Moikka!
Onko kenelläkään tietoa kertoa Litukan alueesta ? Mitä maksaa siirtolapuutarhamökin kustannukset n. vuodessa. Mökin hinnat tuntuvat olevan pilvissä, mutta suunnitelmissa on lähiaikoina sen hankinta. Olen puutarhaihminen, ikää tulee ja matkustelu alkaa väsyttämään, joten oman palstan hommaaminen läheltä keskustaa kiinnostaa. Oma mökki suihkulla ja saunalla, voi sitä nautintoa.
Siirtolapuutarhamökin kustannukset
Sannileena
2
967
Vastaukset 2
- hemppa_69
Kysymykseesi en osaa vastata, mutta onnittelen päätöksesi johdosta! Tulee luultavasti olemaan elämäsi parhaimpiin lukeutuva:) T: vantaalainen siirtolapuutarhalainen
- Ihana harrastus
Minäkään en tiedä Litukasta, mutta meidän alueellamme Helsingissä kustannukset ovat suunnilleen:
palstavuokra (riippuen koosta, n. 1,27/m2) n. 400 euroa, sähkö kulutuksen mukaan, minulla n. 150 euroa, yhdistyksen jäsenmaksu n. 150, vesimaksu n. 10 eli minulla
kustannukset vuodessa ovat n. 700.
Ja rahaahan saa menemään niin paljon kuin haluaa puutarhan laittoon: multaa,kalkkia, jne jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2882309
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2711374- 231373
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i142859- 41846
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa244758Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237729- 56570
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46501- 38478