naisten kesken festareilla.. ;)

always..

olin mun kaverin kanssa festareilla.... tämä kaveri oli tyttö ja itsekkin edustin samaa sukupuolta... en ollut koskaan kertonut kenellekkään mun selksuaalisista tunteista jotka kohdistui samaan sukupuoleen...
me oltiin pystytetty Annan kanssa teltta ja istuttiin nyt siellä sisällä sillä satoi vettä...
yht'äkkiä anna sai kuitenkin päähänsä lähteä uimaan... hän alkoi riisua.... mun pillu alkoi kostua... mun alkoi haluttamaan NIIN paljon...
siinä istuin ja katoisn ku anna heilui jo alasti teltassa etsiessään sen nikineitä. kun teltta ei ollut kovin korkea piti Annan hihhuluoida kyyryssä ja etsiä bikineitään.. hänen paljaat ja kiinteät rinnet vaan heilui hänen liikehtiessään.. tämä kiihotti mua ja mun teki vaan yhä enemmän mieli... Anna taisi huomata että katselin häntä... hän kysyi: "mitäs kattelet" mä vastasin: "en mitään" Anna oli hetken hiljaa ja vastasi: "kyllä mä tiedän että sä himoitset naisia ja että sua kiihottaa se että mä heilun tässä alasti" mä olin hiljaa... mä en tiennyt mitä mun olis pitäny tehdä. Anna vihdoin sanoi jotain: "haluisitsä kokeilla naista?" mä änkytin:" jo--joo"
anna tuli mun eteen polvilleen ja alkoi suudella mua kiihkeesti.. mun nännit alkoi kovettua..
hän alkoi riisua mun topia ja rintsikoita... anna pehmetä kädet hiveli mun selkää..sieltä sitte kylkiä ja vihdoin ne oli mun rinnoissa... anna suuteli mun kaulaa... ja siitä sen kosteat huulet meni yhä alaspäin.. näykki kiihottavasti mun kovettuneita nännejä. ja puristeli niitä hellästi! mä änähtelin kiihottuneena.. Anna laittoi mut selälleen mahalleen... suuteli mun vatsaa.. ja suunnisti yhä alas päin.. Anna avas mun haarat..nuoli mun häpyhuulia.. ja työnsi ensin yhden sormen sisään ja vihdoin toisen ja kolmannen... ja alkoi hitaasti runkata mua sormillaan... hän kiusoitteli kielellään... mun mahlaa alkoi valua pillusta... anna vaan nuoli ja nuoli. oli niin taivaalista maata siinä selällään kun toinen tekee hyvää mun pillulle.. aah!! mä huusin!! mä jo himoitsin annan pillua.. nousin istumaan ja työnsin annan hellästi selälleen... suutelin ensin sen nilkkaa sitte jo reittää ja vihdoin löysin kieleni annan kosteasta pillusta... se oli kiihottavan makuinen... ensin vedin alhaalta ylös hitaita vetoja... pian nopeutin vahtia. Anna ähki nautinnosta ja hieroi mun päätä ja työnsi sitä samalla pilluansa kohti... aloin hieroa annan pillua, en kuitenkaan työntänyt sormia sisään.. annan sexsikäs posliini pillu oli aivan kostea ja ihanan makuinen... annan kiinteät rnnat heilui vauhdissa.... anna vaati että saisi vielä lopuksi nuolla mua ja tehä kaikkea ihanaa mulle... hän kaivoi laukustaan dildon ja työnsi sen mun pilluun... mä vaan ähkin kun tuntui niin taivaalliseltä.... mahlaa valui mun pillusta ja anna nuoli ne kiltisti pois... hän veti dildon pois pillusta ja tuli mun pällee istumaan niin että avasin vähäsen mun kosteaa pilluani ja sitte omaansa ja alkoi hieroa omaa pilluaan mun pilluun... mä hieroin annan tisuja... ne oli ihanan tuntuset...toisella kädellä työnsin oman sormeni annan tiukkaan pilluun... anna heilutteli iteseään edes takaisin... vihdoin molemmat oltiin ihan puhki.. annan suuteli mua lopuks ja kuiskasi mun korvaan: "huomena uusiks, kerää voimia että jaksat pidempään" mun sydän jyskytti..

toivottavasti haluutte kuulla vielä lisää!! ;)

5

9486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      kerro vaan lisää

    • tiia

      sä kiirehdit tossa tarinassa liikaa.saat toisen mahiksen.kirjota vaan se jatko-osa, mutta ajalla!

    • Pilkunnussija

      On se hienoa, miten maamme kirjallisuus kukoistaa. Vielä lainatakseni:

      Anna laittoi mut selälleen mahalleen

    • anonymE

      Opettele kirjoittamaan.

      • kiss me.

        ihan hyvä, mutta taisit olla aika kiihottunut kun kirjoitit tuota, vai?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe