Tutkimus paljastaa että alle 10 % salametsästystapauksista tulee julki. Perhossa on epäiltyjä parikymmentä! Olisivat tehneet homman edes kunnolla kun alkoivat lakia rikkomaan!
http://yle.fi/uutiset/yhteiso_suojelee_suden_salakaatajaa/6542471?ref=leiki-es
Perholaiset ovat surkeita salametsästäjiä!
4
218
Vastaukset
- tietäjä haminasta.
mitä lakia, petoeläinten hävittäminen kuuluu jokamiesoikeuteen, esim. saat hävittää rottia ilman lupaa.
- Jussi tunnille!
Juu varmaan: jos rotta on petoeläin, niin susi on varmaan jyrsijä!? Seuraavaksi voin opettaa sen, että kuuluuko hauki kaloihin vai lintuihin.
Muista palata biologian oppitunnille taas huomenna, terveisin opettajasi
- klöpooiilllo
Hah hah. Aivan oikein niille rikollisille. Ei se mitään että saavat rankaistuksensa, mutta kun tutkimuksetkin paljastavat kuinka onnetonta sakkia ovat. Ovatkohan jo ihan syyntakeetonta?
- eeefftggttyyu
Perhossa on pienet piirit ja sisäänpäin aukeava ilmapiiri. Salametsästäjät tuskin edes käsittivät, millainen kiinnostus poliisilla on asiaan. Varsinkin kun omassa kunnassa on historian saatossa painettu villaisella todella törkeitäkin rikoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855020- 473332
- 1003240
- 1992473
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322384- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171773- 201716
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51649- 1821648