +8+18
Mitä varten te, hyvä ihmiset, olette päätyneet hakemaan juuri poliittista historiaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019