Win-läppärin omistajan - siis tämän Windows-toljakkeen- kannattaisi kytkeä automaattiset päivitykset pois päältä. Jos akku loppuu kesken päivityksen, voi kone muuttua toimimattomaksi. Ainoa keino korjata ongelma on käyttää palautuslevyjä (niitä puuttuu hyvin monilta) . Koneen muut tiedostot voi tällöin kadota.
Myös aikarajoitettu langaton verkkoyhteys, virran säästötoiminnot ja automaattisesti käynnistyvät muut ohjelmat voi sotkea windowsin isot päivitykset.
Windows 7 päivitys läppäriin (ei verkkovirrassa)
7
93
Vastaukset
- pilipaliwindows
Eli paras olla käynnistämättä windowsia.
- pilipaliwindows.
Eli paras olla käynnistämättä windowsia.
- Uputupuna
Annoin miinusta niin plussaa tuli kumpaakin viestiisi, mitähän se tuokin on.
- säälittävää.........
Uputupuna kirjoitti:
Annoin miinusta niin plussaa tuli kumpaakin viestiisi, mitähän se tuokin on.
Sodat sivun "huoltajana" on linux hihhuli, joka merkkaa merkin molemmilla "peukuilla" !!!!!!!!!!!!!
- Drupal
Pentti - Windows 7:aan on tulossa SP1 päivitys. Kun menet halkoliiterin taakse taas juomaan sinolia, läppäri tietysti kainalossa, niin muista :
SINUA ON VAROITETTU! - Kaarle Martel
Tälle palstalle on laadittu sellaiset asetukset että jokainen viesti joka ylistää Windowsia saa automaattisesti "peukun alas". Uutta teknologiaa, you know.
- Onneksi on Windows!
Alkaa taas nuo Martellin Kallen vainoharhat saada sellaisia mittasuhteita, että olisiko se aika sinunkin asentaa tietokoneellesi ihan oikea, aito Windows!
Sillä on tutkimustenkin mukaan hyvin tervehdyttävä vaikutus ihmisen mielenterveyteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122152Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois851540Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016